مظلومی: قول قهرمانی یعنی فریب مردم : سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ همیشه ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط به استقلال آمدم و انتظار دارم هواداران هم به ما کمک کنند. خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم گفت: به‌صورت شبانه‌روز کار می‌کنیم تا تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان به‌صورت رفت و برگشت در استقلال و پرسپولیس انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: با کارنامه‌ای که داشتم و پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت به استقلال آمدم. دوره قبل که مربی این تیم بودم فرصت 3 ساله خواست، ولی فقط 2 سال به ما زمان دادند. در همان 2 سال هم کارنامه‌ام بد نبود. قهرمان لیگ نشدم، ولی کسب سهمیه کردم و مقام قهرمانی جام حذفی را کسب کردیم. در مسابقات دربی 4 بار پیروز شدیم.

سرمربی استقلال در ارتباط با اینکه خیلی روی بحث دربی تأکید دارد، عنوان کرد: به هر حال هواداران روی این مسئله خیلی حساس هستند. باز هم می‌گویم در آن مقطع فرصت 3 ساله به من ندادند. اکنون هیچ قراردادی بسته نشده و صحبت مالی مطرح نکردیم. از من خواستند به استقلال بیایم که حتماً برای کمک این کار را می‌کردم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسید از همان ابتدا او گزینه اصلی بوده، اظهار داشت: این همه مذاکره با علیرضا منصوریان انجام شد و برای او نامه هم به باشگاه نفت زدند که اگر مسئولان نفت موافقت می‌کردند او اکنون سرمربی استقلال بود. در دوره قبل هم همین وضعیت به‌وجود آمد. آنها به دنبال مربی دیگر رفتند وقتی در این مورد به توافق نرسیدند 2 هفته مانده به شروع بازی‌ها تیم را در اختیار من گذاشتند. از پیشکسوتان استقلال ممنونم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم به موفقیت برسیم. همیشه در سخت‌ترین شرایط به استقلال می‌آیم تا به تیمم کمک کنم. انتظار دارم هواداران هم برای رسیدن به موفقیت به ما کمک کنند تا استقلال بزرگ را به‌وجود بیاوریم.

مظلومی درمورد اینکه آیا قول قهرمانی می‌دهد، تصریح کرد: هیچ‌کسی قول قهرمانی نمی‌دهد. اکنون نه تمرینات آغاز شده و نه بازیکنان به طور کامل جذب شدند. در این شرایط چطور می‌توانم قول بدهم. اگر در این وضعیت قولی بدهیم، مردم را فریب داده‌ایم، البته برنامه من کاملاً روشن است. در سال اول برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم،‌ البته حتماً به دنبال جام هم هستیم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم. در سال دوم حتماً باید قهرمان شویم و از سال سوم به بعد به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. یک عده می‌گویند چرا بازیکن سن‌دار جذب می‌کنیم. به هر حال ما برنامه کوتاه‌مدت هم داریم و در فرصت مناسب باید به‌صورت تدریجی میانگین سنی را پایین آورد.

وی تأکید کرد: هواداران همیشه از استقلال نتیجه می‌خواهند و این مسئله برایشان مهم است. یکی از آرزوهای بنده تشکیل استقلالی است که زیر 27-26 سال سن داشته باشد.

مظلومی در مورد ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال گفت:‌ با کمیته نقل و انتقالات باشگاه جلسه داشتیم و مطالعه دقیقی روی این مسئله می‌کنیم. اول باید بازیکنانی که جذب می‌کنیم مشخص شود تا نفرات خروجی بعد از آن معلوم شود.

وی درمورد اینکه آیا رضا عنایتی را نمی‌خواهند، عنوان کرد: نه اینکه او را نمی‌خواهیم، بلکه ممکن است برخی اوقات بازیکنی در شکل تیمی ما جای نگیرد. با کمال احترام و حفظ شخصیت با یکدیگر صحبت می‌کنیم و کنار می‌آئیم. عنایتی یکی از بازیکنان با اخلاق است. درکل در کار فوتبال و آینده یک تیم با برادرم هم رودرواسی ندارم؛ چراکه بحث استقلال و موفقیت تیم مطرح است.

مظلومی در رابطه با وضعیت سیدمهدی رحمتی و اینکه آیا آندرانیک تیموریان و جواد نکونام را می‌خواهد؟ تصریح کرد: رحمتی در برنامه من هست. درمورد تیموریان و نکونام هم باید بگویم ما بازیکن جوان خوبی مثل امید ابراهیمی را در استقلال داریم و نمی‌توانیم او را ندید بگیریم. هر 3 این بازیکنان را هم نمی‌توانیم با هم جذب کنیم.نمیتوان نکونام و تیموریان را همزمان جذب کرد. نمی‌توانم لیستم را بگویم، اما 8-7 هافبک خوب در این لیست دارم.

سرمربی تیم استقلال در رابطه با وضعیت جاسم کرار گفت: کرار با استقلال قرارداد دارد و در لیست ما حضور دارد ولی باید ضوابطی را در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: به‌عنوان برادر کوچک‌تر پیشکسوتان به استقلال آمدم و می‌خواهم خدمت کنم. در باشگاه به روی پیشکسوتان باز است و آنها می‌توانند اینجا حاضر شوند و نقطه‌نظراتشان بگویند. من از آنها دعوت می‌کنم؛ چراکه کوچک‌ترین اختلاف دودش به چشم استقلال می‌رود.


ویدیو : مظلومی: قول قهرمانی یعنی فریب مردم