مظلومی متوجه زرینچه نشد : سرمربی استقلال بعد از گذشت 40 دقیقه متوجه حضور جواد ...


سرمربی استقلال بعد از گذشت 40 دقیقه متوجه حضور جواد زرینچه در تمرین تیمش شد. خبرگزاری ایسنا: جواد زرینچه، عضو سابق کادرفنی استقلال و پیشکسوت این تیم جهت روحیه دادن به استقلالی‌ها در تمرین صبح سه‌شنبه حاضر شده بود، در ابتدا در این تمرین با استقبال د‌ر‌وازه‌بان‌های استقلال روبرو شد و در ادامه نصرالله عبداللهی و دکتر نوروزی با او برخورد گرمی داشتند.

در همین زمان، پرویز مظلومی توجهی به حضور او نداشت و بعد از 40 دقیقه از آغاز تمرین مظلومی به سمت زرینچه رفت و با عذرخواهی به او گفت که متوجه حضورش نشده است. میان مظلومی و زرینچه برخورد گرمی رخ داد و مظلومی از حضور زرینچه تشکر کرد و به او گفت از شما ممنونم که برای حمایت از تیم به اینجا آمدید. در مقابل، زرینچه به مظلومی گفت من با شما خاطرات خوبی دارم و امیدوارم در هفته‌های آینده استقلال به پیروزی برسد. سپس این دو نفر با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

تمرین صبح سه‌شنبه استقلالی ها در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی از برخی رسانه‌ها بابت انتشار اخبار مبنی بر آنچه که اعتراف او در هیات مدیره خوانده می‌شد، گلایه کرد.

علیرضا رمضانی، هافبک – مهاجم جوان استقلال در تمرین آبی‌ها به دلیل مصدومیت و با تشخیص کادر پزشکی تمرین نکرد و علاوه بر او عادل شیحی، محسن کریمی، روزبه چشمی و میثم مجیدی در این تمرین غایب بودند.


ویدیو : مظلومی متوجه زرینچه نشد