مظلومی: در زمین آسفالت هم بازی می کنیم! : مربی استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم ...


مربی استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم گفت : او بازیکن بسیار خوبی بود و من هم دوست داشتم بماند چون ما در سه جبهه می جنگیم که می توانست کمک خوبی برای استقلال باشد پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران گفت:  داماش از ابتدای فصل تیم خوبی را داشته است اما دچار مشکلاتی بود که خیلی از باشگاه ها به آن مبتلا می شوند ولی در ادامه و بعد از تغییر و تحولات و حضور آقای قاسمپور توانست به نتایج بهتری دست پیدا کند. این تیم دوباره دچار تغییر و تحولاتی در کادر خود شده است و هر چند در بازی سخت آبادان شکست خوردند اما از ارزش های این تیم چیزی کم نمی شود.

مظلومی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی داماش - استقلال  ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما تیم استقلال هستیم و چه میزبان باشیم و چه میهمان به دنبال کسب پیروزی هستیم چرا که می خواهیم قهرمان شویم و کسب تساوی هم به نوعی یک شکست خفیف محسوب می شود.

 وی ادامه داد: من دیشب متوجه شدم که زمین ما را تغییر داده اند. این حق میزبان است که زمین مسابقه خود را تعئین کند ولی ایکاش زودتر به ما میگفتند وگرنه ما وظیفه مان است که حتی اگر در آسفالت هم مسابقه بگذارند بازی کنیم. اگر زودتر به ما ابلاغ می شد می توانستیم که تمریناتمان را در طول هفته در زمین چمن مصنوعی انجام دهیم. به هر حال با این اوصاف ما توانستیم امروز یک تمرین خوب را در چمن مصنوعی کمپ تیم ملی برگزار کنیم.

مربی استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم گفت: او بازیکن بسیار خوبی بود و من هم دوست داشتم بماند چون ما در سه جبهه می جنگیم که می توانست کمک خوبی برای استقلال باشد.به هر حال فعل و انفعالات و سو برداشت هایی وجود داشت که از تیم جدا شد.

 وی در خصوص جذب بازیکن نیز گفت: در نظر داریم یک فوروارد آسیایی به جای جاسم کرار جذب کنیم. ما پیش از این سه بازیکن خارجی را در پست های هافبک، دفاع و خط حمله جذب کرده ایم . ضمن اینکه در پست دروازه هم یک دروازه بان جذب شده است تا اگر مشکلی برای دروازه بان هایمان پیش آمد در این بخش هم کمبودی نداشته باشیم.

مظلومی در پایان در مورد وضعیت محرومان و مصدومین استقلال گفت: به غیر از تیموریان که حداقل دو سه هفته دیگر مشکلش برطرف می شود، سایر بازیکنان مصدوم ما رسیده اند و دارند با تیم تمرین می کنند. ضمن اینکه آرش برهانی را نیز به علت محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.


منبع: گل



ویدیو : مظلومی: در زمین آسفالت هم بازی می کنیم!