معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی (1) : این نرم افزارها تنها با چند کلیک برای ...


این نرم افزارها تنها با چند کلیک برای استفاده شما حاضر و آماده اند. از نرم افزارهای دانلود موسیقی گرفته تا حفظ سیستم امنیتی کامپیوترهای خانگی تان،پس با ما در این گردش همراه شوید، ضرر نمی کنید! دانستنیها: حتما شما هم بارها برای دسترسی به نرم افزارهای سودمند و مختلف دچار مشکل شده اید. برای خرید این گونه نرم افزارها بیشتر باید دردسر زیادی را تحمل کنید، اما چه می شد اگر بعضی از آنها را می توانستید راحت و بدون دردسر از اینترنت دانلود و بعد هم خیلی قانونی از آنها استفاده کنید؟

خب ما قصد داریم تا شما را با اینگونه نرم افزارها آشنا کنیم. این نرم افزارها تنها با چند کلیک برای استفاده شما حاضر و آماده اند. از نرم افزارهای دانلود موسیقی گرفته تا حفظ سیستم امنیتی کامپیوترهای خانگی تان، هرچه بخواهید در این بازار پیدا می شود، فقط باید کمی حوصله کنید. پس با ما در این گردش همراه شوید، ضرر نمی کنید!

www.freemake.com/free_music_box 18.08 MB Freemake Music Box

دستگاه پخش موسیقی آن لاین

با قابلیت اجرا در: ویندوز اکس پی، ویستا، سون

بهترین نرم افزارهای اندروید , معرفی بهترین فیلم های 2016 , معرفی بهترین مارک های اتو مو

این برنامه، از آخرین برنامه های ارایه شده توسط freemake است که از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای پخش و دانلود مجانی موسیقی به شمار می آید. این برنامه، یک موتور جست و جوی ساده و در عین حال خوش طرح است که موزیک هم پخش می کند.

درواقع، تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که نام خواننده و یا نام موزیک را در قسمت جست و جوی این نرم افزار تایپ کنید و سپس دکمه اینتر را بزنید. در کمتر از چند ثانیه فهرست بلندبالایی از موزیک ها و خواننده هایی که نامشان با فرد موردنظر شما مطابقت می کند، روی صفحه نمایش داده می شود.

جالب اینجاست که شما تنها با یک کلیک می توانید هرکدام از آهنگ هایی را که می خواهید، بشنوید و لذت ببرید. سایت هایی که این موزیک ها را ارایه می کنند، قانونی بوده و معمولا همان سایت هایی هستند که شما با آنها آشنایی دارید.

 یکی از نکات قوت نرم افزار این است که شما می توانید آهنگ ها را جلو یا عقب برده و سرعت پخششان را هم کم و زیاد کنید. از برنامه های دیگری که این کمپانی برای این نرم افزار تهیه کرده و در آینده ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود، نرم افزارهایی برای مدل های وب، اندروید و آی پد است.



Bit.ly/sfolders285 374KB Smart Folder

فولدرهای باهوش

با قابلیت اجرا در: ویندوز اکس پی، ویستا، سون

معرفی بهترین کتاب ها , معرفی بهترین کتاب های طنز , معرفی بهترین کتابها

همان طور که بیشتر شما می دانید، اضافه کردن فولدرهای گوناگون روی اندروید و ios به این صورت است که شما یک آیتم را از مکان موردنظرتان جدا کرده و به جای دیگری می برید و کار تمام است.

خب، اسمارت فولدرز هم تقریبا کار مشابهی را روی ویندوز اعمال می کند. به این صورت که پس از نصب برنامه، صرفا باید فولدرهای موردنظرتان را به بالای فولدرهای دیگری انتقال دهید و برای هر پوشه جدید هم نامی مخصوص انتخاب کنید و دیگر کاری نخواهید داشت. البته، این نکته فراموش نشود که این برنامه، صرفا درباره فولدرها قابلیت اجرا دارد. مورد آخری هم که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما به هیچ وجه نمی توانید با این نرم افزار در دیگر فولدرها، فولدر جدیدی ایجاد کنید.



Bit.ly/pcloker285 793KB Smart PC Locker Pro

قفل باهوش و حرفه ای کامپیوتر

با قابلیت اجرا در: ویندوز اکس پی، ویستا، سون

امکانی که این نرم افزار برای سیستم شما فراهم می کند این است که به شما اجازه می دهد که کامپیوترتان را موقتا قفل کرده و از دسترسی به اطلاعاتتان توسط شخص دیگری، بدون ارایه رمز عبور، جلوگیری کند.

یکی از نکات قوت این برنامه، آن است که شما می توانید پس از تنظیمات مختلف، آن را فعال کرده و زمان فعال سازی و غیرفعال شدن برنامه را هم مشخص کنید. وقتی برنامه روی سیستم شما فعال باشد، درایوهای DVD و CD سیستم تان و همین طور Windows Task Manager به کلی غیرفعال شده و تنها زمانی دوباره به کار خواهند افتاد که شما سیستم را ری بوت کنید که آن هم با وجود فعال بودن این سیستم، چندان کار آسانی نخواهد بود. فکر می کنم حالا با خیال راحت تری سیستم تان را برای صرف چای ترک کنید!



www.coolnovo.com 1.1MB CoolNovo2

مرورگرهای تازه متولد می شوند

با قابلیت اجرا در: ویندوز اکس پی، ویستا، سون

معرفی بهترین انیمیشن های 2016 , معرفی بهترین مستند های جهان , معرفی بهترین کتاب های موفقیت


این مرورگر پیش از این با نام کروم پلاس شناخته می شد و بد نیست بدانید که برنده جایزه طلایی Web User هم شده است. این مرورگر بر پایه کروم طراحی شده است و افزونه های تازه جالبی هم دارد.

از این افزونه ها می توان به حالت IE اشاره کرد. این حالت مخصوص مشاهده سایت هایی است که مخصوص نمایش در اکسپلورر طراحی شده اند و در مرورگرهای دیگر نمایش داده نمی شوند.

از دیگر افزونه ها نیز می توان حالت ماوس Mouse gestures و Privacy Plus را نام برد که با اجرای آن، داده های قبلی شما هنگام استفاده از مرورگر، با بستن پنجره، از روی سیستم پاک خواهد شد و به این طریق، اطلاعات محرمانه شما هم محافظت می شوند.



www.wisecleaner.com 1.1MB Wise Cleaner

گرد و خاک هارددیسک هایتان را بگیرید

با قابلیت اجرا در: ویندوز اکس پی، ویستا، سون

معرفی بهترین رستوران های تهران , معرفی بهترین , معرفی بهترین اپ استور

این دیسک پاک کن باهوش، فضای اشغال شده توسط فایل های بی مصرف روی سیستم تان را آب و جارو کرده و دیسک را از شلوغی بی مورد نجات می دهد. نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر اینها، اشکالات موجود در دیسک را رفع کرده، ساپورت های زبانی را بالا می برد و علاوه بر اینها، در کنار پاک کردن فایل ها، یک سطل آشغال جدید هم برای شما ایجاد می کند که اگر مایل نبودید که بعضی از فایل ها پاک شوند، بتوانید این کار را نیز انجام دهید. به عبارت دیگر، این پاک کن مخصوص، در نهایت و به روشی جدید و آسان، آنچه را که شما تصمیم به پاک کردنش داشته باشید، به راحتی از صفحه روزگار سیستم تان پاک می کند.


ویدیو : معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی (1)