مقاصد گردشگری عاشقان : در این مطلب تعدادی از بهترین مناطق دنیا را که می تواند ...


در این مطلب تعدادی از بهترین مناطق دنیا را که می تواند برای شما سفری رمانتیک را رقم بزند معرفی کرده ایم تا با سلیقه های مختلف بتوانید برحسب خواسته های تان بهترین جا را برای یک سفر رمانتیک انتخاب کنید. هفته نامه اوقات خوش: تصور بیشتر ماها از یک سفر رمانتیک با هم فرق دارد. خیلی از ما در پی جایی آرام هستیم که ساعت ها بتوانیم در آفتاب دراز بکشیم، خیلی های دیگر دنبال خیابان های زیبا و روشن می گردیم که بتوانیم با خیال راحت شب های مان را با قدم زدن در کوچه هایش روز کنیم، عده ای از ما دنبال جایی برای انجام کارهای هیجان انگیز و ورزش های پرانرژی می گردیم وعده ای دیگر دنبال ساحلی آرام برای شنا و همینطور موارد دیگر، اما چیزی که در همه اینها برای یک سفر رمانتیک مشترک است این موضوع است که این مناطق تفریحی و گردشگری مناسب روحیات زوج ها باشند و بتوانند برای هر تفکری فضای یک سفر عاشقانه را فراهم کنند.

در این مطلب تعدادی از بهترین مناطق دنیا را که می تواند برای شما سفری رمانتیک را رقم بزند معرفی کرده ایم تا با سلیقه های مختلف بتوانید برحسب خواسته های تان بهترین جا را برای یک سفر رمانتیک انتخاب کنید.

پاریس؛ فرانسه

پاریس را شهر چراغ و نور می نامند. شهر خیابان های پر از کافه و شعر. شهری که با نور زیبایش در شب ها هنرمندان و عشاق را قرن هاست سحر کرده است.

شهری که می توانید با آن که دوستش دارید، ساعت ها در امتداد رود سن قدم بزنید و شعرهای عاشقانه را با هم زمزمه کنید.

مقاصد گردشگری , مقاصد گردشگری مناسب برای فصل پاییز , بهترین مقاصد گردشگری در مهر

به پل پیاده مشهور و بسیار رمانتیک پاریس یا همان پل قفل ها بروید و از موسیقی نوازندگان دوره گرد و منظره جزیره سیته لذت ببرید.

می توانید به منطقه 18 پاریس بروید و در مقابل دیوار معروف دوستت دارم ها دوست داشتن را تمرین کنید؛ دیواری که با بیش از 250 زبان جمله دوستت دارم روی آن نوشته شده.

بهترین مقاصد گردشگری تابستان , برترین مقاصد گردشگری ایران , بهترین مقاصد گردشگری آسیا

همچنین می توانید برای داشتن لحظه های عاشقانه به باغ لوکزامبورگ، منطقه تفریحی مون مارت، کلوپ موسیقی بیلبوکت بروید و شب های تان را در زیر نورهای طنین انگیز با یک شام عاشقانه در کافه های پاریس کامل کنید.



بالی؛ اندونزی

زیبایی خارج از تصور بالی تنها برای یک سفر رمانتیک کافی است تا با قدم زدن در ساحل جیمباران و سواحل زیبایش و غواصی اسکوبا و تماشای آسمان پاک و آبی و غروب خورشید، منطقه ساحلی پرطرفدار سانور یکی از بهترین سفرهای زندگی تان را تجربه کنید.

مقاصد گردشگری ترسناک دنیا , ارزانترین مقاصد گردشگری جهان , مقاصد گردشگری نزدیک تهران کجا رو

اما این جزیره پر است از معابد باستانی که دیدنش شیرینی سفرتان را چند برابر می کند. همچنین اگر شما و همسرتان از دوستداران هنر هستید می توانید از یوبود، پایتخت هنری این جزیره دیدن کنید و از کارگاه های آموزشی و موزه های آن لذت ببرید.

بهترین مقاصد گردشگری اروپا , هیجان آورترین مقاصد گردشگری دنیا را بشناسید , بهترین مقاصد گردشگری 2016

یادتان نرود در بالی حتما سری به پنج آبشار بین بدوگول و سینگاراجا بزنید و اگر به دنبال ساحلی آرام برای قدم زدن و استراحت می گردید، سری به ساحل اکو در سمینیاک بزنید که ماسه های این ساحل خلوت غالبا رطوبت خاصی دارند.



آرژانتین؛ بوئنوس آیرس

بریا سفر به بوئنوس آیرس فصل بهار را انتخاب کنیدتا بتوانید از عطر و بوی گل ها و خیابان های خلوت تر و دمای بهتر هوا لذت بیشتری ببرید و بتوانید با همسرتان در میان باغ شکفته و زیبای گل رز پالرمو گل بگویید و گل بشنوید.

