"منصور افغانی" سردسته دعواهای شبانه خاک سفید/ یکی از نوچه‌ها در تونل مخفی دستگیر شد :



رای دادگاه برای ٧ بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه اعلام شد , ٧ بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه , ٧ بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه اعلام شد

"منصور افغانی" و نوچه‌هایش که عامل نزاع‌های خیابانی در منطقه خاک سفید بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، درپی شرارت و تخریب و زورگیری 4 شرور به هویت‌های "منصور" معروف به "منصور افغانی"، "ناصر"،  "سیامک" و "شایان" در آدرس خیابان استخر محدوده خاک سفید تهران که با ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محل و سلب آسایش و امنیت مردم، موجی از نارضایتی را به دنبال داشت دستگیری افراد در دستور کار یگان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه در هفتم خرداد ماه عوامل اداره عملیات ویژه این یگان با شناسایی مخفیگاه متهمان در آدرس‌های خیابان استخر و تفرجگاه خجیر  در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه با اقتدار کامل اقدام به دستگیری متهمان نمودند.

در این رابطه متهمان "منصور" و "شایان" به همراه فرد دیگری به نام "مراد" در مخفیگاهی در تفرجگاه خجیر و متهم "سیامک" به همراه فرد دیگری به نام "جمشید " در منزل شخصی خود دستگیر گردیدند.

یکی دیگر از متهمان به نام "ناصر" نیز برای فرار از دست مامورین در تونلی که طبقه اول مسکونی را به طبقه چهارم متصل نموده بود مخفی شده و قصد متواری شدن را داشت که جهت جلوگیری از فرار وی مامورین اقدام به شلیک 2 تیر با سلاح سازمانی می‌کنند و متهم را دستگیر می نمایند.

در بازرسی از منزل متهمان اقلام ممنوعه شامل مقادیری مشروبات الکلی و 3 عدد قمه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ علیرضا لطفی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از دستگیری جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان به مقر پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : "منصور افغانی" سردسته دعواهای شبانه خاک سفید/ یکی از نوچه‌ها در تونل مخفی دستگیر شد