مصاحبه جنجالی جلالی : به هر حال گل نشدن توپ هایمان می تواند دلایل زیادی داشته ...


به هر حال گل نشدن توپ هایمان می تواند دلایل زیادی داشته باشد یکی از دلایل می تواند این باشد که در خط حمله تمام کننده های خوبی نداریم. سایت گل: به هر حال گل نشدن توپ هایمان می تواند دلایل زیادی داشته باشد یکی از دلایل می تواند این باشد که در خط حمله تمام کننده های خوبی نداریم.

امروز مصاحبه ای جنجالی از جلالی در تبریز منتشر شده که آقای جلالی ادعای را مطرح کرده که در صورت صحت باید به حال فوتبال گریست.

داستان از این قرار است که جلالی مدعی شده در روزهای اخیر سیل حملات به وی زیاد بوده تا جائیکه از هفته اول وی بارها از سوی کس یا کسانی بارها از طریق پیام کوتاه تهدید شده.

این مصاحبه امروز در حالی منتشر می شود که در طی روزهای گذشته مصاحبه ای جنجالی از مدیر کانون هواداران تراکتور بعد از باخت به داماش منتشر شده که در آن از زبان مدیر کانون هواداران تراکتور عنوان شده که وی نمی تواند خشم هواداران تراکتور را در روی سکوها به خاطر نتایج اخیر تیم کنترل نماید.

جلالی در سوی دیگر در این مصاحبه مدعی شده که همواره در باشگاه مسایلی اتفاق می افتد که آرامش وی را بر هم زده است، او مدعی شده که باشگاه برای او حاشیه سازی می کند و این در حالی است که زینی زاده بعد از هفته های اول و اتفاقاتی که بعد از بازی گسترش افتاد از جلالی به شکل مطلوبی حمایت کرده است.

متن مصاحبه جنجالی جلالی را در زیر بخوانید:

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز علیرغم موقعیت های زیاد در بازی مقابل داماش گیلان مغلوب شد تا بار دیگر شاهد هجمه هواداران علیه مجید جلالی و سبک بازی این تیم باشیم. جلالی که ظاهرا از این هجمه دچار سردرگمی شده است در گفتگو با سرویس ورزشی روزنامه سرخاب از آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت.

در مقابل تیم داماش بازی را واگذار کردید،‌ نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟

ما بازی خیلی مسلطی انجام دادیم و از همان ابتدا بر بازی احاطه ی کاملی داشتیم مخصوصا با برنامه هایی که برای نیمه دوم ریختیم همه چیز طبق برنامه پیش رفت و موقعیت های گلزنی متعددی به دست آوردیم، شما اگر به آمار لیگ توجه کنید می بینید که یک تیم در زمین حریف به سختی می تواند موقعیت گلزنی ایجاد کند اما ما در این بازی موقعیت های گلزنی متعددی به دست آوردیم و پنج موقعیت صد در صد گلزنی فراهم کردیم ولی چون نتوانستیم از موقعیت های بدست آمده استفاده کنیم وکار را تمام کنیم، کارمان اشکال پیدا کرد ولی علیرغم این که در آنجا شرایط جوی خیلی بدی وجود داشت و زمین بازی اصلا مناسب نبود و چمن مصنوعی بود، در حالت کلی ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

بعد از این باخت مجددا اعتراضات از سوی هواداران تیم تراکتور سازی آغاز شده، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

من نظر خاصی ندارم و باید باشگاه نظرش را در رابطه با هواداران تیم تراکتور سازی بدهد و درباره ی آنها تصمیم گیری کند.

هواداران تیم بیشتر آقای تونی الیویرا را مورد حمایت قرار می دهند، به نظر شما این موضوع نمی تواند عملکرد منفی در نتایج به دست آمده داشته باشد؟

این موضوع نتیجه منفی خودش را گذاشته و من از اولین بازی که در تبریز انجام داده ام این حرف و حدیث ها بوده و من هم می گویم اگر آن مربی را می خواستید همان ابتدای فصل او را می آوردید، برای چه به سراغ من آمدید. به نظر شما یک تیم یک روزه می تواند درست شود. مسلما ما نیاز به زمان داریم، ما بعد از ۲ برد پشت سرهم که در اصفهان به دست آوردیم و پس از بازگشت به تبریز فضا را مثل الان می دیدم و حتی آن ۲برد شیرین هم هیچ تاثیری در نظر هواداران تراکتورسازی نگذاشته بود و آنها باز هم حرف خودشان را می زدند.

