معرفی جدیدترین سرویس های گوگل : درنشست سالانه گوگل با عنوان "کنفرانس Google ...


درنشست سالانه گوگل با عنوان "کنفرانس Google I/O" که با حضور 6 هزار توسعه دهنده نرم افزار در سان فرانسیسکو برگزار شد ، سرویس ها و خدمات متعددی معرفی شد. روزنامه خراسان: درنشست سالانه  گوگل با عنوان "کنفرانس Google I/O" که با حضور 6 هزار توسعه دهنده نرم افزار در سان فرانسیسکو برگزار شد ، سرویس ها و خدمات متعددی معرفی شد و در حقیقت تکلیف توسعه دهندگان و خریداران نهایی سرویس ها، خدمات و تجهیزات گوگل روشن شد .

البته به جز سرویس موسیقی گوگل دیگر مورد تازه ای در این نشست مهم مطرح نشد و تنها نسخه های جدیدی از برخی سرویس های گوگل و گوشی گلکسی S4 مجهز به آندروید معرفی شد. این در حالی است که بسیاری از علاقه مندان منتظر اطلاعات بیشتری درباره عینک گوگل یا نسخه های آتی آندروید بودند.

معرفی سرویس های گوگل , معرفی سایت به گوگل , معرفی به گوگل

نسخه بعدی آندروید با پشتیبانی از بلوتوث هوشمندتا2 ماه دیگر عرضه می شود

همه انتظار داشتند که در کنفرانس Google I/O از نسخه جدید آندروید رونمایی شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و در عوض گوگل هسته اصلی بسیاری از سرویس ها و اپلیکیشن های خود را به روز و سعی کرد با معرفی ابزارهای مختلف کار را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های آندرویدی ساده تر کند. اما یک گروه فعال در زمینه فناوری بلوتوث گزارش کرده اند که آندروید 4.3 با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث هوشمندتا 2 ماه دیگر منتشر خواهد شد.

معرفی وبلاگ به گوگل , معرفی وب سایت به گوگل , معرفی مطلب به گوگل

عینک گوگل با اپلیکیشن های جدید فیس بوک و توییتر کاربردی تر می شود

پیش از این تنها 2 اپلیکیشن متفرقه برای عینک گوگل وجود داشت اما ظاهرا سرویس های مطرح دیگری قرار است به زودی از این ابزار تازه پشتیبانی کند. در کنفرانس Google I/O مشخص شد که تعداد زیادی اپلیکیشن جدید مانند فیس بوک، توییتر، اورنوت و... برای عینک گوگل ارائه خواهد شدتا کاربران بتوانند تصاویر را به اشتراک بگذارند.

معرفی وبسایت به گوگل , نحوه معرفی سایت به گوگل , معرفی سایت در گوگل

نقشه جدید گوگل، یک گام فراتر از مکان!

نسخه جدید نقشه گوگل نیز معرفی شد. امکانات جدید بسیاری به آن اضافه شده است تا نیاز هر کاربری در مسیریابی و امور مختلف مربوط به نقشه را برطرف کند. گوگل در نسخه جدید نقشه که قرار است از تابستان امسال به طوررسمی راه اندازی شود، رابط کاربری را نیز به طور کامل تغییر داده است.حتی نسخه فعلی نقشه گوگل نیز مدرن و جذاب به نظر می رسد اما گوگل قصد دارد آن را از نو تعریف کند.به گزارش the verge ،رابط کاربری نقشه به طور کامل تغییر کرده است تا کار کردن با آن لذت بخش تر شود. در نقشه جدید گوگل، وقتی با حساب خود لاگین می کنید اماکنی که برای شما اهمیت بیشتری دارد، نمایش داده می‌شود. به این ترتیب هر شخصی نقشه سفارشی خاص خود را دراختیار دارد و می تواند آن را براساس نیاز خود تغییر دهد. در این سرویس جدید تمام نرم افزار های مرتبط نظیر Google Earth و Google Street نیز با آن یکپارچه شده، تمام اطلاعات مربوط به آب و هوا، موقعیت کره زمین در فضا، عبور و مرور خودروها و بسیاری از موارد دیگر نیز به این سرویس اضافه شده است.قابلیت جدید دیگری که به نقشه گوگل اضافه شده، آدرس یابی است.

Google Now سرانجام برای کروم عرضه شد


گوگل در کنفرانس خود سرانجام Google Now را برای رایانه های شخصی معرفی کرد. جست وجوی پیشرفته که اطلاعات را به شکل کاربردی تر و مشابه آنچه در آندروید آب نبات پاستیلی تجربه کرده ایم، نمایش می دهد. این سرویس از جنبه های مختلف بهبود یافته و درک بهتری نسبت به دستورات صوتی پیدا کرده است. گوگل همیشه به شما گوش می کند؛ بعضی اوقات پاسخ پرسش شما یک آهنگ یا ویدئو است. به گزارش zoomit ، این سرویس به موسیقی، فیلم، کتاب ها، بازی ها و غیره دسترسی دارد و آن ها را به کاربر پیشنهاد می‌کند. می توانید از این سرویس به راحتی استفاده کنید آن هم با صدا، لهجه و زبان خودتان.

Photos؛ سرویس جدید برای نگهداری و اشتراک گذاری عکس ها


گوگل سرویس جدید Photos خود را معرفی کرد و در آن قابلیت های بی نظیری را برای بهبود کیفیت تصاویر و اشتراک گذاری آسان آن ها قرار داده است. Photos نام سرویس جدید گوگل است که در دل شبکه اجتماعی گوگل پلاس قرار دارد و نقش آلبوم عکس شما را بازی می کند. از جمله قابلیت های خاص سرویس Photos می توان به بهبود خودکار تصویر،پشتیبانی از عکس های با کیفیت بالا،ترمیم تصاویر کم کیفیت، مات، تیره و تار،تشخیص خودکار پوست بدن و بهبود کیفیت آن وکاهش نویز تصاویر یا بهبود کنتراست اشاره کرد.

