منفورترین ستاره های هالیوود (1) : همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم ...


همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند.      
پادشا: همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند. در زیر به چند نفر از آنها اشاره کرده ایم:

جاستین بیبر


این خواننده نوجوان اخیراً با رفتارهای عجیب و غریب و نظرات و حرف های نمک نشناسانه اش موجب حیرت و عصبانیت طرفداران و دیگر مردم قرار گرفته است. ظاهراً بیبر می خواهد ثابت کند که دیگر ستاره نوجوان نیست و بزرگ شده؛ او اخیراً اینطور گفته: «می خوام به اونایی که ازم متنفرن بگم من عاشقتونم. مرسی از اینکه با تنفر از من ازم حمایت می کنین. وقتی رو صفحه یوتیوب من پیام های نفرتتون رو می نویسین، به من برای هر پیامتون پول میدن. بنابراین بخاطر نفرت از من بهم پول می رسونین.»

ستاره های هالیوود , کمد لباس و کیف و کفش ستاره های هالیوود عکس  , سکس کیارستمی با ستاره های هالیوود

مدونا

در حالیکه مدونا به رسوایی هایش ادامه می دهد، بسیاری از مردم معتقدند که وقت آن رسیده که مدونا بزرگ شود و لباس تنش کند! در صدر افرادی که از او متنفرند التون جان قرار دارد که می گوید: «چرا مدونا مث یه کابوس می مونه؟ تور کنسرت هاش فاجعه بود و این فاجعه مخصوص مدوناست... اون شبیه زنای بدکاره شده. متأسفم.»

ستاره اکشن هالیوود، جذاب ترین مرد سال شد , ستاره های بدشانس عشق هالیوود , ماشین ستاره های هالیوود

کاترین هایگل

کاترین هایگل از فیلم Knocked Up اخراج شد و سریال محبوب تلویزیونی "آناتومی گری" را ترک کرد و از آن پس در فیلم های سینمایی پرفروش بازی کرد. شکی وجود ندارد که کاترین خودش را در هالیوود بدنام کرده و خودش هم این را می داند. او می گوید: «من هیچ وقت محبوب مردم آمریکا نبودم، چون فکر می کردم این همون چیزیه که اونام ازم می خوان باشم. ولی وقتی دهنمو باز کردم دیدم مشخصه که من محبوب مردم آمریکا نیستم.»

مدل مو ستاره های هالیوود , روز پدر ستاره های هالیوود تصاویر , ثروت افسانه‌ای ستاره‌ های معروف هالیوود عکس

جان مه یر

این خواننده جوان عاشق جذاب ترین زنان هالیوودی شد و خیلی از آنها را ترک کرد، ولی این رفتار او و بددهنی او باعث شد که در میان مردم منفور شود. او می گوید: «تنها چیزی که می خوام اینه که برگردم پیش اونائی که دوستشون داشتم.» یکی از نزدیکان جان مه یر می گوید: «جان قلب نداره و به هیچ کس جز خودش اهمیتی نمیده. اون خیلی خودخواهه و فقط نگران خودشه.»

رژیم غذایی و لاغری به سبک ستاره های هالیوود , روز پدر ستاره های هالیوود , کدام بازیگر هالیوود ستاره ماه تولد شما است ؟

جنیفر لوپز

در شهری که خودشیفتگی بر آن حاکم است، جنیفر جزو نسل های ویژه خودشیفتگان است. یکی از نزدیکان او می گوید: «اون خودشو خیلی دوست داره، و این خیلی وحشتناکه. اون اصلاً فروتنی از خودش نمیده که یه خواننده ست. اون در مورد خودش، فیزیکش و ظاهرش وسواس داره و واقعاً یه عفریته ست.» حتی ماریا کری خواننده مشهور و محبوب هالیوود هم معتقد است که جی. لو. خیلی خودش را می گیرد و می گوید: «ترجیح میدم با یه خوک رو سن بخونم تا با اون! مطمئن باشین هرگز با جنیفر لوپز دوئت انجام نمیدم.»

طلاق ستاره هالیوود , ستاره های هالیوود در سال  , ستاره

کریستن استوارت

وقتی تصاویر خیانت کریستن استوارت به نامزدش رابرت پتینسون (با روپرت ساندرز، کارگردان فیلم سفیدبرفی و شکارچی) منتشر شد، طرفداران آنقدر از کریستن عصبانی شدند که کریستن ماه ها از دید عموم مردم پنهان شد و خبری از او نشد. او در نامه ای سرگشاده از همه مردم و از رابرت پتینسون عذرخواهی کرد و گفت: «من از همه بخاطر اینکه اینقدر عصبانیشون کردم عذر می خوام. نیتم این نبود.» با آنکه راب او را بخشید، ولی مردم او را نبخشیدند.

ستاره ها , ستاره اسکندری , هالیوود

گوئینث پالترو

گوئینث سالها به مردم و کسانی که در صنعت سرگرمی هستند فخر فروخته و همه معتقدند که او زن خودخواهی است. او همیشه می گوید: «من واقعاً تو کارم معرکه ام. آدمای جالب و خوب می دونن این قضیه رو و فقط همینه که مهمه.» او اغلب اوقات تظاهر به چیزهای که حقیقت ندارند می کند و نظرات و حرف های احمقانه ای تحویل مخاطب می دهد، برای مثال او یک بار در مورد یک نوع سوپ آماده گفته بود: «ترجیح می دم بمیرم ولی نذارم بچه م سوپ آماده بخوره.» شاید سبک زندگی او که در وبسایتش (Goop.com) هم توضیح داده اینطور باشد.

هتل ستاره طلایی کیش , ستاره پسیانی , دانلود بهترین فیلم های هالیوود

کریس براون

از وقتی که کریس براون نامزدش ریحانا (ریانا) را قبل از مراسم گرمی 2009 کتک زده، تبدیل به یکی از منفورترین شخصیت های هالیوودی شده است. این خواننده آر اند بی در مورد آن اتفاق اینطور می گوید: «اون شب عمیق ترین افسوس زندگی من بود و بزرگترین اشتباهمو مرتکب شدم.» با آن که بعد از آن ریحانا با او آشتی کرد، ولی بسیاری از افرادی که در صنعت موزیک کار می کنند، به او اعتماد ندارند، و شاید دلیلش این باشد که او ادعا می کند خودش قربانی واقعی است.

آسمان پر ستاره , بازیگران زن هالیوود , ستاره قطبی

جسی جیمز

جسی جیمز که یکی از ستاره های تلویزیونی بود، از وقتی شنیده شد که به ساندرا بولاک خیانت کرده از چشم مردم افتاد و حرفایی که او می زد همه چیز را بدتر می کرد: «هر کی دلش بخواد می تونه نظرات چیپ راجع به من بده و بگه من بابای افتضاحی هستم و نازی ام و چرندیات دیگه بگه. ولی من خودم می دونم چجور آدمی هستم و این برام کافیه.»

مجله اینترنتی ستاره , بازیگران هالیوود , ستاره باکس


ویدیو : منفورترین ستاره های هالیوود (1)