معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان : سینمای جهان در دو هفته گذشته شاهد اكران ...


سینمای جهان در دو هفته گذشته شاهد اكران آثار مطرح متعددی بود كه تعدادی از آنها را در این مطلب معرفی كرده‌ایم. روزنامه شرق : سینمای جهان در دو هفته گذشته شاهد اكران آثار مطرح متعددی بود كه تعدادی از آنها را در این ستون معرفی كرده‌ایم. فیلم‌های دیگری هم بودند كه مجال معرفی آنها را نداشتیم؛ از جمله «كیسه‌ای پر از چكش»، «بونسای»، «عشق خطرناك»، «چشمان اژدها»، «آشیان ساختن»، «فیلی كید»، «جاده»، «قطعات كوچك زیبای متحرك» ، «اِل گرینگو»، «دختر مترقی» و «ساده‌لوح».

پلیس
Polisse

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , دانلود 10 فیلم برتر جهان

برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره كن پارسال، به كارگردانی خانم مِیوِن لوبسكو با فیلمنامه‌ای كه كارگردان همراه با امانوئل باركو نگاشته، فیلمی است درباره یگان حفاظت از كودكان پلیس پاریس و كشمكش‌های روزمره آنها. در این فیلم كه عنوانش را از كل نگارش غلط یك كودك از واژه «پلیس» گرفته است كارن ویار، جویستار، مِیون، ماریا فوآ، نیكلا دووشل و امانوئل باركو حضور دارند. زمان نمایش فیلم 127 دقیقه است و در آن به زبان‌های فرانسه، ایتالیایی، رومانیایی و عربی صحبت می‌شود.



رزمناو
Battleship

خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان , پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , فهرست سکسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان

اكشن علمی- تخیلی «رزمناو» كه از یك بازی ویدیویی اقتباس شده، داستان نبرد میان ناوگان‌های چند كشور و یك ناو زره‌پوش از سیاره‌ای دیگر در دریا، هوا و خشكی و تلاش انسان‌های درگیر برای بقا در این شرایط را به تصویر كشیده است. فیلم را پیتر برگ، سازنده «هنكاك» و «قلمرو پادشاهی» كارگردانی كرده است. تیلور كیتش، بروكلین دكر، آلكساندر اسكارسگارد، ریانا، آسانو تادانوبو و لیام نیسن از بازیگران این اثر 131 دقیقه‌ای هستند.



حالا كجا برویم؟
?Where Do We Go Now

لیست صد فیلم برتر سینمای ایران , 100 فیلم برتر سینمای ایران , ده فیلم ترسناک برتر جهان

این كمدی/درام محصول مشترك لبنان، فرانسه، مصر، ایتالیا و برنده جایزه منتخب تماشاگران در جشنواره‌های سن سباستین، اسلو و تورنتو سال 2011 را خانم نادین لباكی بازیگر، نویسنده و كارگردان لبنانی ساخته است. در روستایی دورافتاده كه اقوام و مذاهب مختلف دوشادوش یكدیگر زندگی می‌كنند، آتش اختلاف‌های فرقه‌ای برپا می‌شود و زنان روستا از هر دو طرف دست به یكی می‌كنند تا صلح برقرار شود. نادین لباكی، لیلا فواد، كلود مسوبا و آنتوانت النوفیلی در این فیلم 110 دقیقه‌ای بازی كرده‌اند.



جام
The Cup

10 فیلم برتر سینمای انگلستان , ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , جدید ترین فیلم های سینمای جهان در این هفته

درام استرالیایی «جام» براساس یك داستان واقعی ساخته شده كه در جریان مسابقات سواركاری سال 2002 ملبورن اتفاق افتاده است. حادثه‌ای مرگبار برای یكی از دو برادر سواركار مدعی قهرمانی اتفاق می‌افتد و برادر دیگر با كمك یك مربی سعی می‌كند برای زنده نگه داشتن یاد برادرش افتخار كسب كند. برندان گلیسن، استیون كوری و دنیل مك فرسن در این فیلم به كارگردانی سایمون وینسر حضور دارند. زمان نمایش فیلم 107 دقیقه است.



ای كاش
(I Wish (Kiseki

فیلم های برتر تاریخ سینما جهان زامبی , پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , دانلود فیلم های برتر تاریخی تخیلی جهان

كیوچی 12ساله كه والدینش طلاق گرفته‌اند و با پدربزرگ و مادربزرگ در شهری در جنوب ژاپن زندگی می‌كند، از برادر كوچك‌ترش كه با پدر در شمال كشور زندگی می‌كند، دورافتاده است و آرزو دارد كه روزی خانواده‌اش به هم بپیوندند. قطار سریع‌السیری كه دو شهر را به هم مرتبط می‌كند، كیوچی را به این فكر می‌اندازد كه شاید این قطار به شكلی معجزه‌آسا او را به آرزویش برساند. هروكازو كوریدا فیلم را كارگردانی كرده است و كوكی مائه دا، اوشیرو مائه دا و ریوگی هایاشی از بازیگران فیلم هستند.


ویدیو : معرفی فیلم های برتر روز سینمای جهان