منظم ترین نماینده مجلس را بهتر بشناسید : مجتبی رحماندوست گفت: اگر ساعت دعوت ...


مجتبی رحماندوست گفت: اگر ساعت دعوت ساعتی بود که جلسه علنی یا کمیسیون مجلس تلاقی داشت آنها را پیش پیش رد می کردم چون من اول نماینده هستم بعد می‌توانم به جلسه ای، همایشی و یا کار دیگری بپردازم . عصر ایران: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: من عضو هیچ یک از فراکسیون های سیاسی مجلس نیستم عضو جبهه پایداری، فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت نیستم و خط فکری سیاسی من بسیجی است.

پایگاه خبری دانا نوشت: مجتبی رحماندوست نماینده تهران، ری و شمیرانت و اسلامشهر  و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس روز گذشته از سوی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان منظم ترین نماینده مجلس شناخته شد.

در همین رابطه گفتگویی با رحماندوست انجام شد که طی این گفت وگو وی توضیحاتی در خصوص حضورش در جلسات مجلس ارائه داد.

نماینده مردم تهران گفت: 13 سال مشاور رئیس جمهور بودم و در کنار مسئولیت مشاوری دو تا سه کار دیگر با توجه به علاقه ام که بیشتر در حوزه ادبیات و هنر بود انجام می دادم اما از وقتی که به عنوان نماینده مجلس انتخابات شدم بنای خود را گذاشتم  برای اینکه هیچ کار دیگری بجز کار مجلس نبپردازم به دفتر هم گفته ام اگر کسی ما را دعوت کرد به هر جلسه ای یا همایشی اگر قول دادید همیشه یک اگر بگذارید که اگر با کار مجلس تلاقی کند نمی آیم.

وی افزود: اگر ساعت دعوت ساعتی بود که جلسه علنی یا کمیسیون مجلس تلاقی داشت آنها را پیش پیش رد می کردم چون من اول نماینده هستم بعد می‌توانم به جلسه ای، همایشی و یا کار دیگری بپردازم .

در طول این مدت شاید یک بار که مقام معظم رهبری دعوت کرده بودند یک ساعت مرخصی از مجلس گرفته بودم، یادم نمی آید که هیچ ساعتی از مرخصی مجلس استفاده کرده باشم و یا در مجلس غیبت کرده باشم.

شاید بعضی ها بگویند حضور بی خودی چه فایده ای دارد

رحماندوست اظهار داشت: شاید بعضی ها بگویند حضور بی خودی چه فایده ای دارد، همیشه در مجلس باشی حالا رای هم بدهی و مثل چوب خشکی حضور پیدا کنی و منظم هم باشی در این مورد  باید دیگران قضاوت کنند و هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است اما در طول مدت کمتر از 2 سالی که از نمایندگی‌ام می گذرد سعی کردم چندین موضوع را در دستور کار خودم قرار دهم مانند: پیگیری مسائل مربوط به ایثارگری، عدالت اجتماعی، ترددهای خطر زا، عفاف و حجاب، امر به معروف نهی از منکر و مواد مخدر و تلاش کردم برای همه این کار ها کارگروه تشکیل دهم کار کنم کار محتوایی انجام بدهم.

البته در حال حاضر شما من را در منگنه قرار دادید و من مجبور شدم از خودم  تعریف کنم.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در مجلس خیلی از نمایندگان در وسط جلسه مجلس با خبرنگاران مصاحبه می کنند این کار دیگر نمایندگان رانفی نمی کنم شاید کسی مصاحبه را مفید تر بداند.

طبق فرموده امام خمینی (ره) که بسیجی یعنی تکلیف گرا من خودم را تکلیف گرا می دانم.

من عضو هیچ یک از فراکسیون های سیاسی مجلس نیستم عضو جبهه پایداری، فراکسیون اصولگرا و رهروان ولایت نیستم. خط فکری سیاسی من بسیجی است.

اسم من تا به حال به عنوان نماینده تاخیر شده در تابلوی مجلس خوانده نشده است.

وی ادامه داد: در کارهای خارج از مجلس هم منظم بوده ام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم و در طول مدتی که کلاس می رفتم سعی کرده ام ساعت کلاس که تشکیل می شود سر دقیقه برسم.

زمانی که مشاور رئیس جمهور بودم یک بار آقای داوودی که معاون اول بود به دفتر من آمد مشاورین بیشتر از یک اتاق در اختیار نداشتند ولی من 8تا 9 اتاق در اختیار داشتم که ایشان می گفتند به اندازه وزارت خانه ای دفتر راه انداخته ای که  گفتم کسی که می خواهد کار کند باید مورد انتقاد قرار بگیرد.

رحماندوست گفت: در طول مدتی که مشاور رئیس جمهور بودم هم سعی ام این بود که از حداکثر توانم استفاده کنم و همکاران زیادی داشتم بعضی از شب ها هم در دفتر می خوابیدم آدم های که با من کار می‌کنند باید کار زیاد انجام دهند.


ویدیو : منظم ترین نماینده مجلس را بهتر بشناسید