مصاحبه دژاگه با سایت باشگاه فولام : ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام می‌گوید از ...


ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام می‌گوید از اینکه به میادین بازگشته و دوباره می تواند بازی کند، بسیار خوشحال است. خبرآنلاین: ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام می‌گوید از اینکه به میادین بازگشته و دوباره می تواند بازی کند، بسیار خوشحال است.

اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی تیم فوتبال فولام که به علت مصدومیت هفته های پایانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و همچنین سه بازی حساس انتخابی جام جهانی 2014 را از دست داد، دوباره به میادین بازگشته و تمرینات خود را از سر گرفته است. این موضوع بهانه ای شد برای مصاحبه سایت رسمی باشگاه فولام با این ستاره ایرانی:

حالا او دیگر از بند مصدومیت رها شده، اشکان دژاگه از اینکه به عنوان بخشی از تیم در تور پیش فصل کاستاریکا حضور دارد، خوشحال است.

دژاگه در پیروزی 3 بر 2 مقابل کوئینز پارک رنجرز در تاریخ 1 آپریل از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد تا ادامه فصل را از دست بدهد، اما او در اوایل ماه جاری به تمرینات فولام بازگشت و  پس از ثابت کردن آمادگی خود همراه با این تیم به اردوی آماده‌سازی کاستاریکا رفت.

دژاگه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه فولام گفت: «تا به این جای کار همه چیز به خوبی پیش رفته است. آب و هوا در اینجا مناسب است و ما به سختی کار می کنیم. فکر می کنم بازی ها دوستانه هم خوب بوده و با پیروزی آنها را پشت سر گذاشته ایم، اما ما همیشه می توانیم بهتر بازی کنیم و زمان کافی برای پیشرفت را در اختیار داریم.»

این ملی پوش ایرانی پس از رهایی از بند مصدومیت هیچ نشانی از دوری از فوتبال ندارد و همچنین معتقد است که می تواند آمادگی خود را در این تور بهبود ببخشد: «این اولین مصدومیت بزرگ دوران ورزشی من بود و به سختی برای من گذشت. بازگشت به فوتبال پس از سه ماه دوری  کار آسانی نیست. اما من به سختی کار می کنم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. خوشبختانه در این سه بازی نشان دادم که آماده بازگشت به میادین هستم.»

او ادامه داد: «زمانی که در لندن به تمرینات بازگشتم، احساس خوبی داشتم. نفس کشیدن در اینجا (کاستاریکا) برای من دشوار است. اما فکر می کنم که در طی 2 یا 3 هفته به مرز آمادگی برسم و در سطح دیگر هم‌تیمی هایم باشم.»

اشکان دژاگه در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «از اینکه به میادین بازگشته ام و دوباره می توانم بازی کنم، بسیار خوشحالم. من از فوتبالم لذت می برم و عاشق لیگ برتر انگلیس، کراون کاتج (استادیوم خانگی فولام) و هواداران هستم. من تلاش می کنم تا بهترین نمایش خود را ارائه کنم.»

دژاگه که در ماه آگوست 2012 و در روز پایانی فصل نقل و انتقالات از تیم آلمانی وولفسبورگ به فولام پیوست، در حال حاضر برای فصل پیش رو خود را آماده می کند. او در پایان گفت: «فکر می کنم پشت سر گذاشتن اردوهای پیش فصل همراه با تیم به من کمک خواهد کرد. این بسیار اهمیت دارد. امسال می توانم در تمام تابستان تمرین کنم و در چند بازی به میدان بروم. خوشبختانه می توانم برای فصل جدید آماده باشم. من می خواهم بخشی از تیم در فصل 14-2013 باشم.»


ویدیو : مصاحبه دژاگه با سایت باشگاه فولام