معینی: از منصوریان حمایت می‌کنیم : عضو هیئت مدیره استقلال با انتقاد شدید از ...


عضو هیئت مدیره استقلال با انتقاد شدید از رئیس هیئت مدیره این باشگاه، نجف‌نژاد را دروغگو خواند. خبرگزاری تسنیم: مسعود معینی پس از خروج از وزارت ورزش و جوانان در میان هواداران استقلال گفت: امروز به طور علمی از علیرضا منصوریان حمایت کردم و گفتم که شرایط آمدن به استقلال را دارد. منصوریان نه به خاطر برتری‌اش مقابل پرسپولیس، بلکه به دلیل موفقیتش در دو سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است. اگر در گذشته مخالف آمدنش به استقلال بودم، دلیلش این بود که سرمربیگری استقلال برای او زود بوده و نمی‌خواستم به سرنوشت حمید استیلی‌ها و ... دچار شود.

وی افزود: از پرویز مظلومی حمایت کردیم اما انتظار نداشتیم در برنامه نود آن صحبت‌ها را انجام دهد. از شما (اشاره به هواداران استقلال) نیز انتظار چنین برخوردی را نداشتم. پیامک‌های تهدیدآمیزی برایم ارسال کردند که همسرم شاهد این ناسزاها بود.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به اظهارات مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره گفت: قرار بود امروز علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی اعلام کنیم اما این آقا در مصاحبه‌ای نام منصوریان را اعلام کرد در صورتی که نباید این کار را انجام می‌داد. اگر قرار به مصاحبه بود، من هم می‌توانستم این کار را انجام دهم. نجف‌نژاد اجازه نداشت نام سرمربی را اعلام کند. او فوتبال را با «ر» می‌نویسد و چه کاره است که صحبت می‌کند؟ نجف‌نژاد از مزرعه آمده و حالا حرف از فوتبال می‌زند. نجف‌نژاد باید با من درباره سرمربی تیم صحبت کند نه در رسانه‌ها.

معینی در خصوص اعتراض هواداران استقلال به وی که چرا از منصوریان حمایت نکرد، گفت: هفته دیگر پشیمان می‌شوید و اشک می‌ریزید که چرا این تهمت‌ها را به من زدید؟ نجف‌نژاد آدمی نیست که در هیئت مدیره باشد. به دلیل اینکه قرار است او را از هیئت مدیره استقلال کنار بگذارند، برای مطرح کردن خودش نام منصوریان را اعلام کرد. خبری که هیئت مدیره باید آن را اعلام می‌کرد نه نجف‌نژاد.

وی ادامه داد: استقلال دو سال پیش پنجم و سال گذشته نیز به رتبه سوم دست یافت. مظلومی هم برای تیم زحمت کشید اما حد و توانش همین بود. ما می‌خواهیم تیم بهتر شود و الان بهترین موقع است که منصوریان بیاید. در این میان، نجف‌نژاد دروغ می‌گوید که من مخالف آمدن منصوریان هستم.

«باید به منصوریان در استقلال کمک کنیم». عضو هیئت مدیره استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: تیم نفت در نیم فصل اول ضعیف بود اما نیم فصل دوم قابلیتش را نشان داد. همین قابلیت باعث شد که امروز از او دفاع کنم. متاسفانه آنهایی که قرار است از هیئت مدیره استقلال بروند، می‌خواهند مرا خراب کنند، در صورتی که من اولین ستاره قهرمانی استقلال در آسیا را کسب کردم. منصوریان محبوب است و ما نیز از او حمایت خواهیم کرد.

معینی همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص مدت زمان قرارداد علیرضا منصوریان گفت: امروز مدت زمان قرارداد وی مشخص می‌شود. به نظر شما برنامه مربیان را به چه کسی می‌دهند؟ آیا به نجف‌نژاد می‌دهند؟ برنامه منصوریان در خودروی من است و تا صبح مشغول مطالعه این برنامه بودم. نمی‌دانید برخی هواداران چه پیام‌هایی به من دادند که همسرم اشک می‌ریخت.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان عنوان کرد: امروز مرحله انتخاب سرمربی است و امیدوارم به توافق نهایی برسیم. اگر انتخاب سرمربی تصویب شود، وزیر ورزش آن را امضا خواهد کرد.


ویدیو : معینی: از منصوریان حمایت می‌کنیم