مظلومی: دروغ بلد نیستم : سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به سوئد نمی‌رفتیم ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به سوئد نمی‌رفتیم هم اعتبار فوتبال ایران زیر سوال می‌رفت و هم باشگاه جریمه سنگینی را متحمل می‌شد. خبرگزاری فارس: در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص سفر آبی‌پوشان به کشور سوئد و اینکه در نهایت این تیم مجبور شد به سوئد برود گفت: ما مجبور هستیم به این سفر برویم چون باشگاه قراردادی را به امضا رسانده بود و قطعا اگر به این سفر نمی‌رفتیم جریمه سنگینی متحمل می‌شدیم ضمن آنکه اعتبار باشگاه استقلال و به خصوص فوتبال ایران زیر سوال می‌رفت.

وی افزود: البته ما نفرات زیادی را در این سفر ممکن است در اختیار نداشته باشیم به طور مثال روزبه چشمی و جابر انصاری مصدوم هستند و آرش برهانی، رحمتی و عمران‌زاده هنوز مشکل خروج از کشور دارند که این مسائل حل نشده است.

وی افزود: پروپیچ از کشور خودش به ما اضافه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست آیا  مگویان می‌تواند به سوئد بیاید یا خیر.

مظلومی تاکید کرد: قرار بود سفر ما به مدت یک هفته و طولانی باشد اما حالا ما 4 روزه به سوئد می‌رویم و بلافاصله بعد از پایان مسابقه به ایران بازخواهیم گشت.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: در هر صورت ما فرصت زیادی برای آماده‌سازی جهت آن مسابقه نخواهیم داشت و هر وقت به تهران برگردیم بلافاصله باید تمریناتمان را شروع کنیم. به همین علت باید برای بازی روز 15 فروردین آماده شویم هرچند در این مسابقه مصدوم و محروم زیاد داریم. هرچند  جابر انصاری به مسابقه با استقلال خوزستان می‌رسد و خسرو حیدری نیز شرایط خوبی پیدا کرده و با ما در اردوی سوئد حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که می‌توانی یک دروغ سیزده بگویید گفت: من دروغ بلد نیستم بگویم و به همین علت جوابی برای این سوال شما ندارم.


ویدیو : مظلومی: دروغ بلد نیستم