مشکل پول دادن بانک ها در ایام نوروز : مسوول گروه نظارت و کنترل اداره نظام‌های ...


مسوول گروه نظارت و کنترل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، گفت: سیستم شتاب مشکلی برای ارایه خدمات بانکی به مشتریان ندارد و تنها مشکل موجود پول گذاری نکردن به موقع بانک‌ها در عابر بانک‌ها است. ایرنا: مسوول گروه نظارت و کنترل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، گفت: سیستم شتاب مشکلی برای ارایه خدمات بانکی به مشتریان ندارد و تنها مشکل موجود پول گذاری نکردن به موقع بانک‌ها در عابر بانک‌ها است.

ˈ اعظم آقایی ˈ با بیان آن که سیستم شتاب در به طور متوالی و در ساعات مختلف توسط بانک مرکزی در حال رصد شدن است، افزود: این سیستم در شب گذشته (پنجشنبه شب) همزمان با تغییر ساعت با مشکلاتی مواجه شد که به سرعت به حالت اولیه بازگشت.

آقایی اظهارداشت: بیشتر شکایات مردمی در روز جاری به دلیل نبود اسکناس در عابر بانک ها بوده و گزارشی از عدم خدمت دهی یا اختلال در مرکز شتاب دریافت نشده است.

مسوول گروه نظارت و کنترل اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: لیست کشیک نوروزی و همچنین شماره تلفن افراد کشیک در شعب بانک ها در سایت بانک مرکزی درج شده و شهروندان می توانند در صورت بروز مشکل به این سایت مراجعه و با شماره های اعلامی افراد کشیک در بخش اداره نظام های پرداخت ها تماس حاصل کنند.

آقایی تصریح کرد: شهروندان همچنین می‌توانند در صورت مغایرت در حساب و دریافت پول ( کسر از حساب بدون دریافت پول و عدم بازگشت آن تا 72 ساعت) با شماره تلفن 29911 میز امداد بانک مرکزی تماس بگیرند.

وی گفت: علاوه بر این افرادی که در هنگام استفاده از پایانه های فروش (pos) با مشکلی مواجه شوند می توانند با مراجعه به سایت بانک مرکزی و تماس با شماره های شاپرک که در بخش نظام های پرداخت ها درج شده مشکلات خود را رفع کنند.

وی در پایان از پیگیری بانک مرکزی برای پول گذاری به موقع در عابر بانک ها توسط بانک ها خبر داد.


ویدیو : مشکل پول دادن بانک ها در ایام نوروز