منچستر از پس فولام قعرنشین هم برنیامد : منچستریونایتد در هفته بیست و پنجم لیگ ...


منچستریونایتد در هفته بیست و پنجم لیگ جزیره در آخرین لحظات پیروزی را با تساوی عوض کرد تا مویس همچنان فشار را احساس کند اما تاتنهام با یک گل اورتون را در وایت هارت لین شکست داد تا یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند. ایسنا: منچستریونایتد در هفته بیست و پنجم لیگ جزیره در آخرین لحظات پیروزی را با تساوی عوض کرد تا مویس همچنان فشار را احساس کند اما تاتنهام با یک گل اورتون را در وایت هارت لین شکست داد تا یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس با انجام دو دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی منچستر یونایتد بحران زده بازهم ناکام ماند و با تساوی دو بر دو برابر فولام متوقف شد.

در این دیدار که در اولدترافورد برگزار شد بازیکنان فولام بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 19 توسط سیدول به گل رسیدند تا اولترافورد غرق در سکوت شود و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد. با شروع نیمه دوم شاگردان دیوید مویس که چیزی را برای از دست دادن نداشتند به بازی روبه جلو رو آوردند و در دقیقه 78 گل تساوی را توسط روبین فان پرسی به ثمر رساندند. دو دقیقه بعد این بار مایکل کریک برای شیاطین سرخ گلزنی کرد تا این تیم در آستانه یک پیروزی خانگی قرار گیرد اما این پایان کار نبود و بازیکنان فولام درسی را که منچستر در دوران فرگوسن به دیگر تیم‌ها می داد این بار آنها به منچستر دادند و در وقت‌های تلف شده گل تساوی را توسط دارن بنت به ثمر رساندند تا امتیازات تقسیم شود و یک بار دیگر منچستر یونایتد در دقایق آخر پیروزی را با تساوی عوض کند.

اشکان دژاگه در این دیدار در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفت. شیاطین سرخ با این تساوی 41 امتیازی شد و در همان رده هفتم باقی ماند. فولام هم با 20 امتیاز در همان قعر جدول باقی ماند تا یکی از گزینه‌های اصلی سقوط باشد.

در دیگر دیدار برگزار شده تاتنهام موفق شد با یک گل اورتون را شکست دهد تا با 47 امتیاز جایگاه پنجم اورتون را به خود اختصاص دهد و اورتون یک پله در جدول رده‌بندی سقوط داشته باشد.

تک گل این دیدار را که در وایت هارت لین برگزار شد امانوئل آدبایور در دقیقه 65 به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی چلسی با 56 امتیاز در صدر قرار دارد. آرسنال با 55 امتیاز دوم است و منچستر سیتی هم با 54 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


ویدیو : منچستر از پس فولام قعرنشین هم برنیامد