مهابادی: پاس متعلق به کل ایران است : سرمربی تیم فوتبال پاس گفت:‌ تیم‌های ریشه‌داری ...


سرمربی تیم فوتبال پاس گفت:‌ تیم‌های ریشه‌داری چون پاس متعلق به تمام ایران هستند. داود مهابادی در خصوص شرایط تیم فوتبال پاس اظهار داشت: ما چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کردیم و در حال حاضر در پی بستن تیم خود هستیم. در مقطعی کار تست‌گیری از بازیکنان را انجام می‌دادیم و با تعدادی از بازیکنان سابق خود و همچنین بازیکنان جدید به توافقاتی رسیده‌ایم که هنوز نهایی نشده است.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان لیگ برتری هم مدنظر او هستند، تأکید کرد: بله، با 3-2 نفر صحبت کرده‌ایم و قصد داریم آنها را جذب کنیم اما هنوز چیزی نهایی نشده است و اجازه بدهید هر زمان که قرارداد امضا کردیم اسامی آنها را خواهیم گفت.

سرمربی پاس در خصوص تغییر و تحولاتی که در این باشگاه به وجود آمد، گفت: آقای یدی یکی از مدیران خوش‌نام و توانمند ورزشی است. امیدوارم که بتوانیم امسال سال خوبی داشته باشیم و با همکاری یکدیگر و توجه ویژه استاندار بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

مهابادی در خصوص هدفش در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: ما تلاش می‌کنیم و با این امید وارد مسابقات می‌شویم که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم هدف و فکرمان این استکه در صدر جدول قرار بگیریم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. استاندار هم نگاه ویژه‌ای به این تیم دارد و کارگروهی را مأمور کرده تا بتواند اسپانسر قدرتمندی برای باشگاه پیدا کند تا این تیم با کمترین مشکل در رقابت‌ها حاضر شود.

وی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر انتقال این تیم انجام می‌شود،‌گفت:‌من در جریان این مسائل نیستم در خصوص مسائل فنی فکر و صحبت می‌کنم. پاس همچون پرسپولیس و استقلال متعلق به تمام ایران است و مختص به جای خاصی نیست. به نظرم تیم‌های ریشه‌داری چون پاس به کل ایران تعلق دارند.


ویدیو : مهابادی: پاس متعلق به کل ایران است