بهترین مقاصد گردشگری خاورمیا d9 , بهترین مقاصد گردشگری ایران , بهترین مقاصد گردشگری خاورمیان d9

شب های بئنوس آیرس شب های رنگاست و موسیقی و فرهنگ های متنوع می توانید ساعت های شاعرانه ای را روی صندلی های تئاتر کلن بنشینید و به دیدن اپرا و باله بگذرانید.

زیباترین مقاصد گردشگری , گردشگری , اخبار گردشگری

به کافه های دیدنی بوئنوس آیرس بروید و از طعم عالی کافه سیتو (اسپرسو) و چاروس لذت ببرید و بعد از آن به همراه همسرتان به محله پالرمو بروید که شامل بهترین رستوران ها و بوتیک ها و پارک های بی نظیر آن که مناسب پیاده روی و گردشگری اند. همچنین در گوشه گوشه این شهر می توانید ساعت های رویایی به دیدن موسیقی تانگو بگذرانید و خطرات پر از موسیقی را در ذهن تان ثبت کنید.



چارلستون؛ کارولینای جنوبی

اگر دل تان می خواهد در خیابان های مگنولیاپوش قدم بزنیدآن هم خیابان های زیبایی که پر است از ویلاهای دیدنی و پارکهای وسیع حتما به چارلستون بروید؛ شهری که باغ های بکر و مکان های تاریخی و فضای آرامش آن را به یکی از بهترین شهرهای رمانتیک دنیا تبدیل کرده است.

سایت گردشگری , جاذبه های گردشگری , جاذبه های گردشگری ایران

در چارلستون حتما به خیابان براد بروید تا از منظره قصرهای زیبا و باغ های مجلل آن لذت کامل ببرید و حتما به پارک مموریال واترفرانت سری بزنیدتا زیبایی هایش شما را به وجد بیاورد و از منظره بی نظیری که از آبشارهای مختلف و منظره لنگرگاه چارلستونارائه می کند عکس خاطره انگیزی را در زندگی تان ثبت کنید.

گردشگری ایران , جاذبه های گردشگری تهران , گردشگری کیش

همچنین به تماشای باغ های بون هال بروید و از دیدن باغ رز و نمایشگاه پروانه ها لذت ببرید.

در چارلستون از خوردن غذاهای تازه دریایی غافل نشوید.



ورنا؛ ایتالیا

بله، بدون شک قایق سواری در شهر زیبای ونیز بسیار مسحورکننده و لذتبخش است اما می توانید به جای بازدید از پل Sighs در ونیز که متعلق به قرن 17 میلادی است به ورونا بروید و از بالکن های زیبای جولیت در این شهر، مناظر زیبا را تماشا کنید و ببینید شخصیت های اشعار شکسپیر کجا نخستین بار به یکدیگر ابراز عشق کردند.

روز جهانی گردشگری , تور گردشگری , مجله گردشگری

در رستوران های این شهر زیبا می توانید از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم لذت ببرید. هتل های زیبایی نیز در این شهر وجود دارند که علاوه بر معماری زیبا و استخرهایی به سبک معماری رومی، چشم اندازهای نفسگیری نیز دارند.

گردشگری اصفهان , گردشگری تهران , جاذبه های گردشگری گرجستان

یکی از قدیمی ترین آمفی تئاترهای دوره امپراتوری روم نیز با کمترین میزان خسارت در مرکز شهر ورونا قرار دارد. ورونا قبلا یکی از ایالت های ونیز بوده است.



کرالا؛ هند

تپه هایی سبز و دوست داشتنی با سواحل آفتابی بسیار جذاب و مرداب آرام و آبشارهای زیبا؛ اینجا مقصد معروفی است برای گردشگران عاشقی که دنبال طبیعت و آرامش اند.

جاذبه های گردشگری دبی , صنعت گردشگری , تبلیغات پاتوق عاشقان

کرالا مسافران را با سواحل- زیبا و جنگل های سرسبز گرمسیری محصور خود می کند. برای دیدن طبیعت وحشی و آبشارهای شگفت انگیز به تکادی و مونار سفر کنید. سفر به کرالا، بدون تجربه خانه های قایقی که روی آب قرار دارند کامل نمی شود. با چشم انداز سرسبز درختان نخل حاشیه های رودخانه، مناظر حیرت انگیز حیات وحش متنوع کرالا و نمایی زیبا از روستاها و خانه هایی که در امتداد مسیر رودخانه قرار گرفته اند. با اقامت در این خانه های قایقی انگار در جهان دیگر سیر می کنید.

جاذبه های گردشگری استرالیا , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های گردشگری مشهد

این یکی از آرامش بخش ترین کارهایی است که می توان در کرالا انجام داد. ویژگی بارز سواحل کرالا آرامش مختص آن است، در حالی که سواحل بسیاری از جاذبه های گردشگری هند و به طور خاص گوآ شلوغ و پر سروصدا است، سکون و آرامش در سواحل کرالا جلوه ویژه ای دارد. در ساحل کرالا می توانید صخره های سنگی زیبایی پیدا کنید. کرالا یکی از آرام ترین مناطق عاشقانه دنیاست.


ویدیو : مقاصد گردشگری عاشقان