معرفی فیلم های روز سینمای جهان : قهرمانان فیلم‌های اكران‌گرفته در ابتدای این ...


قهرمانان فیلم‌های اكران‌گرفته در ابتدای این هفته، از ایرلند و اسكاتلند گرفته تا ایتالیا و آمریكا و از قدیمی‌ترین زمان‌های اساطیری تا آخرین لحظه‌های دنیا مصرانه در پی اهداف خود هستند و البته هیچ‌كدام در مسیر خود تنها نیستند. شرق: قهرمانان فیلم‌های اكران‌گرفته در ابتدای این هفته، از ایرلند و اسكاتلند گرفته تا ایتالیا و آمریكا و از قدیمی‌ترین زمان‌های اساطیری تا آخرین لحظه‌های دنیا مصرانه در پی اهداف خود هستند و البته هیچ‌كدام در مسیر خود تنها نیستند. آنچه بیش از همه در این فیلم‌ها مورد تاكید قرار گرفته، ارزش دوستی و همدلی است.

تقدیم به رم با عشق
To Rome With Love

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان

زندگی چندین شخصیت آمریكایی و ایتالیایی در فیلم دیگری از آثار اروپایی اخیر وودی آلن در هم تنیده و او طبق معمول در اثری كه نوشته و كارگردانی و بازی كرده است، به رازها و دروغ‌ها، دلبستگی‌ها و گسستگی‌ها و عدم قطعیت‌های زندگی این افراد پرداخته است. آلك بالدوین، روبرتو بنینی، پنه لوپه كروز، جسی آیزنبرگ، گرتا گرویگ، الن پیج، جودی دیویس و وودی آلن در این كمدی 102دقیقه‌ای حضور دارند.

روزهای استلا
Stella Days

پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , فهرست سکسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان , ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان

سالن سینمایی در شهری كوچك در ایرلند دهه 1950 صحنه كشمكش بین ایمان و بی‌اعتقادی و درگیری میان یك مرد و وجدان خودش می‌شود و یك كشیش سعی می‌كند راهی برای رفع تضاد میان سنت‌ها و مقتضیات زندگی جدید مردم آن شهر بیابد. تادیوس اوسولیوان این درام را كارگردانی كرده است و مارتین شین، استیون رئا، آلن كوران و گیل فیتزپاتریك در آن بازی می‌كنند. زمان نمایش این فیلم محصول كشور ایرلند 99 دقیقه است.

جست‌وجوی دوست برای پایان دنیا
Seeking a Friend for the End of the World

جدید ترین فیلم های سینمای جهان در این هفته , پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پر بازدید ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان

سیاره سرگردانی به زمین نزدیك می‌شود و قرار است كار آن را یكسره كند و در این میان مردی كه همسرش او را تنها گذاشته و در هراس و هیاهو گریخته است، تصمیم می‌گیرد دوست دوران دبیرستانش را پیدا كند. البته او مجبور است با همسایه‌ای همراه شود كه همه نقشه‌هایش را به هم می‌ریزد. استیو كارل، كایرا نایتلی، آدام برودی، كانی بریتون و درك لوك از بازیگران این كمدی 101دقیقه‌ای هستند كه لورن اسكافاریا نوشته و كارگردانی كرده است.

نیت و مارگارت
Nate & Margaret

سکسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان , دانلود بهترین فیلم های جهان , معرفی فیلم

درام رمانتیك «نیت و مارگارت» نوشته و به كارگردانی ناتان ادلاف به دوستی عمیق دو نفر از دو نسل متفاوت می‌پردازد كه یكی سوداهای دوران جوانی خود و دیگری آرزوی دیرین تبدیل شدن به كمدین را دنبال می‌كند. ناتالی وست، تایلر راس، گبی هافمن و كانر مك كاهیل از بازیگران این فیلم مستقل هستند كه در لوكیشن‌های شیكاگو ایلینویز فیلمبرداری شده است. زمان نمایش این فیلم 78 دقیقه است.

دلاور
Brave

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران , ترسناک ترین فیلم جهان , جدول فروش فیلم های سینمای ایران

انیمیشن تازه دیزنی/پیكسار به كارگردانی مارك اندروز، برندا چپمن و استیو پورسل به سرگذشت شاهزاده خانمی در اسكاتلند دوران اساطیری می‌پردازد كه برای نجات كشورش به مبارزه با نیروهای اهریمنی می‌پردازد و برای این منظور باید به مهارت خود در تیراندازی با كمان متكی باشد و طلسم نفرینی را نیز باطل كند. كلی مك دونالد، اما تامپسن، بیلی كانلی، جولی والترز، كریگ فرگوسن و رابی كولترین از جمله صداپیشه‌های این انیمیشن اكشن پرماجرای 93دقیقه‌ای هستند.


ویدیو : معرفی فیلم های روز سینمای جهان