مقاومت پلیس برای واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان/ پلیس + 10 باید واگذار شود :



دفاتر خدمات پلیس 10 , دفاتر خدمات پلیس 10 تهران , دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس 10
مقاومت پلیس برای واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان/ پلیس + 10 باید واگذار شود

دولت آیین نامه ای را تصویب و ابلاغ کرد که بر اساس آن دفاتر خدمات الکترونیک پلیس به علاوه 10، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و دفاتر خدمات الکترونیکی بیمه باید به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: بر اساس بخشنامه دولت و قانون برنامه پنجم توسعه باید تمامی دفاتر الکترونیک دولتی اعم از پلیس+ 10 و خدمات شهر و بیمه به دفاتر پیشخوان داده شود ولی پلیس و سایر نهادهای مقاومت می کنند.

 علی فلاح در گفتگو با مهر،  با بیان اینکه بر اساس ماده 46 برنامه پنجم توسعه باید تمامی خدمات الکترونیک دولتی به بخش خصوصی واگذار شود گفت: دولت آیین نامه ای را تصویب و ابلاغ کرد که بر اساس آن دفاتر خدمات الکترونیک پلیس به علاوه 10، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و دفاتر خدمات الکترونیکی بیمه باید به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.

وی افزود: هر چند 4 ماه از این ابلاغ قانونی می گذرد ولی متاسفانه هنوز پلیس با 2 هزار دفتر خدمات پلیس + 10و سایر دستگاهها برای تحویل این خدمات به دفاتر پیشخوان مقاومت می کنند. این در حالی است که دفاتر پیشخوان دولت با بیش از 16 هزار دفتر در سراسر کشور بستر مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان هستند.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار داشت: شبکه دفاتر پیشخوان آماده مشارکت با مجموعه های بخش خصوصی و عمومی در توسعه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت است. این اقدام کانون در حالی است که با توجه به توانمندی‌های بخش خصوصی و چارچوبهای نظارتی و مفاد قانونی مرتبط آمادگی دارد تا در راستای اصل 44 قانون اساسی و در قالب مشارکت با مجموعه های تولید کننده خدمات ارزش افزوده الکترونیکی نسبت به ارائه این خدمات از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت کشور اقدام نماید لذا متقاضیان می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق ایمیل [email protected] به روابط عمومی کانون کشوری ارائه کند./مهر

 

 


ویدیو : مقاومت پلیس برای واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان/ پلیس + 10 باید واگذار شود