مهاجم جنجالی فجر اولین صید آبی ها : در روزهایی که تیم های لیگ برتری به دنبال ...


در روزهایی که تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره ها هستند تا تیمشان را برای فصل آینده قدرتمند ببندند، استقلالی ها در اولین خرید فصل خود با محمد مهدی نظری، مهاجم نه چندان موفق فجرسپاسی به توافق رسیده اند و احتمالا او تا چند روز دیگر قرارداد خود را نهایی می کند. روزنامه تماشا: در روزهایی که تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره ها هستند تا تیمشان را برای فصل آینده قدرتمند ببندند، استقلالی ها در اولین خرید فصل خود با محمد مهدی نظری، مهاجم نه چندان موفق فجرسپاسی به توافق رسیده اند و احتمالا او تا چند روز دیگر قرارداد خود را نهایی می کند.

مهدی نظری در مورد نقل و انتقالات نیم فصل هم صحبت حضورش در استقلال مطرح بود اما حضور او در این تیم قطعی نشد. بعد از بازی برگشت استقلال برابر فجرسپاسی که با برتری 5- صفر آبی ها همراه بود، احمد آهی، سرپرست فجر از کم کاری بعضی از بازیکنانش صحبت کرد، صحبتی که جنجال زیادی به پا کرد و هر روز یکی از مدیران دو تیم مصاحبه می کردند واین مسئله را تکذیب می کردند.

اولین پست بهنوش طباطبایی بعد از خبر جنجالی جدایی اش از مهدی پاکدل , عکس جنجالی رحمتی , عکس جنجالی مهدی رحمتی

یکی از متهمان آن بازی همین مهدی نظری بود. او چند موقعیت خوب را از دست داد و عده ای اعتقاد داشتند به دلیل پیشنهاد استقلالی ها بازی همیشگی اش را انجام نداده است. البته دو هفته بعد از بازی با استقلال در پیروزی 6- صفر تیمش برابر آلومینیوم هت تریک کرد و بعد از آن در مصاحبه ای اعلام کرد که هیچ وقت کم کاری نمی کند. با اینحال حضورش در استقلال می تواند این شایعه را بیش از پیش تقویت کند.

استقلالی ها درحالی احتمالا با نظری قرارداد امضا می کنند که او در 4 فصل حضورش در فجرسپاسی 76 بار برای تیمش بازی کرده و فقط 17 گل زده است. در هر بازی میانگین 0.22 گل زده که نمی تواند آمار خوبی برای یک مهاجم باشد. نظری 24 سال دارد و باید دید که آیا می تواند در ادامه لیگ قهرمانان و فصل آینده لیگ برتر به استقلال کمک کند یا نه.

او بعد از توافق با استقلال به فارس گفت: «توافقاتی صورت گرفته اما هنوز هیچ چیز صددرصد نشده است. من دوست دارم که به استقلال بروم اما هنوز در حال صحبت هستیم. چند پیشنهاد دیگر نیز داشتم اما استقلال را به علت حضور قلعه نویی دوست دارم و می خواهم شاگرد او باشم. این تیم هواداران زیادی دارد و خودم هم می خواهم که به استقلال بروم. صحبت هایی انجام داده ام اما چیزی قطعی نشده است.»


ویدیو : مهاجم جنجالی فجر اولین صید آبی ها