مقصر مرگ دختر جوان کیست؟ :    اخبار اجتماعی - مقصر مرگ دختر جوان کیست؟ سقوط ...



ثروتمندترین دختر جوان ایرانی کیست؟ عکس , مرگ دختر جوان در مترو شادمان , خودکشی دختر و پسر جوان

 

 اخبار اجتماعی - مقصر مرگ دختر جوان کیست؟

سقوط دختر جوان در چاهک آسانسور و مرگ دلخراش او در شرایطی رقم خورد که ساخت و ساز مسکن‌مهر در استان هنور مسئولی ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، چهارم مرداد ماه دختر جوان نمی‌دانست که سوار شدن در آسانسور مرگ وی را رقم می‌زند و سقوط وی به چاهک آسانسور، مرگ دلخراشش را رقم می‌زند. خبر وقوع این حادثه تلخ و ناگوار ساعت 22:09 روز چهارم مردادماه به آتش‌نشانی زنجان اعلام و نیروهای آتش‌نشانی نیز بلافاصله عازم محل ماموریت شدند.
 
به گفته شاهدان، زن جوان بی‌آنکه بداند خطر سقوط در چاهک در کمینش است در آسانسور را باز کرده و چون اتاقک مابین طبقه سوم و چهارم گیر کرده بود مرگ خود در آپارتمان‌های مسکن‌مهر رضوان واقع در شهرک پونک زنجان را رقم زد.
 
این اتفاق در شرایطی رخ داد که بنا به گفته کارشناسان در آسانسور در این شرایط نباید باز می‌شد و این اتفاق به‌دلیل نقص فنی رخ داده است.
 
پس از وقوع این حادثه، خبرنگار ایسنا بارها موضوع را از مسئولان پیگیری کرد تا شهروندان بدانند مقصر اصلی وقوع این حادثه چه شخص یا ارگانی است، اما آنچه که باید به آن اشاره کرد این است که اداره‌کل راه و شهرسازی که مسئول ساخت مسکن‌مهر بود و تا پایان کار نیز این اداره‌کل باید نظارت‌های لازم را بر امور داشته باشد، چند هفته‌ای است که مسئولی نداشت و در بلاتکلیفی است و کسی پاسخ قانع‌کننده در این رابطه به ایسنا نداد.
 
حافظ باباپور مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان نیز عنوان کرد که سمتی در زنجان نداشته و در این رابطه پاسخ قانع‌کننده‌ای نداد.
 
این در حالی است که مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن‌مهر زنجان نیز با اشاره به اینکه این تعاونی فقط مسئول ثبت‌نام و واگذاری واحدهای مسکونی مهر است، بنابراین مسئولیتی در قبال کیفیت ساخت و سازها ندارد. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو : مقصر مرگ دختر جوان کیست؟