معرفی 10 کارآفرین برتر جوان در سال 2011 : در این قسمت به معرفی 10 تن از کارآفرینان ...


در این قسمت به معرفی 10 تن از کارآفرینان جوان می پردازیم که در سال 2011 به موفقیت های چشمگیری دست یافتند. پادشا: در این قسمت به معرفی 10 تن از کارآفرینان جوان می پردازیم که در سال 2011 به موفقیت های چشمگیری دست یافتند.

1. نیکی دارکین

کارآفرین برتر , معرفی سایت به 3 موتور جستجوی برتر دنیا , معرفی 10 شغل برتر ایران

نیکی دارکین تنها 20 سال دارد و در طول تنها 12 ماه به یکی از موفق ترین کارآفرینان استرالیا تبدیل شده است. دارکین موسس سایت dresses99 است. مراجعه کنندگان به این سایت می توانند لباس هایی اضافه خود را آپلود کنند و به فروش برسانند، سپس در صورت تمایل با پولی که دریافت می کنند اجسامی را که سایر کاربران آپلود کرده اند خریداری کنند.

اداره این سایت سومین شغل این دختر جوان است. مربیان نیکی آینده ای روشن را برای او پیش بینی کرده اند .



2. میک لیوبینزکاس


معرفی سریال های برتر امریکایی , معرفی سریال هاوفیلم های برتر , 35 نوآور جوان برتر دنیا

میک یکی از بنیانگذاران شرکت Pollenizer بوده است، که در سال 2011 حدود 16 ایده جدید را مورد آزمایش قرار داد، 8 حرفه جدید را راه اندازی کرد، 7 میلیون دلار برای خرید سهام چند شرکت جمع آوری کرد، و یکی از زیر مجموعه های خود را به قیمت بیش از 40 میلیون دلار به فروش رساند.

 Pollenizer در ماه های اخیر نه تنها تعداد کارکنان خود را افزایش داده است، بلکه زمینه هایی را برای کارهای گروهی و پروژه های 4 ماهه ایجاد کرده است.



3. جو برستون


معرفی ده هکر برتر ایران , علی دهقان کارآفرین برتر , معرفی 20 شبکه اجتماعی برتر موبایل و کامپیوتر

برستون در سال 2006 Capital Job را تاسیس کرد که وظیفه اداره امور مالی طرفین قرارداد را بر عهده دارد. ایده تاسیس این شرکت زمانی به ذهن خانم برستون  خطور کرد که برای کارفرمای سابق خود کار می کرد. 

برستون می گوید درآمد سرشار شرکت (9.14 میلیون دلار در یک سال مالی) به آسانی به دست نیامده و مستلزم کار بی وقفه و زحمات مداوم بوده است.



4. لاریسا رابرتسون

20 کارآفرین برتر ایران , شخصیت های برتر کارآفرین ایران همدانیان برادران خیامی , معرفی 30 شرکت برتر سراسر کشور

خانم رابرتسون  قبلا در یک شرکت کاریابی کار می کرد. پس از آنکه این شرکت با مشکلات مالی مواجه شد، هیئت مدیره آن برنامه پیشنهادی رابرتسون را نپذیرفت. اما خانم رابرتسون تسلیم نشد و شرکت را خریداری کرد، یعنی یک شبه از نقطه صفر به شرکتی با 180 کارمند رسید.

البته بعدها رابرتسون به دلیل بارداری از برنامه های خود عقب افتاد و یک مشتری 3 میلیون دلاری را از دست داد. اما این اتفاق او را نا امید نکرد و در حال حاضر شرکت او درآمدی برابر با 8 میلیون دلار دارد. در طول 3 سال گذشته نرخ رشد شرکت او 428 درصد بوده است.



5. آندرو برت



برت در سال 2009 آژانس بازاریابی StartUP را تاسیس کرد. سپس به فعالیت های دیگری مانند کاریابی و سرمایه گذاری پرداخت. از نظر او کلید موفقیت یک کارآفرین اولا یافتن یک بازار تخصصی و سپس جذب مشتریان وفادار است. او نظم، تمرکز و خودداری از بلندپروازی را رکن اصلی موفقیت در هر رشته یا حرفه می داند.



