مصاحبه با «کندال جنر»، از برند عطر تا ساعت : کندال جنر «Kendall Jenner» هنرپیشه ...


کندال جنر «Kendall Jenner» هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد. پادشا: کندال جنر «Kendall Jenner» هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد. او یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام‌های کورتنی، کیم و کلوئی کارداشیان و کیسی جنر و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر دارد.

بهترین برند ساعت مچی 2015 , برترین برند ساعت , برند ساعت

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد. او با حضور در برنامه تلویزیونی keeping up with the kardashians درخشید و در سال 2014 برای راه رفتن روی صحنه های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت.

شاید کندال جنر گذشته فوق العاده چشمگیری نداشته باشد اما آینده درخشانی در انتظارش هست.

با این ستاره هالیوود مصاحبه ای کرده ایم که در اینجا بخشی از آن را برایتان آورده ایم.

•گذشته ات چگونه بوده است؟

دنیایی که ما در آن به دنیا می آییم، دنیای عجیبی است. خیلی ها اعتقاد دارند که این خصوصیت غیرطبیعی و عجیب و غریب بودن جهان، از همان ابتدا دامن کودکان را نیز می گیرد اما نظر من چیز دیگری است. آنچه از نظر من اهمیت دارد، خانواده است. مهم نیست که ما در چه جهانی زندگی می کنیم، این شیوه بزرگ شدن مان است که به شخصیت مان فرم می دهد.

این را هم بگویم که من در یک خانواده کاملا نرمال بزرگ شده ام. مادرم با ما راه می آمد و هر چه می گفتیم را قبول می کرد اما پدر سخت گیری داشتم.

•چه برنامه ای برای آینده ات داری؟

من از همان دوران کودکی، به حیوانات علاقه خاصی داشتم. من عاشق اسب سواری هستم و به مدت 10 سال است که این کار را انجام می دهم. به همین دلیل فکر می کنم که در آینده یک اسب سوار حرفه ای خواهم شد. به علاوه به بازی های ویدیویی اسب سواری هم علاقه دارم.

•چقدر جاه طلب هستی؟

خیلی. من شغلم و تمام کارهایی را که انجام می دهم، دوست دارم و دلم می خواهد که در آنها پیشرفت کنم.

•چه چیزی خوشحالت می کند؟

خانوده و دوستانم.

•اولین کاری که پس از رفتن به خانه انجام می دهی، چیست؟

دوش می گیرم. شب ها پس از دوش گرفتن، لباس راحتی ام را به تن می کنم و به تختخوابم می روم. من حتی موقع خواب هم لباسی مناسب می پوشم، زیرا نمی دانم که قرار است چه کسی را در خواب ملاقات کنم.

•با طرفدارانت چه رفتاری داری؟

من همیشه سعی می کنم که نسبت به آنها مهربان باشم اما این همیشه جواب نمی دهد زیرا برخی از آنها رفتار بدی از خود نشان می دهند و حتی بعضی روزهاست که حال من خیلی خوب نیست و حوصله ندارم.

•آیا با مردم به خوبی ارتباط برقرار می کنی؟

بله، به خصوص از دو سال پیش که به عنوان مدل کار حرفه ای خودم را آغاز کردم و در میهمانی های زیادی حضور داشتم. از آن زمان به بعد زندگی من از این رو به آن شده است.البته این را هم بگویم که من دوستان خاص خودم را دارم و سعی می کنم همیشه آنها را حفظ کنم.

•در مورد لباس هایی که به تن می کنی برایمان بگو.

در واقع من لباس های ساده را ترجیح می دهم. دوست دارم در لباس هایی که می پوشم، احساس راحتی کنم. سویشرت های «شنل» از لباس های مورد علاقه من است.

ساعت برند کت روی کس , بهترین برند ساعت , بهترین برند های ساعت مچی مردانه قیمت: 2050 دلار



•چه عطری می زنی؟

من به زیبایی اهمیت زیادی می دهم. در طول روز چندین بار صورتم را  می شورم، مقدار زیادی آب می خورم و از محصولات زیبایی «Estée Lauder» که کیفیت بالایی دارند و با پوست صورتم سازگارند، استفاده می کنم. «Estée Lauder Modern Muse Le Rouge» یکی از عطرهای مورد علاقه من است.
معرفی برترین برند ساعت , معرفی برند ساعت مردانه , برند های ساعت

قیمت: 82 دلار



1.برند ساعت مورد علاقه ات چیست؟

من عاشق ساعت هستم و تقریبا دست هایم را بدون ساعت نمی توانید ببینید. «Rolex» برندی است که واقعا به آن علاقه دارم. اگر چه ساعت های رولکس گران است اما واقعا ارزش خریدنش را دارد.

ساعت برند مردانه , ساعت رادو برند لوکس سوییسی , برند های ساعت در ایران

قیمت: 11050 دلار



•کار کدامیک از طراحان مد را بیش از دیگران قبول داری؟

من طراحان مد زیادی را می شناسم و با بسیاری از آنها کار کرده ام اما طراحان مورد علاقه ام «Karl Lagerfeld»، «Olivier Rousteing» و «Riccardo Tisci» می باشند.

ساعت مچی برند ایرانی , انواع برند ساعت , بهترین برند های ساعت



•ستاره مورد علاقه ات چه کسی است؟

جاستین بیبر و بیانسه؛ و آنقدر به آنها علاقه دارم که موقع دیدن شان هیجان زده می شوم و دست و پایم را گم می کنم.
برند های مشهور ساعت مچی , برند های سوییسی ساعت , بهترین برند ساعت ژاپنی

انواع برند های ساعت , برند ساعت ایرانی , معرفی برند های معروف ساعت



•معمولا چه لباس هایی به تن می کنی؟

من اکثر اوقات شلوار جین، بوت و یک تاپ معمولی و راحت به تن می کنم. تاپ های برند خودم با نام «Kendall + Kylie» را ترجیح می دهم.
عینک آفتابی برند ساعت مچی , بهترین برند ساعت مچی , برند های معروف ساعت مچی مردانه

قیمت: 98 دلار



•از چه رژی استفاده می کنی؟

کیف پول، کلید، موبایل و رژ لب از وسایل جدا نشدنی کیف دستی من هستند. رژی که استفاده می کنم «Estée Lauder» است.
مدل های ساعت مردانه جدید از برند junghans , برند های ساعت رولکس , بهترین برند های ساعت در ایران

قیمت: 30 دلار



•از کدام برند کفش راضی هستی؟

من عاشق کفش هستم. باید کمد کفش هایم را ببینید، از هر مدل و طرح و رنگی در آن پیدا می شود. « Balmain» از برند کفش های بسیار راحتی است که به آن علاقه زیادی دارم.
شرکتهای ساعت برند , نام برند ساعت , برند های برتر ساعت مچی

قیمت: 1540 دلار



•رابطه ات با اکسسوری ها چگونه است؟

از اکسسوری ها، از یک طرف من به شال و دستمال گردن و از طرف دیگر به گردنبند علاقه خاصی دارم. «شنل» برندی است که خیلی با سلیقه من جور در می آید.

تاریخچه برند های معروف ساعت , ثبت برند , ساعت مچی

قیمت: 2200 دلار 


ویدیو : مصاحبه با «کندال جنر»، از برند عطر تا ساعت