منچسترسیتی لواندوفسکی را می‌خواهد : بعد از قطعی شدن حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی، ...


بعد از قطعی شدن حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی، این باشگاه انگلیسی اکنون به دنبال جذب مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ است. خبرگزاری تسنیم: شب گذشته (دوشنبه) به طور رسمی اعلام شد که پپ گواردیولا از فصل آینده هدایت منچسترسیتی را با قراردادی سه ساله بر عهده می‌گیرد. این مربی اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود که با رفتنش به لیگ برتر هیچ یک از بازیکنان کنونی بایرن‌مونیخ را به آنجا نخواهد برد.

نشریه «سان» انگلیس اما خبر داد که منچسترسیتی برای جذب روبرت لواندفسکی، یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر اروپا با رئال‌مادرید رقابت خواهد کرد و پیشنهادی 75 میلیون پوندی را برای این کار آماده کرده است.

در صورت تمایل لواندوفسکی به ترک بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید محتمل‌ترین گزینه او به نظر می‌رسد. این مهاجم 27 ساله اوایل این فصل در یک برنامه تلویزیونی در لهستان از علاقه‌اش به پرافتخارترین تیم اروپا گفت اما حضور گواردیولا در منچسترسیتی می‌تواند فاکتور مهمی در نظر نهایی لواندوفسکی در انتخاب تیم بعدی‌اش باشد. این مهاجم گلزن دو فصلی است که زیرنظر پپ در بایرن بازی می‌کند.

پاری‌سن‌ژرمن یکی از معدود باشگاه‌هایی است که توان خرید لواندوفسکی را دارد، هرچند به نظر شانس زیادی برای جذب این بازیکن ندارد چرا که روبرت ترجیح می‌دهد در صورت جدایی از سرخپوشان مونیخی، فوتبالش را در اسپانیا یا انگلیس ادامه دهد.‌

منچسترسیتی در کنار لواندوفسکی چشم به جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس هم دارد که حداقل 70 میلیون پوند می‌ارزد. آنها همچنین دیوید آلابای اتریشی از بایرن‌مونیخ را زیرنظر دارند که او نیز قیمتی معادل 35 میلیون پوند دارد.


ویدیو : منچسترسیتی لواندوفسکی را می‌خواهد