معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی در بازار ایران : معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی ...



رود دوستان با شما هستیم با معرفی بهترین ماشین لباسشوی های بازار در ایران , بهترین چای در بازار ایران , dslr موجود در بازار ایران بهترین

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی در بازار ایران
از ورود گسترده لپ‌تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی به بازار بیش از یکسال می‌گذرد،اما طی این مدت این لپ‌تاپ‌ها نتوانسته‌اند با استقبال چندانی در بازار کامپیوتر مواجه شوند.
لپ‌تاپ‌هایی که این ویژگی خاصشان (تجهیز به صفحه نمایش لمسی) به عاملی برای عدم گرایش گروهی از خریداران به سمت این لپ‌تاپ‌ها تبدیل شده است.ترس از سختی کار با لپ‌تاپ‌های صفحه لمسی، هراس از دچار ایراد شدن صفحه نمایش دستگاه و قیمت گران از دلایل عدم توجه گروه‌های کاربری به این لپ‌تاپ‌ها است.

اما این اواخر گویا کاهش قیمت‌ها در بازار لپ‌تاپ و عرضه نمونه‌های جدید لپ‌تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی و همچنین عرضه تبلت/لپ‌تاپ‌‌های هیبریدی به بازار باعث شده است توجه خاصی به سمت این نوع لپ‌تاپ‌ها شود.

 

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های بازار , بهترین تقویت کننده‌های مو در بازار ایران , بهترین تقویت کننده‌های مو در بازار ایران انجمن توپترینها

 

با توجه به این موضوع در این بخش ما به معرفی برخی از بهترین نمونه‌های صفحه لمسی لپ‌تاپ در بازار داخلی پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید این مطلب را بخوانید:

SONY SVT13137CV
این لپ‌تاپ که در رده فوق گران‌قیمت‌های بازار  قرار دارد به صفحه نمایش۱۳/۳ اینچی لمسی، پردازنده Intel Core™ i7-3537U Processor 2 GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسک ۲۵۶ گیگابایتی SSD مجهز است.کارت گرافیکی این لپ‌تاپ INTEL HD 4000 است. تجهیز به پورت‌های HDMI،USB 3.0 ،VGA، به وب‌کم، بلوتوث و…. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ صفحه لمسی است.
قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ ویندوز هشتی در حدود پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.


SONY SVE14A36CV
این نوت بوک صفحه لمسی هم دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی است. تجهیز به پردازنده Intel Core™ i5-3230M Processor 2.60 GHz ،رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت از ویژگی‌های این نوت بوک صفحه لمسی است.این دستگاه محبوب همچنین به کارت گرافیکی AMD RADEON7670 مجهز است. تجهیز به بلوتوث، وب کم، کارتخوان، پورت USB 3.0 و… از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.
لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.


SONY SVF15216
این نوت بوک صفحه لمسی از رده ۱۵/۴ اینچی‌های لمسی است.این نوت بوک صفحه بزرگ به پردازنده INTEL CORE I3، رم چهار گیگابایتی و هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی مجهز است. کارت گرافیکی آن هم INTEL HD 4000 است.تجهیز به پورت‌های HDMI ،USB 3.0 ،VGA، تجهیز به وب‌کم، بلوتوث و…. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ صفحه لمسی است.
قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ در حدود دو میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است.


ASUS VivoBook S550 – D
این برند در زمینه عرضه لپ‌تاپ‌هایی با صفحه نمایش لمسی معروف و شناخته شده است.مدل VivoBook S550 – D از لپ‌تاپ‌های محبوب با صفحه لمسی از این خانواده است که به پردازنده Intel 3217U Core i3 1.80 GHz، رم شش گیگابایتی DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت مجهز است.
کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم NVIDIA GeForce GT 740M 2048 MB up to 3072 MB است.


در مورد صفحه نمایش لمسی این نوت بوک هم باید بگوییم که ۱۵/۶ اینچ از نوع  HD LED Backlight Glare Panel Display و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است. تجهیز به درایو نوری Super-Multi DVD ،کارتخوان، وب کم، بلوتوث، پورت USB 3.0 و… از دیگر ویژگی‌های این نوت بوک صفحه لمسی است. قیمت اعلام شده برای این نوت‌بوک در حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.


Asus VivoBook S400CA
این نوت بوک صفحه لمسی هم دارای ویژگی هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 3337U Core i5 1.80GHz up to 2.70 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII  و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت همراه با یک هارددیسک ۲۴ گیگابایتی SSD است.


کارت گرافیکی این نوت بوک هم Intel HD Graphics – MB up to 1024 MB است. صفحه نمایش هم ۱۴ اینچ از نوع  HD LED Backlight Glare Panel با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است. تجهیز به درایو نوری Super-Multi DVD، کارتخوان، وب کم، بلوتوث، پورت USB 3.0 و… از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۱/۸کیلوگرمی است.
قیمت در نظر گرفته شده برای این نوت‌بوک در حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.


Acer Aspire S7-391-9886
این نوت بوک به پردازنده Intel 3517U 1.9GHz Core i7 3.0 GHz – Cache 4MB، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از نوعssd  مجهز است.صفحه نمایش هم ۱۳/۳۳ اینچ از نوع Multi-Touch Screen LED-Backlit Active Matrix TFT Color LCD With ComfyView Technology است.
تجهیز به بلوتوث داخلی، وب‌کم، کارتخوان، پورت hdmi ، usb 3.0 و… از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ به زودی با قیمت۳/۵ میلیون تومان وارد بازار داخلی می‌شود.

منبع:donya-e-eqtesad.com


ویدیو : معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی در بازار ایران