معرفی نقشه سایت به گوگل , معرفی سایت گوگل , معرفی سایت اسپم به گوگل

Hangouts؛ اپلیکیشن جدید برای مکالمه صوتی و تصویری تحت آندروید، وب و iOS

این اپلیکیشن تمام امکانات سرویس های مشابه را داراست و با تمام سرویس های گوگل منطبق شده است. از هنگ اوتس به راحتی می توانید برای کارهای شخصی یا اداری خود استفاده کنید و مطمئن باشید تمام اطلاعات و ارتباطات شما تا هر وقت که بخواهید محفوظ خواهد ماند تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشد. با هنگ اوتس به راحتی می توانید با دوستان و آشنایان خود مکالمه تصویری یا نوشتاری داشته باشید. سیستم جدید گفت وگو و ارسال پیام برای سیستم عامل های آندروید، iOS و همچنین مرورگر گوگل کروم عرضه می شود.هنگ اوتس جانشین تمام محصولات ارتباطی گوگل است.هنگ اوتس جدید اساساً یک نرم افزار ارسال پیام است و در رده  مسنجرهایی مانند اسکایپ یا فیس بوک مسنجر قرار می گیرد، اما تغییرات و مزایای خاص خود را دارد.

معرفی گوگل , معرفی لینک به گوگل , معرفی نقشه سایت به گوگل وبمستر

ارائه سرویس Google Play for Education برای مدارس

گوگل سعی دارد با افزودن امکانات بسیار زیاد به آندروید و کروم جای واقعی خود را در بین دانش آموزان و معلمان پیدا کند. این شرکت با راه اندازی سرویس جدید Google Play for Education سعی دارد از رایانه های لوحی آندرویدی و همچنین کروم بوک های خود بیش از پیش در زمینه آموزش استفاده کند.

آپدیت برای گوگل پلی ، ورود به گوگل پلاس و پیام رسانی ابری


رئیس بخش آندروید جدید ترین APIهای آندروید را معرفی کرد که می توان به قابلیت های بسیار تاثیرگذار برای بازی و همچنین مکان یابی، سرویس پیام رسانی ابری و ورود به گوگل پلاس اشاره کرد.سیستم مکان یابی جدید، دارای ویژگی های جالبی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام کار وتعیین محدوده جغرافیایی است.قابلیت پیام رسانی ابری، سال گذشته معرفی شد؛ اما از امسال این سیستم به صورت یکپارچه با گوگل پلی کار خواهد کرد. قابلیت جدید دیگر، ورود به گوگل پلاس است؛ به گونه ای که زمانی که وارد حساب کاربری خود در این سرویس می شوید، دیگر نیازی نیست برای انجام کارهای دیگر از قبیل دانلود نرم افزار و یا بازی کردن، دوباره وارد سیستم شوید.

بازطراحی فروشگاه و اپلیکیشن های گوگل پلی


فروشگاه نرم افزارهای آندروید یا گوگل پلی استور نیز تغییراتی داشته است. اولین تغییر در ظاهر فروشگاه است که اگر با استفاده از مرورگر خود، سری به آن بزنید، چیزی شبیه نرم افزار آندرویدی فروشگاه را مشاهده خواهید کرد. البته منظور آخرین نسخه  برنامه فروشگاه نرم افزارهاست. کلیدهای کنترلی در سمت چپ فروشگاه قرار داده شده است تا به راحتی بتوان بین بخش های موسیقی، نرم افزار، کتاب ها و غیره حرکت کرد.اگرهم ازرایانه لوحی استفاده می کنید با واسط کاربری جدیدی روبه رو خواهید شد. در واقع قسمت خاصی به نام Desigened for tablets در فروشگاه گوگل ایجاد شده است.

معرفی سایت به موتور جستجوی گوگل , معرفی سایت به گوگل وبمستر , معرفی یک سایت به گوگل

معرفی سرویس بازی گوگل پلی

طی کنفرانس Google I/O 2013، گوگل سرویس بازی خود را معرفی کرد. این پلتفورم بسیار شبیه پلتفورم مرکز بازی اپل است و تقریبا تمام قابلیت های آن شبیه این سرویس است.از طریق سرویس Google Play Games کاربران قادر خواهند بود بازی چند نفره را تجربه و رکوردهای خود را در فضای ابری ذخیره کنند.

گلکسی S4 سامسونگ به خانواده  نکسوس گوگل اضافه شد

گوگل با تغییر سیستم عامل گلکسی S4 و تجهیز آن به آندروید آنلاک شده، این گوشی را به عضوی تازه از خانواده  گوشی های نکسوس خود تبدیل کرده که قرار است از 26 ژوئن (5 تیر)، با قیمت 649 دلار عرضه شود.

معرفی استاندارد ویدئویی جدید VP9


گوگل در کنفرانس Google I/O امسال از فناوری جدید فشرده سازی عکس و فیلم پرده‌برداری کرد که با حفظ کیفیت، سایز فایل را تا 50 درصد کاهش می دهد. کُدِک VP9 گوگل یکی از بهترین اقدامات برای صرفه جویی در پهنای باند اینترنت به شمار می رود .


ویدیو : معرفی جدیدترین سرویس های گوگل