منافذ باز پوست‌تان را برای همیشه ببندید : موثرترین محصولات برای درمان منافذ ...


موثرترین محصولات برای درمان منافذ باز و جوش‌های سرسیاه پوست پیش روی شماست. مجله سیب سبز - شــقایق جعفری: دوست ندارید به آینه نگاه کنید چون یک جای سالم روی پوست‌تان نیست. اما تا کی؟ اگر می‌خواهید با تحولی  اساسی دستی به سر و روی‌تان بکشید و از سر این همه منافذ باز و جوش‌های سرسیاه خلاص شوید،  باید تصمیم بگیرید. اینها همه محصولات تایید شده تیم پزشکی متشکل از دکتر شهلا نهائی و مریم ملکی متخصصان پوست و صبا تیموزاده کارشناس زیبایی است تا در مدت کوتاهی مشکل شما را برطرف کنند. پس چرخی در محصولات مراقبت پوست زیر بزنید و براساس جنس و نوع نیازتان بهترین کرم را انتخاب و مصرف کنید.

شفاف می‌شوید

پوست ما با ورود به بلوغ دچار تغییر و تحولات بسیاری می‌شود. این تغییرات تا اوایل20سالگی ادامه دارد. مسئله این است که چطور با آنها برخورد و مراقبت را از چه زمانی شروع کنید. در این مرحله از زندگی پوست خیلی‌ها بر اثر عوامل ارثی یا تغییرات بلوغ پر از منافذ بازی می‌شود که بعدها به شکل جوش‌های ریز و درشت سرسیاه روی پوست می‌نشیند.

راههای طبیعی برای مسدود کردن منافذ پوست , بهترین دارو برای بسته شدن منافذ پوست , بهترین کرم برای بستن منافذ پوست

پس برای شروع با کرم متعادل‌کننده پوست‌های چرب و مختلط گینو GUINOT PUR EQUILIBRE به کمک کمپلکس‌های تنظیم چربی موجود در آن، پوست را به شکلی کاملا طبیعی مات کنید. این محصول به مرور زمان منافذ پوست را تنگ می‌کند و با پاک کردن آنها شفافیت طبیعی به آن می‌بخشد، از طرفی دوام آرایش شما با مصرف آن بیشتر خواهد شد.

حدود قیمت: 85هزار تومان

روش مصرف: کرم را با تمرکز بیشتر روی گونه‌ها، بینی و روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید.



زیبایــی در یک چشم به‌هم زدن
 

بهترین روش برای کوچک کردن منافذ پوست و کاهش چربی ترشح شده از آنها بعد از شست‌وشوی مرتب صورت، استفاده از محصولات مراقبتی است. پس اگر از انواع ماسک‌های خانگی نتیجه‌ای نگرفته‌اید، زمان آن رسیده تا کمی بیشتر هزینه کنید و محصولی مناسب بخرید. سرم کاهش دهنده منافذ پوست، بسیار موثر استی لادر Estee Lauder Idealist Pore Minimizing با کاهش 69درصدی منافذ باز پوست و تاثیر فراوان در طول چهار هفته، باوجود قیمت بالای خود به سرمی محبوب بین خانم‌ها تبدیل شده است.

مضرات میکرودرم برای بستن منافذ پوست و جای جوش , برای بستن منافذ پوست صورت , منافذ باز پوست

این محصول منافذ باز پوست را کوچک‌تر و آلودگی‌های جمع شده در آن را در خود حل می‌کند. از طرفی جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه شما هم با مصرف آن برطرف خواهد شد تا شما پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

حدود قیمت: 400هزار تومان

روش مصرف: سرم را قبل از استفاده از هرگونه کرم روی پوست تمیز خود بزنید.



دشمن زیرپوستی‌ها

ژنتیک بیشترین تاثیر را در ایجاد منافذ روی پوست دارد، پس حالا که بخش زیادی از مشکل دست ما نیست بهتر است قبل از هر کاری از پاکیزه نگه داشتن آن مطمئن شوید. هر چه آلودگی در این منافذ بیشتر نفوذ کنند دهانه آن را بازتر و ترشحات چربی و در نتیجه جوش‌های ریز و درشت را فراوان‌تر می‌کنند.کرم زنیاک ال پی نوروا ( NOREVA‌ZENIAC LP) متخصص در جمع کردن منافذ باز پوست صورت و رفع براقی پوست‌های چرب است که با مصرف مرتب آن می‌توانید به سلامت و طراوت پوست‌تان کمک ویژه‌ای کنید.

