منصوریان: به نقطه نهایی رسیدیم : سرمربی تیم ملی زیر 22 سال گفت: آنطور که شنیده‌ام ...


سرمربی تیم ملی زیر 22 سال گفت: آنطور که شنیده‌ام وینگادا قرار است برای تیم زیر 20سال بیاید. خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین تیم ملی زیر 22 سال در جمع خبرنگاران گفت: این اولین جلسه تمرینی تیم ماست. قبل از بازی با کره جنوبی و سفر به عمان است که متاسفانه 14 بازیکن را در اختیار نداریم و با 12 یا 11 بازیکن کارمان را شروع می‌کنیم. این اصلا خبر خیلی خوبی نیست و ما را از بحث تمرینی دور می‌کند و روی مسائل حاشیه‌ای می‌ایستیم.

وی ادامه داد: این موضوع را کفاشیان می‌تواند حل کند زیرا یک طرف سرمربی تیم ملی است یک طرف هم بازی‌های سابق و اساتید من که مربیان لیگ هستند که برخی از آنها در مسیر قهرمانی قرار دارند و برخی در مسیر سقوط. من دوست ندارم با آنها وارد درگیری شوم.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال تصریح کرد: باید ببینیم نفس تیم امید چقدر برای فوتبال و فدراسیون مهم است. آیا می‌خواهیم این بازیکنان را برای جام ملت‌های 2015  جام‌های جهانی 2020 و 2018 حفظ کنیم یا اینکه به خاطر سال فوتبالی و حضور در جام جهانی یک نقطه کور داریم امیدوارم که در بازی‌های جام جهانی مقابل نیجریه و بوسنی طوری بازی کنیم که منجر به صعود تیم ملی از گروهش شود. من هم نامه رسمی به کفاشیان نوشتم و خواسته‌ام که تا قبل از 20 دی ماه که زمان حرکت‌مان به عمان است، وضعیت‌مان مشخص شود. من هم به دایی حق می‌دهم هم به خودم. او در کورس قهرمانی است و من هم مسئولیت تیم ملی را به عهده دارم. به رسول خطیبی و گل‌محمدی هم حق می‌دهم.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال در مورد اینکه آیا با کدخدامنشی این مسئله حل می‌شود،‌گفت: بحث کدخدامنشی مطرح نیست ما به نقطه نهایی رسیده‌ایم. نقطه انتخاب فدراسیون. دوست دارم بدانم وضعیت چطور است. از یک طرف نمی‌خواهم به مربیان لطمه بزنم و مربیان از من گله کنند که ما در مسیر قهرمانی بودیم و ما را از این مسیر دور کردید و یا اینکه مربی بگوید ما را از ماندن در لیگ برتر انداختید. ظرف دو روز آینده باید تصمیم‌گیری شود. به هر حال ما برای زنگ تفریح بودن به عمان نمی‌رویم.

وی در مورد حضور وینگادا در تیم امید گفت: ما تیم زیر 22 سال هستیم. آنطور که من شنیده‌ام قرار است وینگادا برای تیم زیر 20 سال و برای مسابقات 2016 بیاید. این کار غیرحرفه‌ای است چه وینگادا باشد چه مربی‌ دیگری. بحث حضور او می‌تواند به تیم ما لطمه بزند. تیم ما از خیلی جهات لطمه خورده است. دیگر نباید از این مسئله هم لطمه بخورد.

منصوریان در مورد اینکه متولیان تیم امید فدراسیون است یا کمیته ملی المپیک و اختلاف نظر برای انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی وجود دارد، گفت: 36 سال است که این مشکل است. تیم امید باید یک متولی داشته باشد. یک بچه نمی‌تواند دو خانواده داشته باشد. هر زمان به این نقطه برسند که مسائل مالی و فنی را یک نهاد بردارد در آن صورت تیم امید رو به رشد خواهد بود.


ویدیو : منصوریان: به نقطه نهایی رسیدیم