معرفی گلکسی S III مینی؛ کوچک‌تر و ارزان‌تر! : این‌طور که پیداست فروش خانواده ...


این‌طور که پیداست فروش خانواده گلکسی S آنقدر برای سامسونگ پر خیر و برکت بوده که آنها قصد دارند تا آخر دنیا تولیدشان را ادامه دهند و پس از S اول و دوم و سوم و همین‌طور S دو سیمکارته سامسونگ؛ حالا به سراغ گلکسی S III مینی رفته که طراحی‌اش بی‌شباهت با Galaxy S III نیست هفت صبح: این‌طور که پیداست فروش خانواده گلکسی S آنقدر برای سامسونگ پر خیر و برکت بوده که آنها قصد دارند تا آخر دنیا تولیدشان را ادامه دهند و پس از S اول و دوم و سوم و همین‌طور S دو سیمکارته سامسونگ؛ حالا به سراغ گلکسی S III مینی رفته که طراحی‌اش بی‌شباهت با Galaxy S III نیستاین‌طور که پیداست فروش خانواده گلکسی S آنقدر برای سامسونگ پر خیر و برکت بوده که آنها قصد دارند تا آخر دنیا تولیدشان را ادامه دهند و پس از S اول و دوم و سوم و همین‌طور S دو سیمکارته سامسونگ؛ حالا به سراغ گلکسی S III مینی رفته که طراحی‌اش بی‌شباهت با Galaxy S III نیست اما از لحاظ فنی چیزی در حد و اندازه‌های Galaxy S به نظر می‌رسد. این‌گوشی برای کسانی مناسب است که ابعاد بزرگ Galaxy S III را نمی‌پسندند یا می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر، یک تلفن هوشمند خوب داشته باشند.

معرفی کسب و کارهای کوچک , زمان معرفی گلکسی نوت 6 , گلکسی نوت 7 رسما معرفی شد

  مدل جدید سامسونگ با ابعاد 63×121 میلی‌متر طراحی و تولید شده است. این اندازه نسبت به گلکسی اس 3 حدود 1.5 سانتیمتر در طول و 7 میلی‌متر در عرض کوچک‌تر شده است. همچنین وزن 111 گرمی آن نسبت به گلکسی اس 3 حدودا 20 گرم سبک‌تر شده است. سامسونگ حدود 34 درصد صفحه نمایش را کوچک‌تر طراحی کرده است با این حال ابعاد گوشی در برابر موتورولا Razr M با صفحه نمایش 4.3 اینچ بزرگ‌تر است.

 Galaxy S III Mini از یک صفحه نمایش 4 اینچی نوع SuperAMOLED بهره می‌برد که قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن WVGA یا 800×480 را داراست. همچنین تراکم پیکسلی این صفحه نمایش، 233ppi است. کیفیت صفحه نمایش در بین گوشی‌های همرده، بسیار خوب ارزیابی می‌شود. رنگ‌ها بسیار زنده و عمیق هستند و عملکرد آن در زوایای مختلف کاملا رضایت بخش است.

معرفی سایت به گوگل , کسب درآمد اینترنتی مینی کار , تور ارزان کیش

 پردازنده گوشی، یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی از نوع Cortex-A9 است که به همراه چیپ NovaThor ، پردازشگر گرافیکی Mali-400 و یک گیگابایت حافظه RAM ، سخت‌افزار مناسبی را تشکیل می‌دهند. در تست‌های سخت‌افزاری انجام گرفته، مشخص شد که این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری، عملکردی تقریبا شبیه  Samsung Galaxy S Advance، HTC One S و Samsung Galaxy S II دارد. از دیگر قابلیت‌های خوب گوشی، می‌توانیم به پشتیبانی از NFC و DLNA اشاره کنیم.

تور ارزان مشهد , تور ارزان , بلیط هواپیما ارزان
 سامسونگ این بار از نسخه 4.1 سیستم عامل آندروید یعنی نسخه JellyBean استفاده کرده است. این نسخه بسیار روان‌تر شده و لذت کار کردن با آن بیشتر است. همچنین، آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ با نام Nature UX به زیبایی و راحتی آن افزوده است. قفل صفحه نمایش با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش به هر سمت باز می‌‌شود. در قسمت پایین صفحه گوشی، 5 میانبر قرار دارد که چهار تای آن‌ها قابلیت تغییر توسط کاربر را دارند. نوار Notification تغییر زیادی نداشته و همچنان دسترسی سریع به Wi-Fi، GPS، Silent Mode، Screen Rotation و Power Saving روی این نوار امکان‌پذیر است.

تور ارزان تایلند , معرفی سایت , گلکسی نوت 7

 دوربین اصلی گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که به کمک فلاش LED عکس‌های با کیفیت و با رزولوشن 1944×2592 را ثبت می‌کند. همچنین کیفیت فیلمبرداری دوربین HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. رابط کاربری دوربین بسیار ساده و کاربردی است و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این رابط کاربری، امکان عکاسی در حالت‌های مختلف را خواهید داشت. از دیگر قابلیت‌های دوربین می‌توان به لرزشگیر دست، قابلیت تشخیص چهره و قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی عکس‌ها اشاره کرد.


ویدیو : معرفی گلکسی S III مینی؛ کوچک‌تر و ارزان‌تر!