مقصودی از دگرگونی اساسی در تیم ملی بوكس خبر داد :         تهران - مدیر تیم ...



 

 

 

قانون اساسی , کالاهای اساسی , مقصودی

 

تهران - مدیر تیم ملی بوكس ایران،گفت: تیم ملی بزرگسالان برای رسیدن به شرایط بهتر با دگرگونی اساسی روبرو خواهد شد.

'منوچهر مقصودی' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود:از نتایج تیم ملی در گوانگجو بسیار ناراحتم چراكه تمامی امكانات را برای ملی پوشان فراهم كرده بودیم.

وی گفت: تیم ملی تا به حال برای حضور در بازی های آسیایی تا این حد در اردوهای داخلی، خارجی و مسابقات بین المللی حضور پیدا نكرده بود.

مقصودی ادامه داد: با وجود ارایه بهترین امكانات تیم ملی نتیجه خوبی نگرفت و نشان داد كه نیاز به خانه تكانی اساسی دارد.

وی در مورد عملكرد 'ولادمیر دورتسوف' سرمربی اوكراینی تیم ملی اظهار داشت: با حضور یك ساله نمی توان از یك مربی انتظار قهرمانی درآسیا را داشت اما متاسفانه این مربی اوكراینی هیچ چیزی از خود نشان نداد.

مقصودی خاطرنشان كرد: در طول مسابقات حتی یكبار ندیدم كه دورتسوف نكات فنی و شرایط حریفان را برای ملی پوشان بررسی كند و به همین دلیل با وی قطع همكاری كردیم.

وی در خصوص شرایط مربیان ایرانی تیم ملی و ادامه همكاری با آنان افزود: در حال حاضر تیم ملی نداریم كه بخواهیم مربی داشته باشیم و پس از برگزاری پیكارهای انتخابی و مشخص شدن نفرات اردونشین در مورد كادر فنی هم تصمیم گیری خواهیم كرد.

مقصودی گفت:به زودی روسای تمام استان ها را به تهران می خوانیم تا چشم انداز فدراسیون در خصوص حضور در المپیك 2012 لندن را برای آنان تشریح كنیم تا بوكسورهای شایسته خود را با ما معرفی كنند.

مقصودی در مورد ناراحتی ملی پوشان بوكس در خصوص نحوه برخورد وی با آنان اظهار داشت: ما برای تیم وقت گذاشتیم و تمامی امكانات را فراهم كردیم و مشخص است از عملكرد ضعیف نفرات ناراحت می شویم.

مدیر تیم ملی بوكس در مورد كناره گیری مرتضی سپهوند و علی مظاهری از تیم ملی افزود: ‌سپهوند پس از مسابقات اعلام كرد كه به دلیل شرایط سنی دیگر در تیم ملی نخواهد بود و علی مظاهری هم با عملكرد ضعیف از رسیدن به فینال بازماند و شكست وی ربطی به داوران نداشت.

وی عنوان كرد: وقتی مظاهری در برابر حریف می بازد و حرفی برای گفتن ندارد این مساله چه ارتباطی به داوران یا مسوولان فدراسیون دارد.

مقصودی افزود:با نیامدن مظاهری به تیم ملی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و فرد جدید را جایگزین خواهیم كرد، فدراسیونی كه بخواهد به یك ورزشكار متكی باشد باید خیلی زود تعطیل شود.

وی در پایان گفت:ما تمام توان خود را به كار بسته و امكانات كافی را فراهم كردیم و با این نتایجی كه گرفتیم در تیم ملی دگرگونی خواهیم داشت.


ویدیو : مقصودی از دگرگونی اساسی در تیم ملی بوكس خبر داد