درمان کمردرد برای همیشه , برای سفید شدن پوست , فواید منی برای پوست

این محصول به‌عنوان ضدجوشی بسیار قوی، ضمن از بین بردن چربی‌های اضافه پوست شما میزان رطوبت و چربی آن را تنظیم می‌کند و به جوش‌های زیرپوستی اجازه خودنمایی نمی‌دهد.

حدود قیمت: 45هزار تومان 

روش مصرف: صورت خود را شسته و کرم را صبح و شب روی پوست بزنید.



منافذ را برای همیشه ببندید

شاید بزرگ‌ترین اشتباه برای سالم و زیبا نشان دادن پوست، پنهان کردن منافذ زیر محصولات آرایشی با پوشش‌دهی بالاست. با این کار فقط صورت‌مسئله را پاک کرده‌اید. اگر بودجه خوبی برای مراقبت از پوست‌تان کنار گذاشته‌اید، به انتخاب این محصول فکر کنید. کرم قابض منافذ باز کلینیک Clinique Pore Refining Solutions با کاهش میزان چربی ترشح شده و ازبین بردن رد براق آن از روی پوست شما را به هدف‌تان نزدیک خواهد کرد.

رنگ مو برای پوست گندمی روشن , خواص سرکه سیب برای پوست , روغن شترمرغ برای پوست

این کرم با خاصیت مرطوب‌کنندگی بالا تمام منافذ جا خوش کرده روی پوست را کوچک می‌کند و جلوه‌ای مات و زیبا به آن می‌بخشد. از طرفی این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و به‌هیچ‌عنوان لک و اثری از جوش‌های گذشته روی پوست‌تان باقی نمی‌گذارد.

حدود قیمت: 220هزار تومان 

روش مصرف: برای نتیجه بهتر صبح و شب از این کرم روی پوست تمیز استفاده کنید.



معجزه جوجوبا

کوچک‌ترین کاری که منافذ باز و چربی داخل آنها با پوست انجام می‌دهد ظهور همین جوش‌های ریز و درشت سیاه روی گونه‌ها و اطراف بینی است. جوش‌هایی که پوست را شبیه پوست پرتقال سوراخ‌سوراخ می‌کند. اگر شما هم از این وضعیت خسته شده‌اید، بهتر است این محصول را امتحان کنید. کرم چندکاره و پاک‌کننده منافذ پوست مورد (Murad Pore Clearing) با عملکردی فوری منافذ را جمع و جوش‌های سرسیاه آن را به مرور ازبین می‌برد.

خواص زیتون برای پوست , خواص چغندر برای سلامت پوست و مو , خواص روغن کنجد برای پوست

این محصول از ترکیباتی مثل جوجوبای پایدار، آمینو اسیدهای مخمر و خاک رس تشکیل شده است که قسمت‌های پر شده از منافذ باز و جوش‌های ریز سیاه پاکسازی می‌کند و درنهایت پوست شما را با چند ماه مراقبت مرطوب، یکدست و زیبا می‌کند.

حدود قیمت: 85هزار تومان  

روش مصرف: کرم را روزانه روی پوست تمیز قسمت‌های مورد نظر ماساژ دهید.




ترمیم کننده حرفه‌ای

پوست‌های چرب و پر شده از منافذ پوست بیشتر از هر چیزی به پاکسازی منظم نیاز دارد، بنابراین قبل از هر چیزی باید سراغ راه‌هایی بروید که مانع از جذب آلودگی‌های پوست و تبدیل شدنش به جوش‌های سرسیاه شود. پس توصیه اول استفاده از محصولاتی است که ویژه پوست‌های چرب است. لوسیون ترمیم‌کننده لانکومLancome Visionnaire Lotion با تاثیری بالا به‌طور چشمگیری منافذ باز و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند و ضمن آبرسانی پوست، لطافت خاصی به آن می‌بخشد.

خواص توت فرنگی برای پوست , از بین بردن موهای زاید برای همیشه , جوش شیرین برای پوست

مولکول ترمیم کننده موجود در این محصول به سرعت جذب لایه‌های عمیق پوست می‌شود و لک و منافذ چربی‌ساز آن را کاهش می‌دهد از طرفی مصرف آن برای هر نوع جنس پوستی حتی پوست‌های حساس مناسب است.

حدود قیمت: 250هزار تومان

روش مصرف: صورت خود را بشویید و صبح و شب از این لوسیون استفاده کنید.


ویدیو : منافذ باز پوست‌تان را برای همیشه ببندید