مدیریت تیم هیچ حمایتی نسبت به شما انجام نمی دهد؟

من با کسی مشکلی ندارم و کار خودم را انجام می دهم، مدیریت باشگاه هم به دنبال این است که مشکلات موجود در باشگاه را برطرف کند و بچه های تیم هم به خوبی دارند بازی می کنند، شما مطمئن باشید در لیگ ما هیچ تیمی وجود ندارد که بتواند در زمین حریف به اندازه ما موقعیت گل به وجود بیاورد، ما فقط در بازی با ملوان ۸ موقعیت گل داشتیم، در بازی با داماش و در زمین نامناسب آنجا ۵ موقعیت گل درست کردیم، ولی توپ هایمان گل نشد.

به نظر شما چه عاملی باعث می شود که هیچ توپی از این موقعیت های متعدد گلزنی تبدیل به گل نشود؟

به هر حال گل نشدن توپ هایمان می تواند دلایل زیادی داشته باشد یکی از دلایل می تواند این باشد که در خط حمله تمام کننده های خوبی نداریم.

مصدومیت کریمی چند هفته ای طول خواهد کشید، به نظر شما نبود ایشان تاثیر منفی در نتایج تیم خواهد گذاشت؟

به هر حال نبود ایشان می تواند تاثیر منفی داشته باشد ولی در رشت با اینکه ایشان نبود و علاوه بر ایشان چند یار دیگر هم نبودند، ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم، از انصاف نگذرد تیم ما خیلی خوب بازی می کند و فقط در تمام کردن ها مشکل دارد.

برای نیم فصل دوم چه برنامه هایی دارید؟

من برای نیم فصل دوم برنامه های خودم را برای مدیریت باشگاه داده ام، ما برای نیم فصل بعدی باید تغییرات زیادی در تیم به وجود بیاوریم و به دو بازیکن با کیفیت هم نیاز داریم که با خرید آنها انشاا… در نیم فصل دوم وضعیت تیم خیلی بهتر از این ها خواهد شد.

اخیرا رییس کانون هواداران باشگاه تراکتور سازی گفته که هواداران تیم حق اعتراض دارند و می توانند از مربی سابق این تیم حمایت کنند، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

این یکی از مشکلاتی است که من در باشگاه تراکتور سازی با آن درگیر هستم و شما خودتان هم بهتر از بنده می دانید که این اتفاقات از هفته های نخست آغاز شده، الان که هفته دهم است به هر حال در طول این مدت که در تبریز هستم قبل از هر بازی افرادی به من پیام کوتاه می فرستند که اگر در این بازی از فلان بازیکن استفاده نکنی ال می کنیم و بل می کنیم، اگر از فلان بازیکن در ترکیب استفاده کنی استادیوم را روی سرت خراب می کنیم و چیز های زیادی نظیر این بحث ها وجود دارد که من در تراکتور سازی با آنها دست و پنجه نرم می کنم و باید این را بگویم که در باشگاه تراکتور سازی یک سری اتفاقاتی می افتد و جریانات حاشیه ای بسیاری وجود دارد که همین موضوعات از هفته های اول تیم را تحت فشار قرار داده و تیم را اذیت می کند ولی من سعی خودم را می کنم که به این موضوعات اهمیتی ندهم و کار خودم را انجام دهم.

پس یعنی از درون باشگاه یک سری اتفاقات علیه شما در حال رخ دادن است؟

مگر شما نمی گویید که رییس کانون هواداران چنین چیزی را گفته، پس اگر چنین چیزی گفته است، رییس کانون هواداران هم جزوی از باشگاه تراکتور سازی است و طبیعتا این اتفاقات در حال رخ دادن است خودش هم از همان هفته های نخست در حال رخ دادن است.

انتظاری از مدیریت باشگاه ندارید که از انجام مسایل حاشیه ای جلوگیری کند؟

 من اگر هم انتظاراتی از مدیریت داشته باشم، سعی می کنم که به خودشان بگویم.

بازی هفته بعد در مقابل تیم نفت تهران را چگونه ارزیابی می کنید؟

ما برای این بازی تغییرات زیادی در تیم به وجود خواهیم آورد و این تغیرات اجتناب ناپذیر می باشد، ما با انگیزه ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت که انشاالله با ۳ امتیاز هم از زمین خارج شویم.


ویدیو : مصاحبه جنجالی جلالی