معامله مواد مخدر در پخش زنده تلویزیونی! : هنگامی که گزارش‌گر شبکه‌ی تلویزیونی ...


هنگامی که گزارش‌گر شبکه‌ی تلویزیونی فاکس ۲۵ امریکا در حال گزارش زنده‌ی برف‌روبی از خیابان‌های شهر وورکستر ایالت ماسچوست بود، در پشت سر او دو مرد ظاهر شدند که به نظر می‌رسد در حال انجام یک معامله‌ی غیرقانونی بودند.


پادشا: هنگامی که گزارش‌گر شبکه‌ی تلویزیونی فاکس ۲۵ امریکا در حال گزارش زنده‌ی برف‌روبی از خیابان‌های شهر وورکستر ایالت ماسچوست بود، در پشت سر او دو مرد ظاهر شدند که به نظر می‌رسد در حال انجام یک معامله‌ی غیرقانونی بودند.
در این اتفاق کم‌نظیر و البته جالب، درست در پشت سر گزارش‌گر، دو مرد از دو طرف به یکدیگر نزدیک می‌شوند و در ازای پول، یک بسته‌ی مشکوک را بین یکدیگر رد و بدل می‌کنند. آن‌ها به فاصله‌ی چندثانیه از هم جدا می‌شوند و به دو مسیر مخالف هم می‌روند.
هرچند که گزارش‌گر فاکس ۲۵ در آغاز متوجه این اتفاق نشد، اما هم‌کاران او در استودیوی این شبکه نتوانستند نسبت به آن‌چه دیده بودند، بی‌تفاوت بمانند و شروع به خندیدن کردند که در نهایت، گزارش‌گر نیز متوجه ماجرا شد.
گفته می‌شود که این ماجرا در سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده اما به دلیلی نامعلوم، ویدئوی آن دو روز قبل در یوتیوب و به دنبال آن در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده است.


مواد مخدر , کشف مواد مخدر , انواع مواد مخدر

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : معامله مواد مخدر در پخش زنده تلویزیونی!