معرفی بهترین مراکز برای تغییر دکوراسیون : نزدیک ترین ها همیشه ساده ترین راه ...


نزدیک ترین ها همیشه ساده ترین راه دسترسی هستند اما اینطورخرید کردن همیشه اختلاف حساب های زیادی را به دنبال دارد. خدمات پس از فروش و قیمت مناسب دلایلی هستند که باعث می شوند در انتخاب مرکز خرید بیشتر دقت کنیم. هفت صبح:نزدیک ترین ها همیشه ساده ترین راه دسترسی هستند اما اینطورخرید کردن همیشه اختلاف حساب های زیادی را به دنبال دارد. خدمات پس از فروش و قیمت مناسب دلایلی هستند که باعث می شوند در انتخاب مرکز خرید بیشتر دقت کنیم

با سرد شدن هوا معمولا تغییرات کوچکی در دکوراسیون خانه ضروری به نظر می رسد که برای انجام هر کدام از آنها نیازی به هزینه زیاد نیست. برای خرید لوازم منزل و دکوراسیون مراکز خرید زیادی در تهران وجود دارد که هر کدام شرایط خاصی را برای مشتری به وجود می آورد. تنوع فروشگاه های متفرقه و پراکنده در سطح شهر شاید بیشترین دلیل برای ناشناخته ماندن بعضی از این مراکز خرید است.

ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , معرفی بهترین بازی های کنسول ها برای پاییز امسال , معرفی بهترین تبلت‌ها برای کودکان در سال 2016

 برای همین موضوع بهترین مراکز خرید انتخاب انواع ملبمان، پرده، کابینت، کفپوش ها، کاغذ دیواری و لوستر را برای تان معرفی کرده ایم. همه آنها جزو بهترین ها هستند چون از نظر تنوع طرح و قیمت و تعداد زیاد فروشگاه ها برای سلیقه های مختلف ایده آل به حساب می آیند. با بررسی هر کدام می توانید مناسب ترین را برای خریدهای کلی و جزیی انتخاب کرده و روی هزینه و بودجه تان برنامه ریزی کنید.

1- دماوند؛ مناسب ترین قیمت ها و مدهای روز


موکت یکی از پرفروش ترین کفپوش هایی است که در فصل پاییز و زمستان طرفداران بیشتری هم پیدا می کند. برای خرید این کالا هم فروشگاه های متفرقه در سطح شهر زیاد است اما اگر دنبال خریدهای اقتصادی و ارزان قیمت هستید بهتر است به خیابان دماوند بروید.

بهترین دکوراسیون ها برای دستشویی و حمام با کیفیت اچ دی , بهترین کشور برای مهاجرت , بهترین شامپو برای ریزش مو

در فروشگاه های این منطقه می توانید جدیدترین مدل های موکت را پیدا کنید و علاوه بر برندهای مشهور، نمونه های متفرقه ای هم وجود دارند که قیمت های مناسب تری نسبت به سایر مدل ها دارند. برای خرید هر متر مربع از انواع موکت های متفرقه با کیفیت های مناسب و ساده می توانید از پنج هزار تومان و برای مدل های طرح دار از پنج هزار و 500 تومان هزینه کنید. برندهایی مثل پالاز موکت و ظریف هم بالای 12 هزار تومان قیمت دارند.



2- زرتشت، بهترین در حراج ها

خیابان زرتشت بورس پارچه و پرده در پایتخت است که مشتریان آن معمولا افراد پردرآمد هستند. خرید از این مکان تنها در زمان تخفیف و حراج های آخر فصل به صرفه است. در این شرایط قیمت ها کمی ارزانتر شده و می توانید گاهی انتخاب های مناسبی را انجام دهید. دلیل اختلاف قیمت اکثر فروشگاه ها در این منطقه اول مغازه های گران و دوم سرویس دهی رنگ و لعاب دار به مشتری است.

بهترین بانک برای سرمایه گذاری , بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر , بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

 وقتی برای انتخاب پرده به یکی از فروشگاه ها سر می زنید با انواع مدل های اجرا شده و خدماتی مثل دوخت و نصب و ... از طرف فروشنده روبرو می شوید. البته هر کدام از اینها هزینه خاص خود را دارد که با شما حساب می شود. اگر به دنبال یک خرید در محیطی آرام هستید و هزینه خیلی برای تان مهم نیست بهترین انتخاب برای تان خیابان زرتشت است.



3- مولوی؛ بازاری برای همه


مهمترین بورس پارچه و پرده تهران از قدیم تا هنوز مرکز خریدهای خیابان مولوی است. وقتی وارد هر کدام از مرکز خریدها می شوید نمونه های متفاوتی از رنگ و طرح پرده ها پشت ویترین ها خودنمایی می کنند. برای خرید پرده از مولوی باید کمی حواستان را جمع کنید و عجله نکنید. قیمت نوع پارچه یا پرده مورد نظرتان را از چند فروشگاه سوال کنید و درباره تفاوت کیفیت و قیمت یک نوع پارچه تحقیق کنید.

بهترین شامپو برای شوره سر , بهترین شیر خشک برای وزن گیری , بهترین تبلیغات برای جذب مشتری

در این بورس با هر هزینه ای که در اختیار داشته باشید، می توانید خرید کنید. طرح ها نیز آنقدر متنوع است که بدون شک هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. در این مراکز خرید می توانید مناسب ترین هزینه دوخت را پرداخت کنید و در مواقعی غیر از اسفند ماه در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید. اجزای زینتی مثل انواع چوب پرده، آویزها و نوارهای تزئینی در بازار مولوی بیشترین تنوع را دارد.



