معرفی ساعت هوشمند مخصوص کودکان : جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی برای کودکان طراحی ...


جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی برای کودکان طراحی گشته و Mi Bunny نام دارد. این دستگاه در واقع نوعی ساعت هوشمند به شمار می رود که همانند دیگر نمونه های موجود در بازار قابلیت برقراری و دریافت تماس و پایش اطلاعات کاربر را داراست. مجله دیجیاتو - فروغ بیداری: جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی برای کودکان طراحی گشته و  Mi Bunny نام دارد. این دستگاه در واقع نوعی ساعت هوشمند به شمار می رود که همانند دیگر نمونه های موجود در بازار قابلیت برقراری و دریافت تماس و پایش اطلاعات کاربر را داراست. GPS داخلی آن نیز به والدین کمک می کند تا مکان هایی که کودک در آنجا حضور داشته را ردیابی نموده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری نمایند.

ساعت هوشمند شیایومی مخصوص کودکان , ساعت هوشمند کودکان , معرفی زبان‌های برنامه نویسی مخصوص کودکان

این ابزار پوشیدنی از استانداردهای GPS/GLONASS و همچنین وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. دستگاه مورد بحث یک دکمه SOS برای اعلام اضطراری موقعیت جغرافیایی هم روی آن تعبیه شده که امکان ضبط 7 ثانیه ای صدا روی اسمارت فون را نیز دارد. گجت مورد بحث به همراه سیم کارت داخلی در چین ارائه می گردد، به این معنی که قابلیت برقراری تماس تلفنی را به کودک خواهد داد. بعلاوه یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی نیز برای این ساعت درنظر گرفته شده که به ادعای شیائومی تا 6 روز استفاده را پاسخگوست.

این ساعت به طور کامل از پلاستیک ساخته شده و بندهای سیلیکونی دارد و در رنگ های آبی و صورتی و وزنی حدود 37 گرم عرضه می گردد. خوب است بدانید که گجت یاد شده از تمامی تلفن های هوشمند تحت اندروید که نسخه های 4.2 و بالاتر این پلتفرم را دارند، پشتیبانی می کند و فقط به اسمارت فون های شرکت سازنده محدود نیست.

یکی از نکته های قابل بیان در مورد این ساعت این است که با قیمت حدود 46 دلار عرضه می گردد که بسیار از ارزان تر از دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار برای کودکان محسوب می گردد.

در آخر هم یادآوری نمائیم که شیائومی در روز دهم می مصادف با 21 اردیبهشت ماه از گجت پوشیدنی دیگری موسوم به Mi Band 2 رونمائی خواهد کرد که گفته می شود امکاناتی همانند صفحه نمایش LCD و پایشگر خواب و فعالیت در خود دارد.


ویدیو : معرفی ساعت هوشمند مخصوص کودکان