معرفی لپ تاپ های برتر توشیبا : معرفی لپ تاپ های برتر توشیبادر سال ۱۹۸۶، شرکت ...



معرفی لپ تاپ های برتر توشیبا
در سال ۱۹۸۶، شرکت توشیبا دنیای کامپیوتر را با تولید اولین لپ تاپ مدرن خود یعنی J-3100 تکان داد. امروز توشیبا به خاطر قیمت های خوبش و نرم افزارهای کاربردی اش معروف است. در اینجا لیستی از ۵ لپ تاپ برتر این شرکت را برای شما آماده کرده ایم.
 اولین لپ تاپ توشیبا دارای فلاپی درایو ۳٫۵ اینچی، نمایشگر CRT و یک باتری قابل شارژ بود. اما امروز ویژگی های لپ تاپ های این شرکت چیزی کمتر از سایر رقبا ندارد.


۵ لپ تاپ برتر این شرکت از نظر سایت Laptopmag به شرح زیر است:
 Satelite P55T-A5202

 

معرفی سایت به 3 موتور جستجوی برتر دنیا , معرفی 10 شغل برتر ایران , معرفی سریال های برتر امریکایی

 
آن دسته از فروشندگان لپ تاپ که به دنبال آخرین تکنولوژی های استفاده شده در لپ تاپ ها هستند بد نیست نگاهی به این مدل توشیبا بیاندازند. این مدل توشیبا یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و صفحه کلید بسیار راحتی دارد. همچنین صفحه نمایش آن لمسی است. قیمت آن کمتر از ۱۰۰۰ دلار است و می تواند انتخاب خوبی برای دانش آموزان و همینطور فروشندگان باشد.


 Kirabook

 

معرفی سریال هاوفیلم های برتر , معرفی ده هکر برتر ایران , معرفی 20 شبکه اجتماعی برتر موبایل و کامپیوتر

 
این اولترا بوک ویژگی نازکی و سبکی مک بوک Air را با صفحه نمایش Retina  مک بوک Pro ترکیب کرده است. علاوه بر آن قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش آن هم انتخابی است، چیزی که Apple از داشتن آن محروم است.همچنین این مدل دارای ۲۵۶ گیگا بایت حافظه ی SSD است و باتری ای که می تواند نزدیک به ۷ ساعت شارژ را نگه دارد.


 Qosmio X875-Q7390

 

معرفی 30 شرکت برتر سراسر کشور , معرفی 10 بازیکن برتر جهان برای دریافت توپ طلای 2016 به همراه عکس , معرفی برند برتر

 
این مدل توشیبا بعد تازه ای از سری نوت بوک های مختص بازی است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با اندازه ی ۱۷٫۳ اینچ بوده و کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل دارد و مهمتر از همه آنکه صفحه نمایش آن ۳ بعدی است. پردازنده ی این دستگاه از نوع Intel Core i7 است و علاوه بر آن یک پردازنده مختص گرافیک از مدل GeForce GTX 670M دارد. قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است کمتر از ۲۰۰۰ دلار است.


Satellite U845T-S4165

 

معرفی سایت به گوگل , پیک برتر , جدول لیگ برتر

 

این مدل از لپ تاپ های توشیبا یکی از بهترین سری لپ تاپ های ویندوز ۸ توشیباست که دارای یک پردازنده ی Core i5  و حافظه ی SSD است. همچنین با اینکه صفحه نمایش آن لمسی است اما می تواند تا ۷٫۵ ساعت شارژ نگه دارد. ما به کسانی که یک لپ تاپ راحت می خواهند که بتوانند تمام روز را با آن کار کنند ، این مدل را پیشنهاد میدهیم.


Qosmio X75

 

فوتبال برتر , آی برتر , لیگ برتر

 
با قدرت فوق العاده و صفحه نمایش شگفت انگیزی که دارد و همچنین کیفیت صدای بالای آن ، این مدل یکی از بهترین گزینه ها برای بازی است. این مدل هم از طراحی زیبایی برخوردار است و هم یک صفحه کلید راحت دارد. برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای بازی می گردند و قادر به پرداخت تقریبا ۲۰۰۰ دلار هستند،بهترین مدلی که می توان پیشنهاد داد همین مدل است.
بدیهی است این انتخاب ها ممکن است طبق نظر برخی از مخاطبین نباشد.
منبع:barsam.ir


ویدیو : معرفی لپ تاپ های برتر توشیبا