مشکل کمبود «کلمن» حل شد! : چشمان ما به جمال و قد و بالای رونی کلمن مرد آهنین ...


چشمان ما به جمال و قد و بالای رونی کلمن مرد آهنین بدنساز آمریکایی روشن شد و شاید هم از این پس این رشته در ایران با برنامه ریزی «خیلی خیلی خیلی خوب!» ارتقاء رده جهانی پیدا کند. ایرنا: پرداخت 150 هزار دلاری برنامه های عجیب و غریب خیلی حرفه ای به ویژه نشست این مرد آهنی با بانوان آن هم در دانشگاه تربیت بدنی تهران!، با هدف هر چه که باشد حتی عکس یادگاری با هزینه های آنچنانی و ... ! از ویژگی های این سفر «خیلی خیلی خیلی حرفه ای!» است.

و در این میان مرد روغن به تن مالیده و ماهیچه های تافته از دارو و ورزش سنگین به ایران آمده تا گروهی که او را به این سفر و 150 هزار دلار مشتاق کرده اند نیز خوشحال شوند.

وقتی خبرنگار تلویزیون از یکی از مسئولان این رشته ورزشی درباره ضرورت این سفر پرسید، پاسخ شنید: برای ارتقاء این رشته...

ولی هنگامی که در برابر این پرسش قرار گرفت که این چه ارتباطی با نشست کلمن با گروهی از زنان و دختران دارد، مسئول مربوطه سه بار مکث کرد و پاسخ روشن نداد.

حالا باید گفت: مشکل ورزش ایران (بدنسازی) منتظر این بود تا کلمن بیاید و حل شود.

باز هم باید گفت: شاید سوغات کلمن از سفر به ایران و بازگشت به آمریکا، کلمن های دیگری را هم به صف کند تا به امید دریافت دلارهای بیشتر به ایران بیایند و دعوت کنندگان نیز متکی به تبلیغات و فضاسازی ها اینچنین افرادی را برای گرفتن عکس های یادگاری دعوت کنند.

هرچند این سفر هم برای کلمن و هم برنامه ریزان ارمغان زیادی دارد ولی فراموش نکنیم که پشت پرده بدنسازان آهنی در آمریکا مافیای قاچاق داروهای مهلک بدنسازی قرار دارد که اتفاقا در ایران هم دیده می شود.

و در پایان باز هم باید گفت: با این برنامه ریزی «خیلی خیلی خیلی خوب!» و این سفر «خیلی خیلی خیلی حرفه ای!» مشکل کمبود «کلمن» در ایران حل شد.


ویدیو : مشکل کمبود «کلمن» حل شد!