منچسترسیتی 3-2 کوئینزپارک رنجرز؛ وی آر د چمپیونز/ شب دراماتیک اتحاد/قهرمانی منچستر سیتی بعد از 44 سال :



منچستر سیتی , بارسلونا منچستر سیتی , بازی منچستر سیتی و یونایتد

 

منچسترسیتی 3-2 کوئینزپارک رنجرز؛ وی آر د چمپیونز/ شب دراماتیک اتحاد

آبی ها بعد از 44 سال قهرمان لیگ برتر شدند

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی دراماتیک 3-2 مقابل کوئینزپارک رنجرز، عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر را به دست آورد.

 

سیتی که برای قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشت، بازی را هجومی آغاز کرد اما دفاع چند لایه و فشرده حریف، کار را برای شاگردان مانچینی سخت کرد.

 

حملات آبی ها یکی بعد از دیگری توسط حریف دفع می شد و آنها نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 39، سابالتا، مدافع پیش تاخته این تیم روی پاس یحیی توره، دروازه حریف را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

چند دقیقه بعد، داوید سیلوا می توانست برتری تیمش را دوبرابر کند اما کنی، دروازه کوئینزپارک رنجرز، این بار دروازه تیمش را نجات داد.

سیتی که با این یک گل هم می توانست به قهرمانی برسد، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد اما دروازه این تیم روی یک ضد حمله باز شد.

 

پاس شان رایت فیلیپس در موقعیتی تک به تک به جبرئیل سیسه رسید و این مهاجم فرانسوی با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه هارت را باز کرد.

چند دقیقه بعد، جوئی بارتون، ستاره جنجالی کوئینز، به دلیل ضربه ای که به آگوئرو زد، از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان هیوز دشوار شود اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 66 به گل دوم رسید تا ورزشگاه اتحاد غرق سکوت شود.

 

یک فرار از سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه سیتی، با ضربه سر مک کی به گل دوم کوئینزپارک تبدیل شد و سیتی در آستانه از دست دادن جام قرار گرفت.

 

حملات پیاپی شاگردان مانچو یکی بعد از دیگری دفع شد تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده ادین ژکو روی یک ضربه کرنر دروازه حریف را باز کرد و تیمش را بازی گرداند.

 

با توجه به پیروزی 1-0 منچستریونایتد مقابل ساندرلند، سیتی برای قهرمانی به یک گل دیگر نیز داشت؛ گلی که در دقیقه 94 توسط آگوئرو به ثمر رسید. ستاره آرژانتینی در ازدحام محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن تایه تایوو، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سیتی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد./گل


ویدیو : منچسترسیتی 3-2 کوئینزپارک رنجرز؛ وی آر د چمپیونز/ شب دراماتیک اتحاد/قهرمانی منچستر سیتی بعد از 44 سال