منتظری در اندیشه مهار مسی : مدافع و هافبک تیم ملی کشورمان نمایندگان کشورهای ...


مدافع و هافبک تیم ملی کشورمان نمایندگان کشورهای حوزه خلیج فارس در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خواهند بود. خبرگزاری تسنیم: سایت «یاهو مکتوب» با انتشار گزارشی تحت عنوان «نمایندگان خلیج فارس در جام جهانی» نوشت: ایران تنها نماینده منطقه غرب آسیا در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل است ولی این بدان معنا نیست که هواداران فوتبال در این منطقه سوژه‌ دیگری برای دنبال کردن نداشته باشند. در کنار بازیکنان تیم ملی ایران 8 بازیکن از لیگ‌های عربستان، امارات، کویت و قطر در بیستمین دوره جام جهانی نماینده کشورهای حوزه خلیج فارس خواهند بود.

جواد نکونام (تیم ملی ایران- الکویت کویت)

کاپیتان تیم ملی ایران یکی از برترین بازیکنان فوتبال آسیا در یک دهه اخیر بوده است. تاکنون چند بازیکن از بزرگ‌ترین قاره جهان توانسته‌اند به مدت 6 فصل در لالیگا اسپانیا بازی کنند؟ دستاورد نکونام منحصربه فرد بوده و حالا امید دارد به صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی 2014 برزیل کمک کند.

این هافبک 33 ساله در صعود تیم ملی ایران از مرحله انتخابی جام جهانی به برزیل نقشی بسزا داشته است. با وجود اینکه نکونام سرعت سابق را ندارد اما با داشتن ویژگی‌هایی از جمله قدرت بازیخوانی بالا، روحیه دادن به هم‌تیمی‌هایش، کمک در کارهای دفاعی، شرکت در کارهای تهاجمی و به ثمر رساندن گل همچنان امید ایرانیان است.

پژمان منتظری (تیم ملی ایران- ام‌الصلال قطر)

این مدافع خونسرد و درجه یک به سرعت در ترکیب تیم ام‌الصلال قطر جا افتاد و در حالی‌که انتظار می‌رود بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی حالت دفاعی داشته باشد منتظری امید دارد در ترکیب ثابت تیم ملی ایران در بازی حیاتی مقابل نیجریه حضور داشته باشد.

خط دفاعی برای تیم ملی ایران در برزیل خیلی مهم و حیاتی است و همه چیز بستگی به استحکام این خط دارد. 270 دقیقه دشوار در انتظار منتظری است ولی او با تمرکز به دنبال این خواهد بود تا مسی و یارانش را مهار کند و آنها را به دردسر بیندازد.

بازیکنان دیگری که در این فهرست به آنها اشاره شده عبارتند از: آساموا جیان (تیم ملی غنا- العین امارات)، مجید بوغره (تیم ملی الجزایر- لخویا قطر)، مارک برسکیانو (تیم ملی استرالیا- الغرافه قطر)، کواک تائه هوی (تیم ملی کره‌جنوبی- الهلال عربستان)، فلیپه کایسدو (تیم ملی اکوادور- الجزیره امارات) و سگوندو کاستیلو (تیم ملی کلمبیا- الهلال عربستان).


ویدیو : منتظری در اندیشه مهار مسی