معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان : برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند ...


برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند و گوشی ارزانی می خواهند، سه گوشی ارزان صفحه کلیددار پیشنهاد می دهیم کسب و کار: برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند و گوشی ارزانی می خواهند، سه گوشی ارزان صفحه کلیددار پیشنهاد می دهیم

بیشتر کاربرانی که گوشی های گران قیمت آخرین مدل می خرند، هرگز از امکانات پیشرفته آنها استفاده نمی کنند. تجربه ثابت کرده است که درصد بسیار زیادی از کاربران تلفن همراه به جز استفاده از امکانات ارتباطی (مکالمه، پیامک و در موارد بسیار محدودتر اینترنت) و گه گاه بازی کردن، استفاده دیگری از گوشی خود نمی کنند.

به همین دلیل بسیاری از کاربران در فکر خریدن گوشی های موبایل ارزان هستند تا با اضافه پول خود اسباب بازی دیگری، مثل تبلت بخرند! اگر از کار کردن با گوشی های مدرن خسته شده اید یا می خواهید برای سیم کارت دوم تان گوشی ارزانی تهیه کنید، بد نیست نگاهی هم به گوشی های صفحه کلیددار بیندازید.

در ادامه، سه گوشی از این رده را که طراحی خاص و مشابه گوشی های معروف بلک بری دارند، معرفی می کنیم.

Samsung Chat222

گوشی ارزان , گوشی اندروید ارزان قیمت , عکس گرفتن از صفحه گوشی

این گوشی ساده و بی دردسر سامسونگ را می توانید با قیمتی حدود 120 هزار تومان در بازار پیدا کنید. این گوشی به جز یک مورد، از هر نظر که فکر کنید کاملا معمولی است: سیستم عامل جاوا، حافظه داخلی 43 مگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو، SD GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش غیرلمسی، دوربین معمولی بدون هیچ امکانات خاص، امکان پخش موسیقی و ویدیو و رادیو. می بینید که با این امکانات، گوشی Chat222 سامسونگ را باید یک گوشی کاملا معمولی به حساب آورد. تنها ویژگی خاص این گوشی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت است که این روزها بسیار هم محبوب و پرطرفدار است.

دوربین VGA این گوشی عکس هایی با وضوح بهتر از 480×640 پیکسل نمی گیرد و با سرعت 15 فریم بر ثانیه هم می تواند فیلمبرداری کند. همچنین از WLAN هم در این گوشی خبری نیست و بنابراین نمی توانید با آن به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید.

در عوض تمام این مشخصه های معمولی، گوشی Chat222 با توجه به قیمت ارزان خود در مقایسه با گوشی های آخرین مدل، استفاده از صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، وظیفه اصلی خود را که برقرار کردن ارتباط است به بهترین شیوه انجام می دهد.



Nokia Asha200

عکس گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ , عکس از صفحه گوشی اندروید , شکستن صفحه گوشی سامسونگ

این گوشی هم مانند گوشی معرفی شده قبلی، در اواخر سال 2011 و مخصوص کاربرانی که توقع چندانی از گوشی تلفن همراه خود ندارند به بازار عرضه شد. ابعاد این گوشی 14×61/1×115/4 میلی متر است و همراه با باتری وزنی در حدود 104 گرم دارد. مهم ترین ویژگی Asha200، رنگ بندی بسیار متنوع آن است، طوری که می توانید این گوشی را در رنگ های غیرمتداول و جذابی مانند نارنجی، آبی آسمانی و صورتی پیدا کنید.

حافظه داخلی 10 مگا بایت، رم 32 مگا بایت و رام 64 مگا بایت، نشان می دهد که از این گوشی نمی توانید چندان برای ذخیره و پخش کردن فایل های چند رسانه ای استفاده کنید. البته به لطف پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت، مشکل فضای ذخیره سازی در این گوشی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. سیستم عامل این گوشی جاوا است و دوربین 2 مگا پیکسلی آن می تواند عکس های با وضوح 1200×1600 پیکسل بگیرد.

رادیو، صفحه نمایش 2/4 اینچی GPRS، امکان پخش موسیقی و ویدیو، عمر باتری 7 ساعت در حالت مکالمه و 552 ساعت در حالت انتظار، مهم ترین مشخصه های این گوشی هستند. قیمت Asha200 نوکیا هم اکنون در حدود 150 هزار تومان است.



Sony Ericsson TXT

معرفی گوشی , گوشی 4g ارزان , عکس گرفتن از صفحه گوشی آیفون

در بین گوشی های ارزان قیمت صفحه کلیددار با طراحی مشابه گوشی های بلک بری، Sony Ericsson TXT با قیمت 145 هزار تومان از بهترین هاست. بدون شک مهم ترین ویژگی این گوشی، مجهز بودن به WLAN است که باعث می شود کاربران بتوانند با گوشی از اینترنت وای فای استفاده کنند.

علاوه بر این، سایر مشخصه های گوشی هم اندکی برتر از مدل های مشابه به نظر می رسد. حافظه داخلی 100 مگابایت، پشتیبانی از کارت میکرو SD تا 32 گیگابایت، GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش 2/55 اینچی، سیستم عامل جاوا، امکان ÷خ شموسیقی و ویدیو، رادیو و صفحه نمایش ضد خش، مهم ترین مشخصه های این گوشی محسوب می شوند.

دوربین Sony Ericsson TXT کیفیت 3/2 مگا پیکسلی دارد و عکس هایی با وضوح 1536×2048 می گیرد اما یکی از نقاط ضعف این گوشی در برابر رقیبان، عمر باتری کوتاه آن است که در حالت مکالمه تنها 3 ساعت و 12 دقیقه است و حالت انتظار به 416 ساعت می رسد. این زمان در هنگام پخش موسیقی به حدود 23 ساعت می رسد.


ویدیو : معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان