مقابل کرار بایستید! : فدراسیون فوتبال عراق در نامه‌ای که برای در اختیار گرفتن ...


فدراسیون فوتبال عراق در نامه‌ای که برای در اختیار گرفتن کرار ارسال کرده از نام مجعول خلیج "ع ر ب ی" استفاده کرده است که باشگاه استقلال می‌تواند با همین نامه اجازه رفتن بازیکنش را ندهد. خبرگزاری مهر: ماجرای کرار جاسم دوباره به همان سمتی می رود که بار اول استقلال آن را آزمایش کرده بود و اگرچه در آن روز آخر درگیری با جباری بود که او را از استقلال کنار برد اما پیش از آن در انزلی هم کرار بعد از تعویض مستقیم توسط علی حمودی که عربی و فارسی را بلد بود اتومبیلی کرایه کرد و به تهران برگشت. آنهم در بین دو نیمه!

پس خروج او از اردوی استقلال در هتل تبریز چندان چیز عجیبی نبوده است و حالا باید گفت انتقادهایی که اول فصل به این خرید میلیاردی استقلال می شد وارد بوده به ویژه آنکه کرار در استقلال آزمونش را پیش از این پس داده بود.

با این وجود استقلال و بهرام افشازاده در منگنه مانده اند چرا که نامه رسمی فدراسیون فوتبال عراق به باشگاه رسیده و آنها رسما این بازیکن عراقی را می خواهند! حالا استقلال اگر با درخواست رسمی عراق موافقت کند قاعدتا تمام اعضای باشگاه فکر می کنند که این عراقی همه اینها را با هم دور زده و احساس بدی به آنها دست می دهد و اگر موافقت نکنند باید به نامه رسمی فدراسیون عراق جواب سربالا بدهند.

یک نکته وجود دارد که افشارزاده به سادگی می تواند با استناد به آن این بازی را ببرد!قاعدتا کمترین و بی ارزش ترین جریمه کرار اینست که اجازه خروج از کشور را به دلیل شائبه برای دریافت کارت زرد و از دست دادن داربی به وی ندهند اما نامه رسمی است و ...نکته اینجاست: آنها در نامه رسمی از مسابقاتی با نام مجعول اسم برده اند در حالیکه خلیج فارس برای آن مسابقات صحیح و رسمی است!پس این نامه رسمی یک اشتباه بسیار بزرگ دارد و آن اینست که اسم مسابقات اعراب غلط است !

با این غلط فاحش بسیار راحت ومنطقی افشارزاده می تواند با خروج کرار مخالفت کند به ویژه آنکه این درخواست رسمی در روزهای غیررسمی فیفا است و عملا هیچ اجباری برای جدا شدن کرار و به عراق رفتن و بعد از آن به امارات رفتنش وجود ندارد.

درواقع استقلال مجبور نیست برای یک جام با نام جعلی بازیکن خودش را که لایق جریمه است راهی کشور خودش کند و به نوعی او را تشویق کند.


ویدیو : مقابل کرار بایستید!