منحصربه‌فرد ترین زمین‌های ورزشی +عکس :  منحصربه‌فرد ترین زمین‌های ورزشی +عکس در ...



 منحصربه‌فرد ترین زمین‌های ورزشی +عکس

در اقصی نقاط جهان زمین‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که ورزشکاران را به خود جذب می‌کنند ولی تعداد زمین‌های ورزشی خاص انگشت‌شمار است

در اقصی نقاط جهان زمین‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که ورزشکاران را به خود جذب می‌کنند ولی تعداد زمین‌های ورزشی خاص انگشت‌شمار است. در زیر 10 مکان ورزشی خاص و منحصربه‌فرد را می‌بینید:
1- در پشت‌بام‌های یکی از ساختمان‌های شهر توکیو ژاپن، آدیداس فوتبال پارک شیبویا واقع شده که زمین فوتسال است. این زمین فوتسال 42 طول و 22 عرض دارد. در قلب شهر شلوغ توکیو این زمین ورزشی فرصتی را فراهم می‌کند تا علاقمندان در فضای باز به بازی بپردازند.

گرم ترین نقطه زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین , پرفروش ترین کفش ورزشی

2- درون ویلایی بزرگ واقع در شهر اسکاتسدیل ایالت آریزونا آمریکا یک زمین بسکتبال ساخته شده است. این زمین بسکتبال  قابلیت تغییر به زمین گلف را نیز دارد و در گوشه‌ای از آن نیز می‌توان به ورزش صخره‌نوردی پرداخت. درکنار همه اینها سینمایی نیز تعبیه شده است. اخیرا روی این ویلای مجلل 22.5 میلیون دلار قیمت گذاشته‌اند.

خانه سازی در زمین ورزشی , جذاب ترین تیترهای ورزشی , عجیب‌ترین خانه‌های روی زمین عکس

3- بازی فوتبال روی زمین شناور نیز این روزها غیرممکن نیست و علاقمندان به این رشته می‌توانند در کشور سنگاپور این تجربه را به دست آورند. این زمین فوتبال روی سکوی شناوری بنا شده و در نوع خود بی‌نظیر است.

معروف ترین برند لوازم ورزشی , داغ ترین نقطه زمین , جدید ترین اخبار ورزشی

4- در دل خانه‌ای در بورلی هیلز لس‌آنجلس یک زمین بسکتبال واقع شده که متعلق به مارک والبرگ، هنرپیشه آمریکایی است. قیمت پایه این خانه 12 میلیون و 995 هزار دلار است.

ترین های ورزشی , داغ ترین نقطه کره زمین در دالول اتیوپی , لوکس ترین باشگاه ورزشی تهران

5- زمین گلف هارت دی‌آلن در ایداهو آمریکا به خاطر اینکه حفره‌ چهاردهم آن روی آب شناور است شهرتی جهانی یافته است. طراحی این زمین توسط اسکات میلر صورت گرفته و گلف‌بازی که موفق شود توپ را از خارج از این جزیره کوچک به حفره شماره 14 بیندازد کاری بزرگ کرده است ولی اگر موفق به این کار نشود توپش به جمع صدها توپی که زیر آب است خواهد پیوست!

آیت الله بهجت ثروت مند ترین فرد روی زمین است , پر رنکینگ ترین فیلم های ورزشی , قدیمی ترین نقشه های زمین مسطح

خوش شانس ترین انسانهای روی کره زمین , سفر به گرم‌ترین نقطه روی زمین , پربیننده ترین اخبار ورزشی روز

 6- دفتر کمپانی نامدار گوگل در تورنتو کانادا برای اینکه کارمندانش در اوقات فراغت خستگی خود را از تن به در کنند زمین گلف فانتزی را در پشت‌بام ساختمانش قرار داده است. درکنار اینها می‌توان به زمین بسکتبال و باشگاهی مجهز اشاره کرد که در این ساختمان گنجانده شده است.

بزرگ ترین موجود روی کره زمین درخت , پر طرفدار ترین برند ورزشی دنیا , پربیننده ترین اخبار ورزشی

7- پشت‌بام ساختمانی مجلل و بلند در شهر کیف اوکراین طوری طراحی شده که محلی مناسب برای دوچرخه‌سواری نمایشی است. در تصویر زیر واسیا لوکیاننکو، ستاره دوچرخه‌سواری BMX را می‌بینید که در سال 2010 در پروژه کمپانی ردبول حضور یافته و حرکاتی نمایشی انجام می‌دهد.

سبک ترین توپ ورزشی , کشور های اسلامی جز بدبخت ترین روی زمین , تاپ ترین مجموعه های ورزشی تهران

 ترسناک‌ترین نقطه کره زمین کجاست؟ تصاویر , سرد ترین نقاط زمین , مسن ترین جاندار زمین

8- با پیشرفت علم و تکنولوژی حالا اسکی کردن در دل کویر نیز غیرممکن نیست. اماراتی‌ها در سال 2005 در مجموعه ورزشی واقع در دبی اقدام به ساخت زمین اسکی کردند که در نوع خود استثنایی است. این اولین پیست اسکی سرپوشیده در تاریخ این رشته ورزشی به شمار می‌رود.

کثیف ترین موجود زمین , عجیب ترین زمین فوتبال جهان  , کثیف ترین موجود روی زمین

 سرد ترین نتقطه زمین , خبر ورزشی , اخبار ورزشی

9- بالای برج العرب، هتل 5 ستاره‌ای که در دبی امارات قرار دارد زمین تنیسی بنا شده است که ستاره‌های نامدار این رشته ورزشی از جمله رافائل نادال، آندری آغاسی و راجر فدرر به بازی‌های نمایشی روی آن پرداخته‌اند. این زمین در ارتفاع 210 متری از سطح زمین قرار دارد و مرتفع‌ترین زمین تنیس در دنیا نام گرفته است.

لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , زیورآلات و بدلیجات ورزشی , اخبار ورزشی خارجی

آخرین اخبار ورزشی , ورزشی , کره زمین

روزنامه خبر ورزشی , روزنامه های ورزشی , روزنامه ورزشی

10- پشت در ورودی هتل «هالیدی این آتریوم» سنگاپور 2 زمین تنیس در این مجموعه به گونه‌ای جالب تعبیه شده است و ورزشکاران و میهمانان این هتل می‌توانند در اوقات فراغت از آن استفاده کنند.

پربیننده ترین اخبار , پرفروش ترین فیلم های ایرانی , ایران ورزشی

منبع:تسنیم

 

 

 

 


ویدیو : منحصربه‌فرد ترین زمین‌های ورزشی +عکس