4- شوش؛ بازاری برای شومینه های پیش ساخته


چند سالی می شود که پای انواع شومینه به خانه های امروزی باز شده و خیلی ها حاضرند برای داشتن آن هزینه های مربوطه را پرداخت کنند. طراحان دکوراسیون هم عقب نمانده اند و نمونه های پیش ساخته ای از آن را روانه بازار کرده اند که مشتری می تواند با دیدن آنها یکی را انتخاب کند.

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی , بهترین سایز عکس برای اینستاگرام , بهترین dns برای ایران

میدان شوش بورس شومینه های پیش ساخته در تهران است که از کوچکترین تا بزرگترین سایز در فروشگاه های آن موجود است. انواع سنگ ها با رنگ های مختلف آماده وجود دارد و هر مشتری با توجه به بودجه و فضایی که در اختیار دارد می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

برای خرید یک شومینه پیش ساخته می توانید از 400 تا یک میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تنها مربوط به خرید است و برای نصب و راه اندازی باید هزینه های دیگری با توجه به فضا پرداخت شود.



5- یافت آباد؛ مجموعه ای کامل از برندها


برای خرید مبلمان از یافت آباد باید یک روز کامل را در نظر بگیرید. مخصوصا اینکه خریدتان کلی باشد و با برندها نیز آشنایی نداشته باشید. بازارهای مبل یافت آباد یک مجموعه کامل از برندهای داخلی و خارجی است، با کلی فروشگاه متفرقه.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای کامپیوتر , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان , بهترین زمان برای ورزش
اگر قیمت کالاهای روز دستتان نیست بهتر است حوصله به خرج بدهید و بیشتر در فروشگاه ها تحقیق کنید. با این کار برنامه ریزی بهتری روی دخل و خرجتان خواهید داشت. به غیر از محصولات برندها که خدمات پس از فروش و گارانتی دارند می توانید در فروشگاه های متفرقه نیز این مزایا را داشته باشید.

مهمترین نکته خرید از این منطقه خوش قول نبودن اغلب فروشنده ها و تحویل ندادن کالا طبق تاریخ معین شده است. برای خرید از بازار مبل یافت آباد بهتر است حواستان به تاریخ تحویل باشد مخصوصا اگر برای جهیزیه یا سیسمونی خرید می کنید.



6- دلاوران، متنوع ترین قیمت ها

خیابان دلاوران یک بورس مبلمان برای خانواده های شرق نشین شهر است. در این منطقه تعداد مراکز خرید خیلی زیاد نیست و نباید چشمتان دنبال برندها باشد. اکثر کالاهای موجود ددر این فروشگاه ها متفرقه تولید شده و با سود کمتری نسبت به بازار مبل یافت آباد عرضه می شوند.

 اگر برای خریدتان هزینه را در اولویت قرار داده اید مناسب ترین انتخاب برای تان همین بورس است. ضرب المثل قدیمی هر چقدر پول بدهید همانقدر آش می خورید در این بورس چندان کاربرد ندارد. با کمی جست و جو می توانید خیلی از کالاها را با مناسب ترین هزینه انتخاب کنید.



7- لاله زار؛ تقابل سنت و مدرنیته


برای خرید لوستر و آباژور انتخاب های مختلفی در تهران وجود دارد اما مناسبترین آن خیابان لاله زار است. مناسب از این نظر که تنوع محصولات در فروشگاه های آن به قدری است که انتخاب برای هر محیطی آسان است. وجود کالاهای خارجی در کنار نمونه های تولید شده در ایران این امکان را به مشتری می دهد تا اگر قدرت خرید نمونه خارجی آن را ندارند با هزینه ای کمتر، ایرانی آن را انتخاب کنند.

بهترین زمان برای بارداری , بهترین ورزش برای کاهش وزن , بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی

 از مدل های کلاسیک تا نمونه های مدرن در بیشتر فروشگاه ها کنار هم قرار گرفته اند. لوستر و آباژورهای تمام شیشه، برنجی و چوبی را می توانید در تمام فروشگاه های این خیابان پیدا کنید. برتری خیابان لاله زار نسبت به دیگر مراکز خرید، تنوع کالاها، تعداد فروشگاه ها و انتخاب های متنوع در هر کدام و تنوع قیمت است.



8- سهروردی شمالی؛ نمایش جدیدترین محصولات


برای تغییر رنگ دیوارها انتخاب شما رنگ باشد یا کاغذ دیواری و حتی کاشی و سرامیک بهتر است به خیابان سهروردی شمالی بیایید. اگر قصد خرید یا تعویض کابینت منزل را دارید هم باز مناسبترین انتخابتان همین بورس است. شاید قیمت ها در فروشگاه های این منطقه گرانتر از فروشگاه های متفرقه در سطح شهر باشد اما کاملترین و جدیدترین کالاها را در اختیار دارید.

بهترین هدیه برای خانمها , بهترین مارک ژل برای تزریق صورت , بهترین سیستم عامل برای برنامه نویسی

برای خرید هر کدام از این لوازم، فروشگاه های متفرقه ای در محله های مختلف وجود دارد که تنوع هر کدام به اندازه مساحت آن فروشگاه است. اگر خریدتان یک مورد کوچک و جزئی است که همین فروشگاه ها کارتان را راه می اندازد اما اگر تغییر دکوراسیون کلی کفپوش های منزل، دیوارهای خانه و آشپزخانه، کابینت ها و ... را در نظر دارید یکراست به خیابان سهروردی شمالی بیایید. هم مد روز دستتان می آید و هم از قیمت ها باخبر می شوید.


ویدیو : معرفی بهترین مراکز برای تغییر دکوراسیون