مظلومی: استقلال تهران غافلگیر شد/ تساوی به سود رقبا بود : سرمربی تیم استقلال ...



هتل استقلال تهران , استقلال تهران ویکی پدیا , سال تاسیس استقلال تهران

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: در بازی با استقلال خوزستان از سوی رقیب غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خورستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به نظر من هواداران از دیدن یک بازی بسیار زیبا از سوی هر دو تیم لذت بردند ولی واقعا این بازی در عین زیبایی، بسیار هم نفسگیر بود چرا که هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی در این میدان بودند.

وی در خصوص گل دریافت کردن تیم خود در این بازی نیز بیان کرد: واقعیت این است که در این بازی با یک شوت از راه دور غافلگیر شدیم و کاری از دست دروازه بان ما هم نمی آمد و گل تساوی را دریافت کردیم. البته بازیکنان حریف بسیار با انگیزه بودند و بازیکنان ما هر آنچه در توان خود داشتند در زمین پیاده کردند.

مظلومی عنوان کرد: وقتی استقلال خوزستان برای جبران گل خورده، به شدت روی دروازه ما فشار وارد می کرد ما حتی می توانستیم گل دوم خود را نیز به ثمر برسانیم اما توپ در یک مورد به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد. ضمن اینکه در این بازی خط دفاعی ما به خوبی وظایف خود را انجام داد و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

سرمربی استقلال تهران بیان کرد: امروز بازیکنان استقلال واقعا جنگیدند ولی واقعیت این است که نتیجه تساوی به درد هر دو تیم نمی خورد و بیشتر به سود رقبای ما در رده های بالای جدول ره بندی می خورد.

مظلومی بیان کرد: ما به همین شکل در لیگ برتر ادامه می دهم و قصد داریم تا آخرین هفته لیگ برتر باشگاه های کشور به صدرنشینی خود ادامه دهیم.

وی در خصوص تعطیلی متوالی بازی های لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ مجبور به تعطیلی بازی ها است و ما مجبور هستیم طبق برنامه سازمان لیگ برتر پیش برویم ضمن اینکه اگر شرایط بد باشد برای همه تیم ها یکسان است و نمی توان این وضع را به نفع تیمی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.گل های این بازی بسیار تماشایی را  فرشاد سالاروند در دقیقه ۷۲ برای استقلال خوزستان و میثم مجیدی در دقیقه ۳۲ برای استقلال تهران وارد دروازه حریف کردند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو : مظلومی: استقلال تهران غافلگیر شد/ تساوی به سود رقبا بود