مشکلی جدید برای پرسپولیس؛ قرارداد ستاره خارجی‌ قرمزها تمام شد : باشگاه پرسپولیس ...



مشکل جدید برای دروازه‌بان کروات پرسپولیس , اقدام جدید پرسپولیس برای جذب خلیل زاده , دانلود فیلم جدید خارجی

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای ادامه حضور گابریل در جمع سرخپوشان در قرارداد وی تبصره ای قید کند.

قرارداد هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم که تا پایان مسابقات لیگ برتر بود جمعه و پس از اتمام دربی به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، گابریل که حالا قراردادی با باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری ندارد طی روزهای گذشته و در مذاکراتی که با مسئولان پرسپولیس داشت این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد که با اضافه شدن تبصره ای به قراردادش در دو بازی رفت و برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان را همراهی کند.

بر این اساس، گابریل ظهر امروز برای ملاقات با مسئولان بخش اداری باشگاه پرسپولیس به این مکان رفت تا ضمن پیگیری وضعیت بلیت بازگشتش به برزیل شرایط قراردادش با تبصره جدید را هم بررسی کند.

گابریل تاکنون فقط 15 درصد از کل مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و در جلسه ای که امروز با مسئول اداری باشگاه داشت از وی خواست تا پیش از جدایی اش از پرسپولیس با او تسویه حساب کنند.

گابریل امروز با همسر و دو فرزندش به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و علاوه بر برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه در داخل ساختمان دقایقی هم بیرون از ساختمان پرسپولیس و در خیابان جلسه ای سرپایی با مسئولان امور بین الملل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.


اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو : مشکلی جدید برای پرسپولیس؛ قرارداد ستاره خارجی‌ قرمزها تمام شد