معرفی برند نیوآ؛ پیشکسوت محصولات بهداشتی : شرکت نیوآ از با سابقه‌ترین و مشهورترین ...


شرکت نیوآ از با سابقه‌ترین و مشهورترین شرکت‌ها و برندهای جهان در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی ا‌ست که با عطر متمایز و رطوبت منحصر‌به‌فرد خود، حدود ۱۰۰ سال حضور در ۲۰۰ كشور جهان را تجربه کرده و در همین حال به حفظ رقابت با محصولات كپى‌بردارى شده نیز پرداخته است. وب سایت فرصت امروز - احسان صفاپور: شرکت نیوآ از با سابقه‌ترین و مشهورترین شرکت‌ها و برندهای جهان در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی ا‌ست که با عطر متمایز و رطوبت منحصر‌به‌فرد خود، حدود ۱۰۰ سال حضور در ۲۰۰ كشور جهان را تجربه کرده و در همین حال به حفظ رقابت با محصولات كپى‌بردارى شده نیز پرداخته است.

با وجود اینکه در دهه گذشته شرکت‌های زیادی در عرصه محصولات مشابه وارد رقابت با نیوآ شده‌اند، این شرکت همچنان قدرت خود را در بازارهای جهان حفظ کرده و به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران صنعتی و اقتصادی توانسته راهبری این صنعت را در جهان در اختیار داشته باشد. برگ برنده این شرکت در ارائه فرمول‌های خاص بهداشتی و رایحه اختصاصی ا‌ست که تاکنون هیچ شرکت دیگری نتوانسته به آن دست یابد و همین موضوع باعث شده نیوآ در طول یک قرن همچنان مشتری‌های جهانی خود را به وفاداری محصولات این شرکت ترغیب کند.

محصولات آرایشی و بهداشتی برند آلمان , برند محصولات بهداشتی سین سین , تاریخچه برند محصولات بهداشتی هیمالیا

تاریخچه


در سال ۱۹۱۱ فردی آلمانى به نام «اسكار تروپلوویتز» مدیر شركت داروسازى «بیرسدورف» استفاده از ماده جدید امولسیون‌كننده روغن محلول در آب با نام«Eucerit» را در تولید محصولات خود شروع كرد كه در مقایسه با دیگر رقبای صنعت بهداشتی و زیبایی آن زمان عطر مطبوعى داشت و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کرد.

 وی سپس با افزودن اسانس‌هایی با رایحه پرتقال، نارنج، رز و یاس به محصولات خود، برند جدیدى به نام Nivea را آفرید كه این كلمه از واژه «niveus» به معنای «سفید چون برف» گرفته شده بود. قوطى‌هاى آبى‌رنگ كرم مرطوب‌كننده نیوآ به سرعت با اقبال عمومى رو‌به‌رو شد و به جایى رسید كه هم‌اكنون محصولات این شرکت در بیش از ۲۰۰ كشور جهان به فروش مى‌رسد.

 این در حالى است كه استقبال از این قوطى‌هاى آبى‌رنگ در کشور امارات متحده عربى بیش از سایر كشور‌هاى جهان است. در سال (2010)، حدود ۱۰۰‌میلیون قوطی از این کرم‌ها در سراسر دنیا به فروش رفت که حاکی از پایداری برند نیوآ در جهان است. كارشناسان اقتصادی و صنعت بهداشتی – آرایشی مهم‌ترین علت موفقیت نیوآ را قیمت ارزان با وجود كیفیت بالاى آن مى‌دانند، اما این برند نیز مانند دیگر رقبا مسیر هموارى را پشت‌سر نگذاشته است.

پس از جنگ‌جهانى دوم، جبهه متفقین براى جبران تلفات جنگ، كمك‌هاى خارجى خود را متوقف كردند اما این تحریم‌ها برخلاف تصور عمومى به شهرت این برند كمك كرد. محصولات نیوآ در همه كشور‌هاى جهان مورد استقبال قرار گرفت و مردم به نیوآ به عنوان یك برند ملى نگاه مى‌کردند. راز دیگر بقاى نیوآ توانایى این برند در سازگارى با محصولات متنوع است.

تاریخچه برند محصولات بهداشتی ارکو , معرفی محصولات برند زارا zara تصاویر , محصولات بهداشتی

نیوآ نام خود را در ۱۴ محصول دیگر از دئودورانت گرفته تا ژل حمام و كرم ضد‌آفتاب وارد كرده است. این شركت هم‌اکنون قادر است كه مسیر خود را در دیگر حوزه‌ها نیز توسعه دهد، اما این رویكرد تا زمان ورود به دنیاى رقابتی لوازم آرایشى محسوس نبود.

برند نیوآ، آنچنان که الان موجود است در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازى شد اما روند رو به رشد آن به سال‌ها بعد موكول شد. نیوآ به افزایش رقابت با غول‌هاى داروسازى مانند لورئال و بورگوئیز پرداخت. به این ترتیب نیوآ از حوزه تخصصى خود، یعنی کرم و محصولات مراقبت‌كننده پوست، پا را فراتر گذاشت.

با كاهش تقاضا براى محصولات آرایشى، سود خالص این گروه در سال ۲۰۱۰ چهارده درصد افت پیدا كرد كه هزینه‌هاى بازسازى، نقش مؤثرى در این موضوع ایفا مى‌كردند. اکنون صاحب‌نظران اقتصادی و بازار پیش‌بینى مى‌کنند فروش این برند در سال جاری در سطح سابق خود باقى بماند. اخیرا نیوآ اعلام كرده كه در كنار ارائه تخفیف‌هاى مختلف براى لوازم آرایشى، ۳۹۰ كارمند جدید در كارخانه خود در «بادن – بادن» استخدام كرده است و هم‌اكنون ۱۰۰‌ سالگى كرم‌هاى خود را جشن مى‌گیرد.


ویدیو : معرفی برند نیوآ؛ پیشکسوت محصولات بهداشتی