مظاهرى: ذوب آهن قهرمان جام است : دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اعتقاد ...


دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اعتقاد داشتیم برنده بازی ما و سپاهان قهرمان جام حذفی خواهد بود و شک نکنید جام حذفی مال ماست. خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اعتقاد داشتیم برنده بازی ما و سپاهان قهرمان جام حذفی خواهد بود و شک نکنید جام حذفی مال ماست.

رشید مظاهرى پس از پیروزى تیمش برابر سپاهان در نیمه نهایى جام حذفى اظهار داشت: ما آمده بودیم که این بازی را ببریم زیرا اعتقاد داشتیم برنده این بازی قهرمان جام حذفی است.

وی که در ضربات پنالتی درخشید، تصریح کرد: می‌خواستیم سپاهان را بعد از 4 سال شکست دهیم و خوشحالم توانستیم به این هدف هم دست یابیم.

دروازه‌بان ذوب آهن درباره روند ذوب آهن در 3 جامی که پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: من به شما قول مى‌دهم که روى سه جام تمرکز کرده‌ایم؛ جام حذفى صد در صد مال ماست، ضمن اینکه در لیگ هم فعلا با مدعیان پیش مى‌رویم و شک نکنید در لیگ هم جزء مدعیان خواهیم بود.

وی درباره شیوه گرفتن پنالتی بازیکن سپاهان بیان کرد: در هر صورت مثل سال گذشته برابر استقلال هرطور که بود پنالتى‌ها را گرفتم؛ براى پنالتى‌ها از تجربیات و نکاتی که از مربیان قبلی و آقای فنایی داشته‌ام استفاده می‌کنم و همه را کنار هم می‌گذارم و در هر صورت پنالتی‌ها را مهار می‌کنم.


ویدیو : مظاهرى: ذوب آهن قهرمان جام است