ملایی حاضر به ترک سالن نشد : جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان بعد از شکست مقابل ...


جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان بعد از شکست مقابل حریف ژاپنی حاضر به ترک سالن نشد. خبرگزاری تسنیم: مسابقات جودوی بازی‌های آسیایی اینچئون از ساعت 14 به وقت محلی در سالن دوون ژیمناستیک شهر اینچئون آغاز شد و این مسابقات در شرایطی که روز دوم خود را سپری می‌کند با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شده است.

* مقابل ورودی سالن به دلیل ازدحام جمعیت مسئولان درهای سالن را بسته‌اند تا بیش از این جمعیت وارد سالن ژیمناستیک نشود. در شرایط کنونی بسیاری از تماشاگران به صورت ایستاده مسابقات را تماشا می‌کنند.

* سعید ملایی جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان پس از باخت در دیدار دوم خود برابر حریف ژاپنی حاضر به ترک سالن نبود و در گوشه‌ای از سالن نشست و پس از آن سالن را ترک کرد.

* تماشاگران کره‌ای و ژاپنی حاضر در سالن به شدت جودوکاران خود را تشویق می‌کنند و از نکات جالب تشویق ورزشکاران جنوب شرقی آسیا توسط کره‌ای‌ها و ژاپنی‌های حاضر در سالن است.

* آرش میراسماعیلی به همراه 2 جودوکاری که فردا روی تشک خواهند رفت در جایگاه تماشاگران نشسته‌اند و میراسماعیلی هنگام شروع مسابقات فریادهای بلندی را سر می‌دهد.

* به دلیل شلوغی سالن و ازدحام جمعیت خبرنگاران نیز جایگاه‌شان پر شده است و به همین دلیل مجبور شده‌اند تا از جایگاه تماشاگران مسابقات را مشاهده کنند.

- از تمامی کشورهای دنیا در سالن ژیمناستیک تماشاگرانی در سالن حضور دارند اما هیچ تماشاگر ایرانی در این سالن نیست تا دیدارهای ایران با سکوت ادامه پیدا کند.


ویدیو : ملایی حاضر به ترک سالن نشد