مصدومیت مسی جدی نیست : فدراسیون فوتبال آرژانتین در واکنش به برخی شایعات مبنی ...


فدراسیون فوتبال آرژانتین در واکنش به برخی شایعات مبنی بر مصدومیت مسی و احتمال خانه نشینی این بازیکن به مدت 4 هفته، اعلام کرد: مصدومیت لیونل جدی نیست و در دیدار تیم ملی با السالوادور به میدان می‌رود. خبرگزاری فارس: خبر یا شایعه مصدومیت لیونل مسی امروز در برخی از رسانه های خارجی منتشر شد و به نوعی اردوی تیم ملی آرژانتین و حتی مسئولان و هواداران بارسلونا را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از جدی شدن این شایعه و اینکه اعلام شد وی باید 4 هفته از میادین به دور باشد، دقایقی پیش به این موضوع واکنش نشان داده و به صورت رسمی اعلام کرد مصدومیت مسی از ناحیه پنجه پا چندان جدی نیست و او می تواند در دیدار تیم ملی کشورش مقابل السالوادور به میدان برود.

ستاره بارسلونا که تیمش در دیدار ال کلاسیکو یک شنبه با نتیجه 2 بر یک مقابل رئال مادرید پیروز شد، نگران بود که نکند نیمکت نشین شود و نتواند در مقابل السالوادور و اکوادور در آمریکا حاضر شود.

در هر حال درپی آزمایش های به عمل آمده امروز در درمانگاه واشنگتن، تایید کرده است که این بازیکن 27 ساله هیچ مشکلی با پای راستش ندارد.

علاوه بر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال آرژانتین، سایت رسمی بارسلونا در خبری آورده که این بازیکن در مسابقات بین المللی در کنار تیمش خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین هم تایید کرد که لئو مسی مجموعه ای از آزمایش ها را در یک درمانگاه خصوصی در واشنگتن به سبب درد در ناحیه انگشت بزرگ پای راستش تحمل کرده است.

تیم ملی آرژانتین دو دیدار با السالوادور و اکوادور را در روزهای هفتم و دهم فروردین در واشنگتن خواهد داشت.

مسی در روز 15 فروردین هم در دیدار تیم باشگاهی‌اش باید مقابل سلتاویگو به میدان برود.


ویدیو : مصدومیت مسی جدی نیست