معمای مرگ مرموز پیرمرد تنها : معمای مرگ مرموز پیرمرد تنها با نقض حکم تبرئه ...


معمای مرگ مرموز پیرمرد تنها با نقض حکم تبرئه تنها مظنون پرونده وارد مرحله تازه ای شد. خبرگزاری مهر: در این پرونده سعید متهم است آبان ماه سال 85 پیرمرد بازنشسته ای را در رجایی شهر کرج به قتل رسانده است.

پس از ناپدید شدن پیرمرد 79 ساله، دختر جوانی به ارسال یک ایمیل به پسر مقتول در هلند از او خواست فردی را برای پیگیری وضعیت پدرش به خانه بفرستد. در ادامه نیز پسر مقتول یکی از بستگان خود را به خانه شان فرستاد که در این هنگام جسد مقتول کشف شد. پزشکی قانونی پس از معاینه جسد علت مرگ را اصابت ضربات سخت به سر مقتول و خفگی با کراوات اعلام کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود دختر جوانی که به پسر مقتول ایمیل فرستاده بود را شناسایی و او را دستگیر کردند.

دختر جوان در بازجویی ها گفت: پسر مورد علاقه ام به نام سعید با مقتول ارتباط داشت و قصد داشت سند چند خودروی سنگین از مقتول بگیرد. پس از ناپدید شدن پیرمرد احتمال دادم سعید او را به قتل رسانده باشد به همین خاطر با پسر مقتول تماس گرفتم.

با کشف این سرنخ سعید دستگیر و در بازجویی ها به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد اما در ادامه تحقیقات منکر اتهامات خود شد.

در ادامه پرونده برای محاکمه به شعبه 80 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات این شعبه سعید را از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند. با اعتراض وکیل اولیای دم پرونده در اختیار قضات دیوان عالی کشور قرار گرفت که آنها حکم را نقض و برای رسیدگی دوباره به شعبه 74 دادگاه کیفری فرستادند.

صبح امروز جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار و وکیل اولیای دم با اشاره به مستندات پرونده و بازسازی صحنه قتل سعید را قاتل معرفی و درخواست مجازات وی را کرد اما در ادامه متهم منکر اتهامات خود شد.

قضات دادگاه برای تصمیم گیری در رابطه به این پرونده وارد شور شدند.


ویدیو : معمای مرگ مرموز پیرمرد تنها