معرفي دانه‌درشت‌ها به قوه قضائيه :         معاون اول رئيس جمهور با اشاره ...



 

 

بانک ها زورشان به دانه درشت ها نمی رسد , سیاه دانه , خواص سیاه دانه

 

 

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي، از بررسي پرونده بدهكاران دانه‌درشت بانكي و ارسال اين پرونده‌ها به قوه قضائيه در گام نخست خبر داد.

 


محمدرضا رحيمي در گفت‌وگو با فارس درباره‌ي روند بررسي پرونده‌هاي مطالبات معوق بانكها در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي، اظهار داشت: اولين قدم در مبارزه با مفاسد اقتصادي، مبارزه با زمين‌خواري و وصول مطالبات معوق بانك‌ها است.

 


وي ادامه داد: در جلسات اين ستاد، برگرداندن معوقات به بانك‌ها و گردش پول كشور به عنوان گامي اساسي در مبارزه با مطالبات معوق مطرح است.

 


رئيس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه نحوه برخورد با بدهكاران كلان بانكي چگونه است؟ گفت: براي برخورد با اين افراد ابتدا خدمات آنها را قطع مي‌كنيم و در گام بعد فهرست را به منظور برخورد قانوني به قوه قضائيه ارائه مي‌دهيم.

 


معاون اول رئيس جمهور در پاسخ به پرسش ديگري در خصوص برخورد با بدهكاران دانه‌درشت بانكي، تصريح كرد: قرار است در مرحله اول اسامي دانه‌درشت‌ها به قوه قضائيه ارسال شود.

 


وي تأكيد كرد: دانه‌درشت‌ها را به قوه قضائيه مي‌سپاريم تا اين قوه بررسي پرونده‌هاي آنها را آغاز كند.

 

رحيمي درباره‌ي تعداد پرونده‌هاي دانه‌درشت‌هايي كه به قوه قضائيه ارسال شده است، گفت: در حال حاضر اطلاع دقيقي از تعداد اين پرونده‌ها ندارم.... / خبرگزارى فارس

 



ویدیو : معرفي دانه‌درشت‌ها به قوه قضائيه