مظلومی: گفته‌اند دوسال اینجا می‌مانم :  بالاتر از قولی که داده بودم نتیجه گرفته‌ایممظلومی: ...



جاب اینجا , مهدی مظلومی , غلامحسین مظلومی

 بالاتر از قولی که داده بودم نتیجه گرفته‌ایم
مظلومی: گفته‌اند دوسال اینجا می‌مانم

سرمربی آبی پوشان می گوید بعضی از بازی های فراز و نشیب دارد، از نظر فنی نمی توان یکی دو بازی را مورد محاسبه قرار داد، ما گاهی وقت ها هم خوب بازی نمی کردیم اما بازی های بسیار خوب هم داشته ایم و در کل من از مجموعه تیم راضی هستم.

به گزارش ورزش سه، پرویز مظلومی امروز و در حاشیه تمرین استقلال، نشستی مطبوعاتی در حضور خبرنگاران برگزار کرد. وی گفت:

از همه استقلالی ها ممنونم
 از حضور همه خبرنگاران که در این یک سال به تمرینات ما آمدند ممنونم، سال 94 بسیار پر فراز و نشیب بود و خوشحالیم که در هر صورت توانستیم صدرنشینی را حفظ کنیم و به فینال جام حذفی برسیم و هواداران مان را خوشحال کنیم، از هواداران، هیات مدیره، مدیرعامل محترم، بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و ... تشکر می کنم صدرنشینی این تیم حاصل عملکرد همه آنها بوده است. امیدوارم سال 95 سال بسیار خوب و پربرکتی برای همه مردم باشد و باید از دکتر روحانی نیز تشکر کرد که در سال 94 همه تلاش خود را برای مردم انجام دادند.

نباید یکی دو بازی را ملاک قرار داد
بعضی از بازی های فراز و نشیب دارد، از نظر فنی نمی توان یکی دو بازی را مورد محاسبه قرار داد، ما گاهی وقت ها هم خوب بازی نمی کردیم اما بازی های بسیار خوب هم داشته ایم و در کل من از مجموعه تیم راضی هستم، خوشبختانه خیلی از بازی ها بچه ها بازی فوق العاده ای بازی کردند، مانند بازی با سپاهان در اصفهان، مگر می شود به آن سپاهان پرقدرت در اصفهان سه گل زد، در هر صورت من از نتیجه کار و بازی بچه ها راضی هستم.

کمیته نقل و انتقالات کار خود را انجام داد
در نیم فصل بازیکنانی را می خواستیم اما بازیکنان مدنظر ما با باشگاه هایشان قرارداد داشتند، بازیکن خوب که بیرون نمی ماند، ما هم با باشگاه هایشان صحبت کردیم اما موافقت نکردند، اصلا اینطور نیست که بگوییم باشگاه استقلال کوتاهی کرده است، همه اینجا تلاش شان را کردند اما متاسفانه موفق نشدیم.از کمیته نقل و انتقالات هم ممنونم، آنها کار خودشان را کردند،  ما در نیم فصل اول هم دو بازیکن خوب مان را غیر از مصدومیت از دست دادیم، هم جاسم کرار و ریوالدو بازیکنان خوبی بودند که از جمع ما جدا شدند.

مومنی را از ابتدای فصل می خواستم
وظیفه من این نیست که در حیطه مدیریت دخالت کنم، آنجا کسانی هستند که دارند کار خودشان را به بهترین نحو انجام می دهند، من از همه آنها ممنونم، در نیم فصل بازیکنان خوبی گرفتیم، مثلا مهدی مومنی در لیست ابتدای فصل من قرار داشت که بالاخره نیم فصل توانستیم وی را به خدمت بگیریم.

مردم همیشه سرمربی را می‌بینند
البته مردم همیشه سرمربی را می بینند اما نتیجه ای که گرفته می شود حاصل جمع است، اینطور نباید باشد که پیروزی ها برای بقیه باشد و شکست ها برای من. چرا ما نباید قهرمان شویم؟ الان همه می گویند ما 7 بازی سنگین داریم اما من می گویم اتفاقا بازی های راحتی داریم، نگرانی باید در بازی با تیم های پایین جدولی باشد که می خواهند در لیگ بمانند. در ضمن ما تیممان را جوان کردیم و راه افتادن تیمی که جوان است نیاز به زمان دارد.

اول سهمیه و بعد قهرمانی
اول به سهمیه فکر می کنیم و سپس به قهرمانی، انصافا تا همین الان هم نتیجه گرفتیم و با حمایت همه هوادارها به دنبال این هستیم تا نتیجه بگیریم، کار سختی داریم اما انشالله می توانیم.

به نظر کی روش احترام می گذارم
من به نظر کی روش احترام می گذارم او هم سلیقه خودش را دارد اما انتظار من چیز دیگری بود، از تیم صدر جدول تنها 3 بازیکن؟ البته نظر من این است ما اگر بازیکن مصدوم مانند خسرو و چشمی نداشتیم قطعا بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشتیم.

درگیری بازیکنان طبیعی است
درگیری دو بازیکن با همدیگر کاملا طبیعی است، درگیری بین دو بازیکن تیم من در تمرین اصلا چیز مهمی نبود و خودتان هم دیدید که من با هر دو بازیکن برخورد کردم و  قائله جمع شد، من همیشه مثبت فکر می کنم و از طرفی هم می دانم همیشه حواشی در فوتبال وجود دارد و نمی توان کاری کرد فقط باید به فکر تیم بود و این حواشی را جمع کرد.

هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد
ما شدیدا تلاش می کنیم. من تیم را در شرایط خوبی در اختیار نگرفتم. برنامه ما جوانگرایی بود و احتیاج به زمان داریم تا این برنامه جا بیفتد. من به هیات مدیره قول کسب سهمیه داده بودم ولی خارج از آن برنامه ای که دادیم نتیجه گرفتیم. از روز اول هیچ قولی برای قهرمانی نداده بودیم. هیچ مربی در دنیا قول قهرمانی نمی دهد اما تلاش می کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

از باشگاه سوئدی عذرخواهی می کنیم
شما شرایط ما را می بینید. روی فوتبال ایران همیشه حساب شده است. ما می خواهیم با سفر به سوئد فوتبال ایرانی را نشان دهیم و کسی بدش نمی آید که یک اردوی تدارکاتی در این کشور داشته باشد. اما در شرایط کنونی با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان را نداریم صلاح نیست به این سفر برویم. ما باید همه نیروهای خود را در اختیار داشته باشیم. از باشگاه سوئدی عذرخواهی می کنیم اما قرار بر این نیست که کلا سفر را منتفی بدانیم. باید به جای آن یک اردوی دیگر در تهران داشته باشیم.

به من گفتند دو سال اینجا هستید
من هربار با هیات مدیره صحبت کردم به من گفتند شما دو سال اینجا هستید و اصلا حکم دوساله به من داده اند. البته قرارداد سال دومم مشروط است. من هیچ شرطی ندارم و به قراردادم پایبندم. یک مربی باید چند سال قرارداد داشته باشد تا بتواند تفکرات خود را به درستی پیش ببرد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : مظلومی: گفته‌اند دوسال اینجا می‌مانم