6. وایی هنگ فونگ


کارآفرین جوان , کارآفرین برتر حوزه مبلمان , جوان ترینزن کارآفرین ایران

وایی هنگ فونگ اصالتا مالزیایی است. او که تمایلی به ادامه مسیر والدین خود نداشت، برای ادامه تحصیل به استرالیا سفر کرد. وایی با کمک عمویش OZHut را تاسیس کرد، این شرکت عمدتا به تولید لوازم خانه و محصولاتی مانند وسائل آشپزخانه می پردازد. پیش بینی می شود که OZHut امسال درآمندی معادل 3.1 میلیون دلار داشته باشد.

فونگ می گوید که شرکت او در سال گذشته رشدی 50 درصدی را تجربه کرده است.



7. دومینک کروسا


کارآفرین برتر کشور , کارآفرین برتر حوزه مبل , آزمون در میان 4 بازیکن جوان برتر آسیا

سال 2011 برای کروسا سالی پرمشغله بود. شرکت او که FCDF نام دارد، در فعالیت های مربوط به اینترنت، تلفن همراه و تکنولوژی سرمایه گذاری می کند. معیار او برای سرمایه گذاری میزان جذب مشتری و درآمدی است که  در هر یک  از این زمینه ها پیش بینی می شود.

کروسا توسعه فعالیت ها و شهرت بین المللی را یکی از اهداف آینده خود معرفی می کند.



8. ادیر شیفتمن


محمد علیزاده جوان برتر سال 94 شد , محمد علیزاده خواننده پاپ جوان برتر سال 94 , معرفی 10 بازیکن برتر جهان برای دریافت توپ طلای 2016 به همراه عکس

ادیر شیفتمن مدتی پیش سایت خود Helpmechoose•com را به فروش رساند، اما اخیرا با تاسیس یک پورتال اینترنتی دوباره به دنیای تجارت بازگشته است.

آخرین سایت او starthere•com اگرچه تنها در دسامبر گذشته تاسیس شده است، ولی تا کنون به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

در حال حاضر تعداد اعضای این سایت 10000 نفر و درآمد آن 4 میلیون دلار بوده است. بیش از 900 فروشگاه اینترنتی از جمله اپل و دل محصولات خود را از طریق این پورتال به فروش می رسانند.

شیفتمن می گوید که تا به حال حتی یک دلار صرف بازاریابی نکرده و با این حال 10000 نفر در سایت او عضو شده اند .



9. مایک کانن- بوکرز و اسکات فارکوار

محمد علیزاده به عنوان جوان برتر سال 94 انتخاب شد , جوان ترین میلیونر خودساخته و کارآفرین نمونه کشور در سال 1394 , محمد علیزاده خواننده پاپ جوان برتر سال

مایک و اسکات شرکت خود Atlassian را زمانی تاسیس کردند که تنها 22 سال داشتند، و در حال حاضر شرکت آنها یکی از شرکت های موفق نرم افزار محسوب می شود.

  Atlassian حدود 20000 مشتری در 140 کشور مختلف دنیا دارد، هرچند شعبه اصلی آن همچنان در سیدنی واقع است. ثروت مشترک مایک و اسکات چیزی حدود 360 میلیون دلار است. آنچه این شرکت را از سایر ادارات متمایز می کند تمایل صاحبان آن به کمک به دیگر شرکت ها است. آنها می گویند " دوست داریم موفقیت ما الگویی برای سایر شرکت ها باشد. همین چند سال پیش بود که   Atlassian خود شرکتی کوچک و نوپا بود."



10. جودی و مایکل فاکس


معرفی برند برتر , رادیو جوان , معرفی سایت به گوگل

یک فروشگاه اینترنتی است که به زنان اجازه می دهد کفش های دلخواه خود را طراحی کنند. سپس این کفش ها با دست ساخته شده و به هرکجای دنیا ارسال می شود.

موسسان این سایت زوجی به نام جودی و مایکل فاکس، و دوست آنها به نام مایک نپ هستند که هر 3 نفر در  دانشکده حقوق با هم آشنا شدند.

در سال 2011 جایزه بهترین استراتژی آنلاین به این سایت اهدا شد.


ویدیو : معرفی 10 کارآفرین برتر جوان در سال 2011