معرفی 10 باشگاه ثروتمند جهان : موسسه دلویت انگلیس کهکشانی‌ها را برای یازدهمین ...


موسسه دلویت انگلیس کهکشانی‌ها را برای یازدهمین سال متوالی در صدر رده‌بندی ثروتمندترین باشگاه‌‌های فوتبال دنیا قرار داد. وب سایت نود: طبق نتایج بررسی‌های موسسه خدمات آماری دلویت انگلیس، رئال مادرید در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در میان تمام تیم‌های فوتبال دنیا بیشترین درآمد و سرمایه را داشته است. این یازدهمین سال متوالی است که کهکشانی‌ها به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبال دنیا معرفی می‌شوند.

طبق آمار ارائه شده توسط مؤسسه دلویت، رئال مادرید در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ با سرمایه‌ای ۵۷۷ میلیون یورویی پولدارترین تیم دنیا بوده است. این در حالی است که نزدیک‌ترین رقیب کهکشانی‌ها در رده‌بندی ثروتمندترین تیم‌های دنیا، بارسلونا با سرمایه‌ای ۵۶۰،۸ میلیون یورویی است. افزایش درآمد کاتالان ها در فصل گذشته این تیم را از رده چهارم ثروتمندترین تیم‌های دنیا به رده دوم رسانده است.

سومین تیم ثروتمند دنیا در فصل گذشته منچستریونایتد بوده است که مجموع درآمدهایش در آن فصل به ۵۱۹،۵ میلیون یورو رسیده است. پاری سن ژرمن هم در رده چهارم پولدارترین تیم‌های دنیا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ قرار دارد و سرمایه این تیم در فصل گذشته به ۴۸۰،۸ میلیون یورو رسیده است.

رده‌بندی مؤسسه دلویت از ۱۰ تیم ثروتمند جهان به شرح زیر است:

۱- رئال مادرید (اسپانیا) ۵۷۷ میلیون یورو

۲- بارسلونا (اسپانیا) ۵۶۰،۸ میلیون یورو

۳- منچستریونایتد (انگلیس) ۵۱۹،۵ میلیون یورو

۴- پاری سن ژرمن (فرانسه) ۴۸۰،۸ میلیون یورو

۵- بایرن مونیخ (آلمان) ۴۷۴ میلیون یورو

۶- منچسترسیتی (انگلیس) ۴۶۳،۵ میلیون یورو

۷- آرسنال (انگلیس) ۴۳۵،۵ میلیون یورو

۸- چلسی (انگلیس) ۴۲۰ میلیون

۹- لیورپول (انگلیس) ۳۹۱،۸ میلیون یورو

۱۰- یوونتوس (ایتالیا) ۳۲۳،۹ میلیون یورو


ویدیو : معرفی 10 باشگاه ثروتمند جهان