مقاومت زن سالخورده در برابر سارقان :     حضور بموقع مردم برای نجات یك زن سالخورده ...



 

 

کودک در برابر خواب مقاومت , جشنواره مقاومت , کپی برابر اصل

حضور بموقع مردم برای نجات یك زن سالخورده در شمال تهران كه كیف قاپ ها هنگام سرقت كیف، او را روی زمین می كشیدند، ۲ سارق خشن را به دام انداخت.

 

به گزارش «جام جم»، بعدازظهر دیروز عابران در بلوار میرداماد با مشاهده فریادهای كمك خواهی زن سالخورده ای كه ۲ موتورسوار سارق به او حمله كرده بودند و با مقاومت وی برای نگهداری كیف، دزدها او را روی زمین می كشیدند، مردم به یاری زن شتافتند و یكی از آنها با انداختن موتورسیكلت دزدها به درگیری با آنها پرداخت.

درپی این اقدام شجاعانه جوان عابر، عابران دیگر به ۲جوان كیف قاپ حمله ور شده و با دستگیری هردو سارق، آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

درپی این ماجرا، ۲ سارق با التماس از مردم درخواست می كردند تا به آنها اجازه داده شود، محل را ترك كنند كه با تماس مردمی، دقایقی بعد ماموران كلانتری ۱۰۳ با حضور در محل هر دو دزد را با دستبند به كلانتری منتقل كردند.

در این حادثه زن سالخورده كه از ناحیه دست و سروصورت مجروح شده بود از سوی مردم به بیمارستان انتقال یافت.

با تحقیق مقدماتی از سوی ماموران كلانتری و تشكیل پرونده هر دو متهم كه از كیف قاپ های سابقه دار هستند، امروز با دستور قضایی از سوی دادیار دادسرای جنایی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهند گرفت تا در ارتباط با دیگر جرایم ارتكابی و تعداد سرقت ها تحقیق شود.

یكی از شاهدان به خبرنگار ما گفت: احساس مسوولیت مردم در كمك به دیگران موجب شد تا دزدها كه با بی رحمی قصد سرقت كیف زن سالخورده را داشتند، دستگیر شوند..../جام جم آنلاین


ویدیو : مقاومت زن سالخورده در برابر سارقان